pátek 31. srpna 2012

Autumn Whislist


Autumn Whislist


Tohle podzimní počasí mě úplně navnadilo, sestavit si podzimní whislist, či jak jinak to nazvat..
Po pár obchodech už jsem se podívat byla, spíš zatím jen tak omrknout, co nové kolekce nabízí.. a moje trojka barev je víc než jasná. Černá, nude a vínová. Vínovou zbožňuju, takže jsem opravdu ráda, že je v této barvě nabídka velmi široká! Z posledního new in už víte, že mám vínový cardigan a určitě si pořídím ještě nějaký bordó top.. Dále plánuju koupi alespoň jednoho peplum topu, ideálně v kombinaci s krajkou, mám jeden vyhlídnutý v HM, ale za 700,-- se mi na HMko zdálo nějak hodně, no uvidíme.. Tuhle kabelku Zara prostě chci, odolávám ji příliš dlouho a už se to prostě nedá! Dokonce už mi ani nevadí, že ji má spoustu žen, holt se prostě povedla! :)) Černé skinny jsou klasika, jedny mi odchází, tak jen udělám výměnu. Koženou béžovou bundičku s asymetrickým zapínáním chci už taky dost dlouho, ale pořád nemůžu narazit na pěknou a kvalitní zároveň, takže možná zůstanu jen u trenchcoatu a blazerů.. Loafers alias mokasíny budou další, kterými si rozšířím botník. Nechci ale ledajaké, ideálně v této barvě, s cvočky... a když je v kamenném krámě neseženu, tak alespoň nějaké lakované. A poslední co je na mém seznamu přání jsou hodinky. Nejdřív jsem chtěla černé, teď zlaté.. není to nutnost a s podzimem nemají nic společného, ale jsou taková stálice na mém whislistu, tak je nemohu opomenout :))

Co si plánujete na novou sezonu pořídit vy?? :))

Mějte se, pa M.! :))

12 komentářů:

  1. Ten peplum top mě nijak nezaujal (tyhle střihy nevyhledávám, mám pocit, že pro moji postavu rozhodně nejsou to pravé ořechové.
    Ale ta kabelka je do-ko-na-lá! :)
    Nějaké nové černé gatě taky někde musím sehnat a cokolov skorokošilového se mi taky bude hodit, takže za mě SKVĚLÝ VÝBĚR!
    Snad toho pokoupíš co nejvíc. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ten peplum líbí, že je krajkový :D Uvidíme, co seženu, to bude asi hlavní kámen úrazu - nabídka našich obchodů!
      Kabelka je úžasná, nadávám si, že jsem si ji nekoupila hned, jen co se mi zalíbila, za necelé dva tisíce jsem ji měla už dávno mít :))
      Děkuju za schválení, koukám, že asi budeme mít dost podobný styl! :))

      Vymazat
  2. Takovéhle mokasíny mají v Bershka (radsi nebudu sklonovat kdo ví co by z toho vylezlo :-D).. Ale možná si to špatně pamatuju a byly víc do cervena :D... Zlaté hodinky chci taky už hrozně dlouho a k tomu taky nějakou černou kabelku, takže jsi mě možná právě inspirovala :D... Křivák jsem si taky přála a nakonec jsem ho koupila v Promodu :) a jeste bych si hrozne chtela pořídit destičky na nehty od Bundle Monster :D... A to je zatím asi vše co bych si momentálně přála :))... Jinak super výběr :))...

    OdpovědětVymazat
  3. O té kabelce taky dlouho sním :) krásný seznam :)

    OdpovědětVymazat
  4. WOW kabelka je krásna :))
    Kožené bundy milujem, najviac mi inak sedia z Manga, tie sú úžasné... Už sa teším na chladnejšie obdobie, keď ich vytiahnem.
    Peplum - :)) tomu som teraz podľahla a neľutujem, pre mňa stih ako robený na mieru

    OdpovědětVymazat
  5. skvely vyber, vidim, ze mame podobny vkus :) a tej kabelke uz tolko neodolavaj, rovno si ju kup :D

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého wishlistu bych s těžkým srdcem oželela top a kabelku. Ale zbytek bych brala hned - také teď intenzivně sháním peplum top, před tak měsícem či dvěma jsem je viděla skoro všude, ale teď nemůžu na nic kloudného narazit. Křivák je klasika, já ho nosím místo blazerů či trenchů, líbí se mi motorkářský styl, ocvočkované loafers k tomu a třeba šátek s lebkama, ach :) A zlaté hodinky si také přeju, ale zatím to zůstane jen u přání, neboť jsem si vyhlédla z DKNY a nejsou zrovna za hubičku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Po té kabelce pokukuju dlouho, je moc moc hezká, ale od její koupě mě ochraňuje jen to, že mi nevyhovuje její zapínání. Na to já jsem u kabelek pes. Ale je krásná! Vínovou barvu mám ráda už od loňska a po tomhle typu bot také pokukuji, ale uvidím, jestli narazím na nějaké zajímavé, které mi budou sedět, v kamenném krámě (jak taky píšeš). A peplum střihům tak nějak zatím úspěšně unikám, ale když vidím tu mediální masáž (všude peplum), tak už se vidím, jak něco podobného začínám taky hledat. Křiváky a průhledné topy neumím nosit, ale černé slimky jsem si nedávno koupila za super cenu v Mangu. Jsou fakt čistě černé, žádné zesvětlení, tak z nich mám radost.

    OdpovědětVymazat
  8. hezké věci sis vybrala, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
  9. líbí se mi to všechno, až na ten peplum top :)
    kvůli všemu tomu pěknému oblečení v obchodech se začínám na podzim těšit:) dneska jsem poprvé vytáhla svou novou kruhovou šálu, a těším se, až ji budu nosit častěji ( nemohla jsem se rozhodnout, jaká barva se mi bude hodit nejvíc, tak jsem si koupila všechny tři :DD )

    OdpovědětVymazat
  10. Já raději nic neplánuji:-) Ale z Tvého seznamu bych brala vše!

    vParis-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Já moc neplánuji, plánuji spíš na roky dopředu pokud se jedná o něco hodně drahého nebo nesehnatelného. :) Ty nejlepší kousky stejně většinou koupím náhodně. :)

    OdpovědětVymazat