úterý 3. července 2012

Pár tipů na dlouhou cestu..

Prázdniny akorát začaly a já se chystám na další dovolenou. A tak mě napadlo sepsat pár tipů pro vás (no možná hlavně pro sebe) na dlouhé cesty autem, autobusem.. protože na jednu takovou cestu se vydám už zítra, je nejvyšší čas na přípravy! V následujícím týdnu tedy počítejte s mojí absencí. Vím, že přednastavování článků možné je, nicméně to určitě přežijete i beze mě :)) A teď už jdeme na to!

1.Účes je ideální volit takový, aby vás při opřené hlavě netlačil, tudíž klasický culík moc nedoporučuju. Zároveň by to mělo být něco, co může být po zhruba deseti hodinách lehce rozcuchané a stále vypadat chic! Doporučuju buď rybí cop, kdy je zaplatený vlastně až z konce vlasů nebo naopak vysoko vyčesaný messy bun nebo něco na způsob klasického drdůlku :)







2. Make-up doporučuju spíše přirozený v trendu nude/natural look. Nemá smysl na sebe plácat tuny make-upu, aby se vám nad ránem rozpíjel, stíral, dělal mapy a stíny se slévaly do očních záhybů.. Takže za mě radím podle potřeby přepudrovat, dát si řasenku, kterou máte osvědčenou a nebude se vám drolit, ani když si po cestě zdřímnete, pokud chcete, tak přidat linku na horní víčko a mít u sebe lesk nebo rtěnku, kterou lehce svůj look trochu zvýrazníte :) A při nejhorším obří brýle na oči a je vše vyřešeno :))





 3. Oblečení na dlouhé cesty musí být především pohodlné. Určitě každá z vás nějaké klasické černé legíny doma má, k tomu delší volný top/tílko/tričko/lehkou košili a třeba baleríny a je to. Zatím jsem nenašla nic pohodlnějšího, co by díky pár doplňkům v podobě náramkům nebo větších naušnic, které vám při cestě nebudou vadit, nebylo na cestu ideálnější a zároveň vypadalo minimálně stejně dobře :)
Inspirací může být Kim Kardashian, která v legínách vyráží naprosto běžně i na denní nošení, jen si odmyslete ty jehly.. :D








 
4. Hudba po cestě vás příjemně probere. Mějte tedy s sebou zásobu cd nebo mp3 přehrávač či jiné.. Zkuste si představit, jak nás minulý rok s přítelem nad ránem, kdy už jsme byli oba po cestě značně ospalí, zachránilo nalezené CD Luneticů :)) Zazpívali jsme si s těma "fešákama" všechny písničky, skvěle se u toho pobavili a zároveň nás to probralo na dalších pár hodin dopředu :)

5. Jídlo a pití mějte v autě při ruce, i když plánujete pravidelné zastávky u benzínek. Není nic horšího, než se dostat do nekonečně dlouhé "STAU" před rakouským tunelem a ztvrdnout tam na dobré dvě hodiny při 30°C bez jedinné kapky vody... Zn. vyzkoušeno!
6. Nespěchejte. Tohle je možná zásada číslo jedna. Jedete na dovolenou, je tedy jedno, kdy dorazíte. Nevynechávejte pravidelné zastávky jen proto, abyste na místo dorazily o pár chvil dříve, nemuselo by se vám to vyplatit. Nebuďte po cestě nervózní, když se do nějaké kolony dostanete, stejně už s tím nic neuděláte a to k cestování prostě patří.

To je zhruba vše, co mě k tomuto tématu napadá. Určitě je dalších tisíc věcí o kterých by se dalo zmínit, ale doufám, že to nejdůležitější jsem zmínila. No.. jestli ano, to otestuji hned zítra a kdyžtak vám dám ještě vědět, na co si dát ještě pozor! :))

Máte nějaké své tipy na cestování?  Co se vám osvědčilo, co máte vychatané a na co není dobré zapomenout? Budu ráda za všechny vaše postřehy!

Mějte se krásně, papa M.!! :))

24 komentářů:

  1. Myslím, že si to vystihla dobře a určitě se Tvé tipy budou hodit i mě, čeká mě za dva týdny dlouhá cesta autobusem do Francie.. Tak ať jedeš kamkoli, přeji šťastnou cestu! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. šťastnú cestu prajem:) dobré tipy.. a tie obrie okuliare používam ja momentálne vkuse.. vôbec nemám chuť sa maľovať, ale ako naschvál práve teraz na tom moja pleť tak dobre nie je. ale :-D...prišla na mňa letná lenivosť :-P
    abeilleslife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky si užij dovolenou! Super tipy a článek! Já bych možná ještě přidala termálku od Avene na osvěžení a antibakteriální gel na ruce:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :). Já necestuji bez žvýkaček, antibakteriálního gelu a foťáku :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju, holky, za komentáře :) A kdo se taky někam vydáváte, tak samozřejmě šťastnou cestu i vám :)
    Btw. žvýkaček máme v autě dostatečnou zásobu,bez těch bych nemohla žít :D

