úterý 17. července 2012

Pokus o ombre nails

Ombre světem vládne! Je to už trochu posedlost, na co si vzpomenete, tak to je nyní nejvíc "in" v provedení ombre.. nehty, vlasy, oblečení.. a protože bych to nebyla já, kdybych to alespoň nechtěla zkusit, tak tady máte ukázku toho, jak to dopadlo - na nehtech samozřejmě, oblečení si kvůli tomu ničit nehodlám a na vlasy jsem háklivá až to není normální :))

Původně jsem chtěla vyzkoušet houbičkovou techniku, kdy je ombre každý nehet zvlášť. Na to bohužel moje šikovnost nedosahuje dostatečné míry, a tak jsem musela zvolit ombre postupné.. Každý nehet jinou barvou, od nejsvětlejšího po nejtmavší.


 
Použila jsem laky: (od malíčku až k palci)

1. E.l.f. Bubble Gum Pink, ještě ve starém složení. V tom novém, co jsem zatím viděla, vypadá úplně jinak.. škoda.
2. Rimmel č. 250 Pink Punch, můj jeden z nejoblíbenějších laků vůbec, i když v porovnání s ostatními najednou nijak nevyniká..
3. NYC č. 195 Faithful Fuchsia. Ani si nepamatuju, jestli je tady na blogu už sám, nevím, jestli jsem ho vůbec někdy měla na nehtech..
4. Astor č. 385 Purple Style. Tady nastal přehmat, vypadá na nehtech tmavěji než v lahvičce, místo něj jsem měla použít světlejší.. tak příště no :)
5. Gabriella Salvete č. 115. Nádherná klasika!


Proběhla i papírová zkouška :))




Btw. omluvte stav mých nehtů, nemohu se za boha dostat zpátky tam, kde jsem je měla při začátcích tohoto blogu. Neustále se mi lámou, třepí, zatrhávají... přitom používám pořád stejné přípravky (laky Four Season, Biosil plus zobu..). Jen musím zamakat na tom pilování, trochu mi to ujíždí :)))

Při lakování jsem zjistila, že čím je lak tmavší, tím se lakuje lépe, ale o to hůře drží na nehtech :)) Určitě se mnou bude spoustu z vás souhlasit :) Zatím to u okolí slaví úspěch a asi se ze mě stává ombre maniak! Ještě musím vypilovat tu houbičkovou metodu a pak budu spokojená. Vlasy ale nechám i tak v klidu :)

Propadli jste ombre i vy? Nebo je to trend, který vás nechává chladnými? :))

Přeju vám krásný a úspěšný týden! Pa M.! :))

43 komentářů:

  1. nějak mi tam nesedí Pink punch, zvolila bych teplejší odstín laku, ale jinak se mi to moc líbí..:) já jsem chtěla jít do těch vlasů, ale mám je henněný, tak to radši nebudu riskovat..:(

    OdpovědětVymazat
  2. taky musím souhlasit, že ten Rimmel mě tam uplně nesedí.. ale jinak krásné nehty:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle "postupné ombré" mám mnohem raději než to houbičkové, to se totiž povede málokomu.
    Musím ho taky vyzkoušet, jen si nejsem jistá, jestli mám dostatek odstínů od jedné barvy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ono je tohle taky mnohem snazší, než na jeden malý nehet naplácat třeba tři barvy laku, že jo :))
      Já bych ještě chtěla vyzkoušet do bílo-modra, ale na to mi laky bouhžel chybí :)

      Vymazat
  4. Holky, já jsem asi slepá, když si na ty nehty koukám, tak mě tam ten Pink Punch nijak nevadí, ale možná to je tím, že ho mám fakt ráda :D To mě víc štvou ty dva tmavé :( Tak příště ještě vylepším, díky za postřehy! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi na tobě líbí lak,co máš na malíčku. Hodí se k tvé kůži :)

