čtvrtek 2. srpna 2012

Fialové líčení ze zapomenutých věcí

Holky, přiznejte se, komu se taky stává, že věci, které si koupí někam založí, protože je nepoužívá a pak na ně po roce najednou narazí??? Já jsem takhle objevila fialový stín od Gabrielly Salvete v odstínu 03 s metalickým efektem. Vím naprosto jistě, že jsem ho použila jednou, když mě kdysi napadlo, že by mým očím mohla fialová slušet. Stín je celkem dobře pigmentovaný, na fotkách bohužel trochu víc do modra než doopravdy je. Jen nevím, jestli se tyhle stíny ještě vůbec prodávají :) Taky jsem ještě narazila na černou automatickou tužku na oči, rovněž GS, kterou už taky nějaký ten pátek nepoužívám. No a jako poslední věc, která mě překvapila je trio (fialková, světlounce růžová a bílá/perleťová) od s-he. Tuhle značku jsem si kupovala kdysi dávno, stíny jsou tedy staré několik let a já doufám, že z toho nebudu mít vyrážku, když má určitě i dekorativka nějakou dobu spotřeby :D - teď koukám, že 36 měsíců.. no tak to jsem to o tolik nepřeťápla :))




Snažila jsem se tedy vytvořit něco, kde bych všechno použila a výsledek můžete vidět na fotkách. Berte to s rezervou, na blogu se budou objevovat fotky líčení, které běžně nenosím, moje denní líčení je obzvlášť teď v létě totiž opravdu velmi lehké a nevýrazné :)

Co jsem všechno použila:
všechny tři výrobky viz výše v textu
rtěnku Dermacol Lip Seduction v odstínu 07 - koupila jsem si jí, když to byla novinka, ale zabavila mi jí mamka a já ji dnes poprvé vyzkoušela :)
make-up Rimmel Wake me up
pudr Sephora
řasenka Sephora
bronzer ELF v odstínu gold





Mám dojem, že to dělá celkem velké oči :D Na této fotce nejlépe odpovídá odstín rtěnky..


 Nosíte fialové stíny? Nebo se líčíte spíš jen přirozeně? :)
 A ještě jeden dotaz na vás mám.. měli byste zájem o video nebo se do toho raději pouštět nemám a stačí články? :))


Mějte se báječně, pa M.! :))

33 komentářů:

  1. Takové výrazné líčení Ti strašlivě sekne, vypadáš úžasně, hold šikula :-) A nějaké fialové stíny a dokonce i jednu tužku mám, ale moc se jimi nelíčím a když, tak třeba na nějaký ples, měla jsem totiž takové fialové období, kdy jsem v té barvě syslila úplně všechno, ale už do ní zas tak zažraná nejsem :-D A na Tvoje video bych se moc ráda podívala :-) A s tím zapomínání věcí, tak mě se to teda nestává moc často s kosmetikou (i když.....), ale častěji ještě s oblečením nebo doplňky, zrovna dneska jsem našla asi dva prstýnky, které jsem si koupila asi před měsícem a úplně na ně zapomněla a bude toho daleko víc - hold hlava děravá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Terezko! Já právě fialovou nikdy ráda neměla, nejen v líčení, ale ani na oblečení :D Hehe, to máme opačně, to já si kolikrát v kosmetice koupím něčeho nějaký odstín, který neužiju, tak ho úmyslně odložím a je to. Ale oblečení a doplňků tolik nemám, tak v tom mám přehled :D

      Vymazat
  2. moc ti to sluší :)
    a máš krásnej úsměv, závidím ti tak pěkný zuby :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Já na svých soukromých fotkách mám úsměv vždy od ucha k uchu, neumím se jen decentně usmívat :)) Zuby by mohly být lepší, sice je mám zdravé, ale brala bych je bělejší (neúspěšné bělení s pásky Crest) a hlavně by to asi chělo rovnátka, dvojka vpravo nahoře mi couvá dozadu :D

      Vymazat
  3. já fialové stíny miluji, nosím je nejčastěji.prosím, jakou konkrétní řasenku od Sephory si použila? Ty řasy máš nádherné! Celkově je to líčení povedené.
    Jinak já mám tak trochu úchylku na úzkostlivé hlídání data spotřeby, takže několik let uchovávané poklady se u mě nenajdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem se ti fialovými stíny trefila do vkusu! :)
      Řasenka je to 7v1, psala jsem o ní zrovna minulý článek http://markvitkysvet.blogspot.cz/2012/07/rasenka-sephora-7v1-aneb-uz-nevime-co.html :)
      Ahaaa, no taky bych asi měla začít to hlídat viď :)

      Vymazat
    2. děkuji, asi o ní popřemýšlím.

      Vymazat
  4. vypadáš v tom líčení moc hezky. 07 od Dermacolu mám taky, je super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si jí koupím ještě jednou, abych měla svojí, je krásně krémová!

      Vymazat
  5. Jůůů, toto líčení Ti náramně sluší, vypadáš božsky! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Fialovou v líčení moc nemusím, ale tobě ohromně sluší :) Máš krásné kukadla a úsměv kočko! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké líčení a moc ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi krásná ženská :)
    Fialové líčení ti sluší a strašně mi na třetí fotce připomínáš Nikol z HP :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je vážně moc povedené a máš pěkně bílé zuby :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bohužel moc ne :D ale když já se neumím nesmát :))

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší a jsi fakt krásná:)
    Ty stíny jsou moc pěkné, několikrát jsem na ně koukala ale nikdy jsem si je nekoupila:(
    A ta tužka na oči je nejlepší, nepoužívám jinou:)

    http://myparadise.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám moc děkuju, jste strašně hodné a děláte mi komentáři velkou radost!! :-*

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám stíny nepoužívám a když už tak jen hnědé. :) Jinak líčení vypadá moc hezky! :) A máš ultra dlouhé řasy ty ti závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  13. fialové líčenie ti veľmi svedčí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera. Opravdu se umíš moc krásně nalíčit :) Máš nádherné bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
  15. jsi strasne krasna :) a hezke zoubky i liceni :D

    OdpovědětVymazat
  16. Krása, já bych se tak hezky nalíčit nezvládla nikdy. A taky máš nárherné zuby, závidím:)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. rúž a aj očné tiene ti veľmi pristanú..ja mám najradšej fialové líčenie..pristane úplne každej a nádherne zvýrazní každú farbu očí :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné, já fialovou taky ráda, hezky podtrhne zelené oči. A ta rtěnka mě nebezpečně láká :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jůů... moc ti to sluší :) Já bych brala video hned :)

    OdpovědětVymazat
  20. Fialovou nosím také moc ráda. A Tobě moc sluší, krásné líčení :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jeee ty jsi tak krásňoučká. :)))

    OdpovědětVymazat
  22. Fialová Ti moc sluší! Krásné! Já používám spíše přirozené líčení - prostě černé linky a řasenku. Barev mám spoustu, ale až na výjimečné situace se na jejich nošení necítím. Veronika

    OdpovědětVymazat
  23. Fialová je má oblíbená a tobě to stašně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejčastějí se líčím hnědou tužkou nebo stíny a hned za tím je fialová tužka a taky ráda používám fialovou na večerní líčení :).

    OdpovědětVymazat
  25. Fialové líčení ti moc sluší. Myslím, že jsme typově podobné a to mě baví. Děkuji za inspiraci a skvělé články.

    OdpovědětVymazat