čtvrtek 30. srpna 2012

Konec prázdnin = nestíhám!

Nejprve velká omluva všem mým čtenářkám, holky, já fakt nestíhám :)) Mrzí mě, že blog zanedbávám, ale měla jsem teď pár dnů nějakou práci a raději jsem po příjezdu domů lehla, než abych  musela dělat cokoliv jiného.. navíc nejsem doma, ale kousek za Prahou, opuštěná v baráku 7+2 s terasou, zahradou a bazénem, jen s kočkou a králíkem. Zdálo by se mi to jako ideál, nicméně já potřebuju radost sdílet, když jsem na ni sama, je poloviční..

V nejbližší době se ale můžete těšit na další video, kde vám ukážu kosmetiku KIKO. Díky mému nejúžasnějšímu kamarádovi, který mi ji přivezl z dovolené, mám šanci ji vyzkoušet. :))

Nejvíc mě stresuje fakt, že potřebuju začít dělat na bakalářce a napsat za týden asi 10 stran, ale já nejsem ani schopná začít.. poraďte jak na to?! :D Kvůli tomu se mi špatně usíná a je mi zle od žaludku, ale zatím ani to mě nedonutilo něco dělat..

A nejvíc naštvaná jsem z toho, že tu mám k dispozici auto. Jenže já, rozmazlená z automatické převodovky, si prostě na manuální netroufnu a raději jezdím busem!!! :/

a teď už jen dva čumáčci.. Kočku jsem vždycky chtěla a stejně asi pořád chci, ale rozhodně ji nerozmazlím tak, aby mě budila každé ráno mezi 5-6 hodinou. Čičinka totiž chtěla napít, ale nejraději má vodu tekoucí přímo z kohoutku!
Foceno v půl šesté :))


Za to králík je zlatíčko největší, není vhodnějšího zvířátka do bytu, sama jsem měla králíky dva a jsou prostě úžasní!


Mějte se a užívejte dokud je hezky! Pa M.! :))

18 komentářů:

  1. krásná zvířata:) já jsem taky měla králíka, ale to byl snad úplný satan, vůbec né zlatíčko :D rozkousal kable, vse co se dalo, kousal i mě a nenechal se pochovat:)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. S bakalářkou držím palce:) Mně se nejlíp pracuje ve stresu.. :)
    Jinak mám dvě kočky a není nic lepšího, než když jdeš na wc, pak do koupelny a obě už stojí v umyvadle a chtěj pustit vodu :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D :D ja mam sice macku, ale mam ju vonku, takze este som nezazila, aby stala v umyvadle a prosila si tecucu vodu z kohutika :D inak s bakalarkou ti fakt neporadim, ja som sa k tomu dokopala, az ked mi horel termin a to som podavala take vykony, ze dovi :) mna najviac motivuje casovy stres...ak mam na nieco cas, nikdy sa k tomu nedokopem. No kazdopadne drzim palce!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Bakalářky jsem se dosti bála, takže jsem se docela činila při psaní. Ale pamatuju, že nebylo každý den posvícení a někdy to skončilo u půl stránky za den :D Pomalu se už chystám na diplomku, to bude radosti...

    Číča je skvělá, zrovna včera jsem koukala na nějaké britské modráky a to byli čumáčci <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ted pisu diplomku a uplne ti rozumim... bude to znit blbe a urcite to neni rada, kterou chces slyset... ale pokud se chces trosku te nervozity zbavit - zacni neco delat. I kdyby sis psala osnovu, uvod, proste jenom s tim trosku hni... svedomi se ulehci a tobe se bude lip spat. To je aspon moje zkusenost :))

    OdpovědětVymazat
  6. krásná zvířátka :D Jinak z tý diplomky tě chápu mám dělat něco podobnýho a je to hrozný :)

