čtvrtek 9. srpna 2012

Historicky první video Markvitky :)) o druhé objednávce Sleek

Ahoj, tak jsem se teda nakonec přece jen odhodlala video zveřejnit. Když jsem to konečně celé dotočila, tak jsem zjistila, že mám useknutou hlavu!!! :D Takže to prosím přejděte, holt špatně nastavený foťák, ale točit to celé znovu, na to už nemám nervy :)) Ještě dodám, že video je spíše povídací, jak věci vypadají můžete vidět na fotkách :)

Ve videu uvidíte:

Sleek - GLO Face and Body Highlighter (ano, to znamená zvýrazňovač, jsem pako :)) v odstínu Peach Shimmer
Sleek - Pout Polish v odstínu Peach Perfection





A teď už slibované video. Nezaručuju, že tu bude na vždy, dost možná se zítra ráno probudím a smažu ho a dopíšu pouze recenzi :D

video

Mějte se krásně, pa M.! :))

67 komentářů:

  1. No, vidíš Markvitko, tak ses toho videa bála a dopadlo to dobře :)!!! Akorát mám trochu problém s tím, že moc nevidím ty barvičky na ruce a prstech, jak si to nanášela, ale to se vypiluje:)) Hlavně máš na videu strašně příjemný hlas :))) Ten tónovaný balzám vypadá dobře, ale asi by to chtělo teda výraznější odstín :)) Je dobře, že si tu videorecenzi nakonec natočila !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju :)) No já vím, je větší šero, než jsem si myslela. Proto jsem to ještě nafotila, alespoň pro představu a video je spíš povídání, jak s tím jsem spokojená :D
      No mě se právě ten hlas bohužel vůbec sympatickej nezdá, ale těší mě, že tobě to tak přijde! :)) Ještě jednou díky, je to milý :) Ale jsem ráda i za každou připomínku!

      Vymazat
  2. Náhodou to video je fajn. Jsi hrozně sympatická, mluvíš hezky, dobře se na to dívalo. Jen možná příště blíž ke kameře, nebo minimálně tu kosmetiku líp nastavit. Ta moc vidět nešla, ale na tebe se dívalo hezky. Určitě zkoušej natáčet dál.
    Jinak od Sleek plánuji objednávat. Já chci paletku a pak bych ráda i tvářenku, ale nějak si přes ten internet nedokážu vybrat barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě máš pravdu, takhle je to prostě víc jen takové povídání, než přímo ukázka té kosmetiky, to vylepším, děkuji!
      Jj, tohle je přes ten internet pitomý, já se kolikrát netrefím a jsem pak pěkně zklamaná :(

      Vymazat
  3. tyjo, soufám že budeš dělat videa pravidelně. Opravdu by mi chybělo, kdybys je nedělala, působíš na mě hrozně sympaticky (kam se hrabou nějaké ,,přední" bloggerky a máš nádhernej hlas :). Je vidět, že seš nervózní, ale čert to vem,jde o párkrát a pak budeš mluvit jako profík :)
    Jinak co se týče ke konci videa, tak mi připadá že seš ukecaná tak akorát - řekneš to podstatný, ale zároveň neni miliarda omáčky okolo. A to nemám ráda :). Mám ráda kecací videa klidně na oůl hodiny, ale musí to být o něčem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu moc ti děkuju, takové chvály, to si ani nezasloužím :)) Nervozní jsem byla no, potřebovala bych nějakou odezvu, když mluvím a nic, tak je to takový divný :)
      Moc děkuju za podporu, budu se snažit všechny ty věci vylepšit!