    A. aninaaa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som sa dala na ombre vlasy. Už ale rozmýšľam, že môžem vyskúšať to aj s nechtami. Trošku ma ale odradzuje moja nešikovnosť. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle určitě zvládneš hravě! :)) Pokud se pustíš do houbičkový, budu hodně zvědavá! :))

      Vymazat
  7. Velmi povedený pokus!:):)Šikulka:)
    Taky jsem to chtěla parkrat zkusit, ale ještě na to nedošlo:(

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné, mně se to líbí :) Taky to chci zkusit, asi s fialovou, těch laků mám doma asi nejvíc

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to krásně, o moc líp než můj nedávný pokus s naoražovělými laky, které jsem zkoušela lakovat stejným způsobem, ale nějak se mi to ve finále celé nepozdávalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejlepší, dělat to metodou pokus omyl, ne vždycky je člověk s výsledkem spokojený. Stejně jako já si nedávno dala na nohy po dlouhé době tmavý lak.. a hned jsem to zas musela dát dolů, přišlo mi to, jak když mám ty nohy špinavé :D

      Vymazat
  10. No oproti mým máš naprosto dokonalé nehty! :) A pokus o ombré dopadl moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to moc hezky a máš tady opět krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to krásné,hned jdu skusit něco podobného díky. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  13. ty jsou krásné! :))

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Já zatím ombre trendu nepropadla... takhle se mi ale ty nehty líbí mnohem víc, než když jsou dělané houbičkovou metodou, ani nevím proč :)

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu moc všem děkuji za komentáře a pochvaly! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné :). Já mám moc ráda houbičkovou metodu. A mimochodem nehty máš nádherné, mně teď nějak zapomněly růst :(.

    OdpovědětVymazat
  17. Mně se to líbí a hodně, i všechny barvy mi k sobě jdou :) A náhodou, nehty máš pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  18. tohle se mi líbí mnohem víc, než houbičková metoda:) a nehty máš pěkné, co bych za takové dala!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tohle je jeden z nejlepších ombre, které jsem zatím viděla! Moc pěkné!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřeháněj! :D Ale moc děkuju, potěší to :))

      Vymazat
  20. Mě to přijde jako moc velký skok a úplně jiný odstíny:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to určitě velký skok, od světle růžové přes tm. červenou.. co se odstínů týká, tka jsem musela vybírat jen z toho co mám doma, tak se to snad dá pochopit :) byl to jen pokus.. :)

      Vymazat
  21. Zajímavé. Jen bych doporučila zarovnat všechny nehty na stejnou délku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za připomínku, už jsem to udělala, i když se mi nechtělo :) Vždycky mě mrzí zkracovat zdravé nehty kvůli jednomu mrzáčkovi :D

      Vymazat
  22. Moc se mi to líbí :) Zaujal mě Bubble Gum Pink, škoda, že teď už vypadá jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě to mrzí, je to krásná barva, ale v tom novém vůbec :(

      Vymazat
  23. Najviac sa mi páčia posledne dva laky :) su krásne :)

    OdpovědětVymazat
  24. na nieco porobne sa chystam, tebe to skvele vynikne!:)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty jsi šikovná, moc se Ti to povedlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Moc pěkný :) nejhezčí laky jsou ty co máš na malíčku a prsteníčku.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tohle je super!
    Nejlepší je ten od Elfu růžový :)
    http://westarit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Tie sú úžasné, skvelý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty si šikovná, vypadají úžasně! :)

    http://mylittlefashionsins.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Wow, pěkné nehty, pěkné barvy a hodně dobře nafocené :))

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadá to pěkně :). Taky když jsem to viděla poprvé hned jsem to musela vyzkoušet a to s modrýma lakama ale vzhledem k tomu, že k mým nevšedním nehtům nikdo neřekl ani slovo, tak mě to nechalo celkem chladnou :D. Ten GS 115 doma mám, ještě jsem ho nelakovala, ale moc se těším :).

    OdpovědětVymazat