    OdpovědětVymazat
  7. já stíhám, ale mně se zase s koncem prázdnin vůbec nic nechce..
    s bakalářkou ti rozumím, já sama budu muset letos psát maturitní práci a už vidím, jak se mi do toho děsně bude chtít.. ale držím palce, určitě to zvládneš!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevím, co to je v blogování za tendence... však psát blog není povinnost, ne? Tedy pokud ti za to neplatí někdo, to nevím, jak na tom jsi :-D Ale není důvod se omlouvat za to, že člověk nemá čas nebo se mu nechce dělat něco, co dělá ze zájmu, aspoň já si to myslím :-) Jsou asi výjimky, ale zrovna na psaní blogu asi ničí život nezávisí :-)
    Co se týče bakalářky, tak deset stránek za týden je nic, je to spousta času, tak nestresuj a prostě k tomu sedni a začni, i když třeba nevíš jak. Něco začni psát, třeba odprostředka, a ono už se ti to v hlavě poskládá. Moje zkušenost je, že věc je mnohem horší, když ji odkládáme, a potom, když k tomu opravdu sedneme, ukáže se, že to vlastně není vůbec takový problém :-)
    A auto? Můžeš si říkat, že když jezdíš hromadnou dopravou, ubíráš přírodě aspoň trochu splodin, které by nadělalo auto, kdybys jím jela! Já teda auta nenávidím, takže nechápu, proč je špatné jezdit autobusem :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Mě pomohlo, že jsem si řekla, že napíšu jen 5 vět a když mě to bude štvát, zase to zavřu... To mi pomohlo překonat ten odpor a začít. Pak už to šlo vždycky samo, nikdy jsem u těch 5ti vět neskončila, prostě jakmile jsem se rozepsala, docela mě to i bavilo:)

    OdpovědětVymazat
  10. To snad ani nemyslis vazne s tym autom! :D Mna tiez inak niekedy budi pes s tym ze trieska miskou o podlahu lebo je smadny.. :P

    OdpovědětVymazat
  11. To všecko zvládneš :) Diplomku jsem napsala za 14 dní (upozorňuju, že do toho jsem měla plnej úvazek v práci + angínu)... bylo to teda peklo pekelný, ale musíš si k tomu sednout a psát a psát a přepisovat a ono to nějak půjde, nejhorší je začít a odhodlat se.
    A s tim autem si děláš srandu! :D Přece nejsi nějaká rozmazlená Američanka! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám děkuju za podporu, musím prostě začít, a snad budu úspěšná se psaním jako vy :) !
    Holky a s tím autem, to není tak, že by se mi řadit nechtělo.. ale já se toho bojím, že mi to někde uprostřed křižovatky chcípne a všichni na mě budou troubit a já brečet :D Mám z toho fakt stres :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "ale já se toho bojím, že mi to někde uprostřed křižovatky chcípne a všichni na mě budou troubit a já brečet :D Mám z toho fakt stres :D"

      :D Ježiš, teď jsi pobavila mě i přítele :D Ale ať nepůsobím škodolibě, já mám řidičák, ale ani neřídím, takže mám co říkat :D

      Vymazat
  13. Není proč se omlouvat, já jsem také v shonu :) A vše určitě zvládneš :) Jinak čumáčci jsou rozkošní, my se rozhodujeme nad psíčkem, nebo kocourkem, tak schválně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Z bakalarky si nerob tazku hlavu ked uz raz zacnes pojde to ako po masle. Mne sa do nej tiez nechcelo ale vzdy som si hovorila cim skor ju dokoncim tym viac casu budem mat potom na ine veci :) a tie zvieratka su rozkosne :) tiez mam doma ciernu macicku a 3 zajacikov a este aj psa takze o ranny budicek mam postarane :D

    OdpovědětVymazat
  15. Azuritek je rozkošný! Ta kukadla!
    Co se psaní týče, v mém případě je nejhorší se k tomu dokopat, pak už to jde i samo. Součástí dokopávání se je obvykle to, že nejdřív uklidím celý byt a když už nemám co dělat, tak i na to psaní/či jinou nutnou činnost dojde :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Ten králík je úžasnej! :) Zrovna dneska si pro jednoho jedu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mám králíčka:o) Já jsem asi jedna z mála, která má raději manuál, mě automat strašně nebaví, je to pro mě nuda:o))

    OdpovědětVymazat