      Vymazat
  4. Ty jsi ale milá:-) Já se přiznám, že jsem se na foťák točila jen tak, abych případně mohla něco korigovat...do budoucna, ehm...připadla jsem si jako nějaká bojovná údernice, hrůza:-D Ale ty fakt dobrý.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk je fakt překvapenej, když se na tom videu pak vidí, že jo? :D Já si třeba normálně ani neuvědomuju, že si pořád sahám do těch vlasů, ale mám už asi nějakej tik :D
      Děkuju, ale ráda bych viděla někdy i tebe! :))

      Vymazat
    2. Já to na tom "svém" videu viděla taky, to šahání do vlasů, ale u Tebe jsem si toho vůbec nevšimla. Máš velmi kultivovaný projev který ti v dobrém závidím, to já naproti tobě působím jak neposečený trávník:-D...a možná se dočkáš:-D...Každopádně toč dál, Tebe bych poslouchala a koukala ráda..-)

      Vymazat
  5. Krásné video. Mě se právě líbí, že tak hodně kecáš :D :) nemám ráda, když koukám na video nějaké blogerky a ona půl hodiny mlčí :) jinak jsi velmi sympatická :) Toč určitě další :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mlčet bych já nedokázala, to mi dělá problém i když bych občas radši mlčet měla :D Moc ti děkuju za podporu, fakt mě to těší!

      Vymazat
  6. Řeknu ti, kouká se mi na tebe pěkně :D Působíš hrozně mile a sympaticky.

    Já Sleeku zatím pořád odolávám, ale asi už dojde na lámání chleba :D Chtěla bych vyzkoušet nějakou paletku se stínama, slyším na ně jen kladné ohlasy, že jsou velmi dobře pigmentované a dlouho vydrží, ale mám ten samý problém co ty, potřebovala bych si namixovat své vlastní odstíny :)

    A na levé ruce máš skvělý prsten, můžu se zeptat odkud? Už delší dobu se pídím po nějakém masivnějším prstenu s kamínkem a zdobením a pořád nemůžu natrefit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kladné ohlasy jsem taky četla, jestli to bude minimálně na stejné (ne-li lepší) úrovni jako paletky od NYXu, tak budou určo super, akorát ty odstíny no.. :D

      Prstýnek byl dárek, ale vím, že je z Klenotů Aurum. Taky se mi moc líbil, ale jak je ten kamínek velký a těžký, tak se mi furt přetáčí, hlavně bych teď možná potřebovala velikost prstýnku o číslo menší, nějak mi asi po Jillian zhubly prsty :D

      A jinak ti samozřejmě strašně moc děkuju :))

      Vymazat
    2. Mně po Cassey taky hubnou :D Ale není to pro mě moc žádoucí, jelikož krom toho, že se mi téměř žádný nelíbí, tak jsou mi taky téměř všechny veliké :D Mám slíbeno jako dárek a už nějaký chci, kruci :D

      Vymazat
    3. Tak se tam dojdi mrknout, měli jich na výber vážně hodně, několik těch platíček od každé velikosti! To já bych to uvítala, kdyby mi pak akorát nebyly velké ty prstýnky :D

      Vymazat
    4. To já už tam byla, ale asi jsem tady schválně opomněla zmínit svou náročnost, neboť chci ten šutr buď červený nebo modrý a žádný jiný :D Nedáme se na bižu? Jako malá jsem měla pár takových roztahovacích prstýnků, ale ty už jsem teda dlouho neviděla :D

      Vymazat
    5. Jo takhle ty :D No tak to je potom mnohem složitější situace, to chápu :D Mně by se modrý taky líbil, teda tmavě modrý, nemám ráda tu světlou vyblitou modrou na prstýnku :D Tak budu držet palce a snad seženeš! A kdyžtak to ta bižu jistí, někde na pouti to bude :)))

      Vymazat
  7. tvoje obavy boli uplne zbytocne :) mas skvely prejav, krasny usmev a posobis velmi sympaticky :) takze nic nemaz a urcite v tom pokracuj ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale bylo to vážně o nervy, tohle je asi 50. video, které jsem byla konečně schopná natočit do konce bez větších záseků :D No zlepšovat mám určitě co, každopádně /to slovo tam taky furt opakuju/ moc moc díky!