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Už jedenáctým rokem opět do Chorvatska :) Mám to tam ráda čím dál tím víc :D

      Vymazat
  7. zrovna klasický drůlek bych na nějaké delší cestování rozhodně nedoporučovala. občas vlasy takhle nosí a proto vím, jak mě to v autě rozčiluje, že si nemůžu pořádně opřít hlavu o opěrku. a to jezdím kratší trasy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem to tam špatně formulovala, myslela jsem to tak, že buď vysoko vyčesaný messy bun nebo prostě drdol, ale vysoko na hlavě, právě proto, aby netlačil při opření :) Já v něm teda přežila už nejednu cestu a vyhovuje mi, že si ho můžu kdykoliv "přemotat" a vypadá to furt dobře :)

      Vymazat
  8. Mám za sebou mnoho cest autobusem k moři, a ty rady které píšeš jsou užitečné:)Určitě souhlasím s tím, mít pohodlné oblečení, moc se nemalovat a do horka doporučuju vzít na sebe sukni nebo šaty, to je nejlepší:)
    Pak doporučuji nějaké osvěžující ubrousky a tělové mléko, když jedeš od moře:)
    Akorát nevím co s oteklýma nohama:D:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mívám sukni někde na vrchu a v případě nutnosti si ji po cestě přehodím :) V noci mi v ní ale bývá zima, stejně tak si beru do auta ponožky :D
      Táta na ty oteklé nohy taky hodně trpí a pomáhá asi jedině pohyb, pokud seš řidič, tak si těžko budeš nohama kroutit za jízdy, ale chce to pak hodně rozhýbat aspoň při zastávce :) Ale to určitě víš :)

      Vymazat
    2. Mě na oteklé nohy pomáhají stahovací punčochy, co se dají koupit ve zdravotnických potřebách. Je to myslím stupeň 1. Jsou určeny pro lidi, co dlouho sedí nebo stojí a pro těhotně. Pomáhají návratu krve ;). Lucka

      Vymazat
  9. skvelý článok, teraz na leto sa určite hodí

    http://nadkinsvet.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Jelikož mě čeká měsíční cesta do Španělska a jedeme autem,nesmím zapomenout na nějaký polštářek a deku :D bez toho asi ani ránu! :D co se týká vlasů,pořád nějak nemůžu přijít co s nimi..nic mi nevyhovuje a hlavně je mám hned mastné :// takže to letos vidím na vysoký drdol a udělat si turbánek z parea :D Nika

    OdpovědětVymazat
  11. užitečné tipy! :) souhlasím se vším! užij si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Praktické a zároveň stájliš rady! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  13. skvělé tipy! budou se mi hodit. děkuji:))

    OdpovědětVymazat
  14. dobré tipy:) já jsem se zrovna před pár hodinama vrátila z chorvastka - cesta autobusem byla nekonečná:/ přežila jsem ji drdolem, řasenkou, slunečníma brýlema a v pohodlných jeggins z HMka s converskama:) ale příště už jen letadlem, tyhle nekonečné cesty mě ničí! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Super, bude se mi to hodit:) Ještě si teda na cestu beru knížky a časopisy.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty rybí copánky jsou skvělé, mě se však nikdy nepovede tak pěkně

    OdpovědětVymazat
  17. Markét, super tipy, díky! Tyto věci už beru tak nějak automaticky, takže díky za nový obzor:-) Já bych ještě dodala KPZ, v mém případě taštičku, kde mám po ruce vše potřebné, kapesníky a balzámem na rty počínaje a žvýkačkami a mini vůní konče (a ještě spousta věcí mezi tím).

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Rybí cop je super! S minimem líčení také souhlasím - nestíratelná linka a lesk na rty. Hotovo. Případně nějaký zvýrazňovač tváří (nebo univerzální líčidlo rty/tváře), když je člověk příliš nevyspalý a zelený. Co se oblečení týče, legíny já nerada, pohodlnější a hezčí mi připadají volné, splývavé, vzdušné, pánštěji vzhlížející kalhoty nebo, pokud je dost teplo, dlouhou volnou sukni po zem. Můžu si tak dát nohy kamkoliv a nebát se, že někde něco vyleze a přitom to větrá a nikde neškrtí. A každopádně šála, protože když déle sedím, začne mi být zima, ale zároveň jsem líná se oblékat, takže se jen zabalím. A navíc vypadá chic:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek, ráda jsem si početla a se vším souhlasím :-))

    OdpovědětVymazat