      Vymazat
  8. Super video! Budu moc ráda když budeš točit dál. Jsi strašně příjemná, neafektovaná (jako některé blogerky). Bylo mi úplně líto, že to video už končí :D Takže jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to je vážně milý! To já naopak byla už ráda, že mám konec :D
      Budu se snažit teda zas něco natočit, děkuju! :))

      Vymazat
  9. Seš moc sympatická, stejně jako z psaných článků a fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! To jsem vážně ráda, že ti nepřipadám třeba protivná nebo dementní nebo co já vím, protože to by si klidně někdo myslet mohl,, :D

      Vymazat
  10. to video je skvělý, určitě je toč častěji :).

    OdpovědětVymazat
  11. Video je moc pěkné takové příjemné a působíš na něm velmi mile..Takže určitě toč další ;) A sleek mám moc ráda jednu paletku mám a úžasná pigmentace :)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš super hlas, jsi příjemná a mluvíš srozumitelně, nevím proč ti to tak dlouho trvalo :))))

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní video! :) Jako blogerka jsi mi nejvíc sympatická a po tomhle videu máš u mě teda 1. místo na dlouho :D Určitě víc videíí :-* ale s lepší kvalitou, mám to dost tmavé:/ fakt jsi moc příjemná, hezky se posloucháš a jsi milá :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super! Věřím, že je divný se takhle vidět a slyšet, ale opravdu jsi moc sympatická, umíš mluvit a 100% pokračuj dál! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. na první pokus je to super :) já bych to nezvládla :) působíš strašně mile a sympaticky, takže toč určitě dál :) jinak si mě docela nalákala na ten rozjasňovač! vypadá moc pěkně, ale mám jich tolik, že bych je asi neupotřebila :/ ale ještě to zvážím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi tak strašně milá, že bych si Tě mohla pouštět denně, takže doufám, že otřepeš nerozhodnost a videa budeš točit dál, protože je to vážně moc příjemná podívaná! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Máš strašně příjemnej a sympatickej hlas :) A přijde mi že svým projevem vyzařuješ takovou pozitivní energii :)

    OdpovědětVymazat
  18. Markvitko jseš kočanda, pamatuju si tě z oml:) Jinak místo toho pout polishe, který není tak zabarvený si myslím že by nebylo odvěci vyzkoušet pout paint, jukni :)

    http://www.google.cz/search?q=pout+paint+sleek&hl=cs&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=czQkUMbgAo_04QSploHQBQ&ved=0CEIQsAQ&biw=1280&bih=858

    xoxo Micpulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, ten paint má fakt výrazné barvy a je hodně krycí, to už je zase víc jak rtěnka teda, že? :) Mně se právě líbí, že tohle je víc balzámový, ale čekala jsem aspoň nějaké tónování, a to teda asi musím zvolit výraznější odstín :)
      A jinak strašně moc děkuju, začínám mít pocit, že blogovej svět je napůl z holek z omlázka :D

      Vymazat
    2. To máš pravdu, taky si všímám :D:D

      Vymazat
  19. Já miluji sleek!! Video je supeeer. xoxo

    OdpovědětVymazat
  20. Myslím, že jsi byla k sobě moc kritická, video je perfektní, jsi přirozená a krásně se posloucháš, určitě pokračuj dál:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Markvitka, parada! :) tiez suhlasim s komentarmi vyssie, ze podla mna si uplne prirodzena, mas prijemny hlas, nic ma na tebe absolutne nerusi, takze mala si zbytocne obavy :) useknuta hlava je uplne v pohode :D rozhodne chceme a tesime sa na dalsie videa. Ale nabuduce skus natacat v nejakej svetlejsej miestnosti (pokial mozno za denneho svetla) a mohla by si byt trosku blizsie :) este raz gratulujem k prvemu skvelemu videu!

    OdpovědětVymazat
  22. já se tedy také přidám ke chvále, na videu jsi krásná, milá, příjemná holka, máš sympatický hlas i projev, blíž ke kameře, trochu lepší osvětlení a bude to bomba!
    p.s. vůbec se ti nedivím, že si byla nervozní, já bych na to asi neměla, dovedu si představit, jak si kroužila kolem tlačítka publikovat (nebo tak něco), než si se odhodlala :)
    Takže verdikt - další videa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, blíž ke kameře a točit za bílého dne a snad to bude lepší!
      Moc děkuju za komentář, máš pravdu, bojovala jsem sama se sebou, zda to zveřejnit :D

      Vymazat
  23. Jsi jednoznačně nejkrásnější blogerka ;-)!Supr video, příjemnej hlas, klidně bych na Tebe vydržela koukat celý den :-)).

    OdpovědětVymazat
  24. Video dopadlo dobře a působíš hrozně sympaticky. Myslím, že se nemusíš bát natáčet další videa :)

    OdpovědětVymazat
  25. Holky, vy jste všechny tak strašně hodný!!! Strašně vám všem moc děkuju za neuvěřitelně milé a povzbuzující komentáře! :)) Jsem vážně ráda, že jste video zkoukli a přes to chcete další :D takže pokud to půjde, ráda čas od času nějaké natočím. Jako plus vidím v tom, že jsem se "naučila", respektive objevila windows movie maker, což se mi někdy taky může v budoucnu hodit :D
    Takže ještě jednou, opravdu MOC děkuju a těší mě, že jsem videem čtenáře snad neztratila :))

    OdpovědětVymazat
  26. Video je skvělý!! Jinak já mám doma paletku Acid a Sotrm a můžu je obě moc doporučit ;).

    OdpovědětVymazat
  27. Z fotek si mi byla vždycky sympatická, ale teda po tomhle videu ještě více ... fakt to myslím vážně! Videa určitě dělej ... působíš hrozně mile, sympaticky a vyzařuje z tebe pozitivní energie a to mám ráda! Jinak sluší Ti to i bez půlky čela :D a to opět myslím vážně :))) Co se týče Sleek tak si u mě minule myslím viděla, že jsem zase opěvovala další rtěnky a mojí první tvářenku takže já jsem spokojená ... paletku bych také chtěla, ale bohužel bych jí nejspíš nevyužila a je to celkem teda zbytečné. Jinak ještě ten balzám mám v odstínu (pink cadilac?? nebo tak nějak se jmenuje) rty krásně zbarví do červena (jsou takové šťavnaté), ALE už jsem to psala i na blogu já mám s nim problém na rtech mi přijde prostě nějaký hořký :X a cítím v puse divnou pachuť ... takže ten za mě moc ne. Nepoužívám ho teď už a rozhodně více mi vyhovuje tenhle tónovací balzám od MAC, který je bohužel, ale už o něco dražší :(((
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti, za takový obsáhlý komentář! :))
      Kdyby si to neřekla, tak bych si té hořkosti vůbec nevšimla! je pravda, že teď když si mě na to upozornila a já si schválně olíznu rty, tak chuťově moc dobrý není, ale fakt jsem to do té doby vůbec nepostřehla, takže pro mě to moc odrazující zatím není (pokud si toho teď furt nebudu všímat :D). Ještě co jsem zapomněla ve videu zmínit je jeho úžasná vůně, taková slaďoučká, to se mi líbí moc :) Právě, jako já proti MACu nic nemám, ale zatím se mi prostě nechce dávat za ty jejich věci tolik a hledám v nižších cenových kategoriích. Bohužel se mi to teda ne vždy úplně vyplatí, umíš si to představit :D

      Vymazat
  28. no teda ty jsi ale sympaťačka! na videu ti to moc sluší, mluvíš přirozeně, působíš hrozně mile....a taky se mi líbí šátek:D toč určitě častěji :)
    s kosmetikou Sleek zkušenosti nemám, rozjasňovač mám od essence, i když s ním hodně slečen nebylo spokojených, mně vyhovuje...ale tahle paletka vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělé, opravdu úžasné video. Slečna je strašně mooooc sympatická a milá. Jediné co by se mohlo zlepšit je světlo, protože obraz je hrozně moc tmavý. Ale jinak opravdu skvělé!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Jsi moc milá a video bylo příjemné:)

    OdpovědětVymazat
  31. Jsi vážně moc milá a sympatická, doufám, že budeš točit i další videa. Máš moc hezký projev, jediné co bych vytkla je ten nedostatek světla jinak paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím světlem mě to dodatečně mrzí, na tom foťáku, kam jsem to natáčela, mi to tak tmavé nepřišlo, ale později v počítači ano.. no, ono toho je na vylepšování spoustu, tak snad to nějak do příště vychytám!
      A moc moc díky! :))

      Vymazat
  32. Moc povedené video, jsi hrozně moc sympatická a je vidět, že víš o čem mluvíš. Chci další videooo! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Teda já za sebe musím říct, že to je jedno z nejlepších českých videí, co jsem viděla. Na rozdíl od některých hodně známých autorek videí se nepředvádíš na tom videu, což je úplně jak balzám na duši! Samozřejmě že by bylo fajn lepší světlo a abys byla blíž na kameře, ale to jsou jen detaily a u prvního videa je snad ani nemá cenu řešit:) Moc obdivuju Tvojí odvahu a chápu že sama asi vidíš spíš chyby, ale to jak o produktech mluvíš a celkově ten projev, podle mě na točení videí vážně máš a uvidíš, že to tvému blogu přinese úspěchy, protože videa se líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, nepřeháněj :)) Já bych naopak řekla, že některé blogerky mají videa super, jako třeba Péťa Lovely Hair nebo Plum Foolery, krásně se poslouchají a nikdy mě to nenudí.. oproti nim jsem opravdu někde ve spodní části žebříčku :D
      Ale fakt ti moc děkuju, je to hrozně povzbuzující číst takovéhle komentáře!!

      Vymazat
  34. No tak ty jsi člověk na videa jako dělaný :). Máš naprosto úžasnej hlas a hlavně nekoukáš blbě a tupě do kamery ale MLUVÍŠ! :D Což zrovna teď oceňuju, protože před Tvým videem jsem koukala na video jedné nejmenované blogerky, která je točí celkem často ale je to takový.... s prominutím telátko. Musela jsem její videa hned vypnout :D: No a teď narazím na Tebe, to je paráda :). Prosím prosím, klidně toč videa každý den, i kdybys plácala nesmysly (naštěstí teda neplácáš :)) tak bych tě sledovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No neumím si představit dělat video a nemluvit :D Ale taky tohle nebylo na poprvé, jak říkám, asi 50. pokus a jak vidíš, pořád tam je spousta nedostatků :))
      Děkuju ti za takovou podporu, určitě se budu snažit točit videa i nadále! :)

      Vymazat
  35. Jsi rómka, že? Nevadí, zas máš hezký úsměv a jsi sympatická. I takoví se mezi váma najdou, což je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu nejsem, přísahám! :D Doufám, že v příštím videe, pokud bude víc světla, tak uvidíš, že nee :)) A ten šátek, velké nášnice..? Je fakt, že tenhle kolotočářský styl se mi docela líbí :))

      Vymazat
    2. Jé tak to se omlouvám. Nemyslela jsem to kvůli oblečení, ale přišla jsi mi hodně tmavá podle kůže i na profilovce co tu máš, líbí se mi jak ti tam svítí ty zuby :-) Proti takovému stylu oblečení taky nic nemám. No možná by to chtělo točit naproti okna, všimla jsem si, že většina to tak dělá, prtž často jde vidět odraz okna v očích atd. Videa toč určitě dál, jsi sympatická. Ahoj Aneta

      Vymazat
  36. Náhodou, super video, jsi moc sympatická a vůbec´mi nepřijdeš že bys byla namyšlená jako některé české blogerky!:)) Jen tak dál, doufám že to není poslední video:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, namyšlená určitě ne, to nemám na co, ale spíš jsem se bála, aby to byl vůbec někdo schopný vydržet poslouchat :))

      Vymazat
  37. Všem patří mé velké DÍKY!!! Jste strašně hodné a děkuju vám, že jste mě hned neodepsaly, budu se snažit na všem zapracovat! :))

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělé video, jsi moc sympatická, takže určitě ve videích pokračuj :)))

    OdpovědětVymazat
  39. super video :) seš sympatická ;)

    OdpovědětVymazat
  40. Urcite pokracuj v nataceni, jsi moc mila a hezky se na to kouka:)

    OdpovědětVymazat