neděle 5. srpna 2012

Mišmaš - new in a sport

Aby to tu nebyla pořád jen samá kosmetika, tak jsem si pro vás dnes připravila malý mišmaš toho, co je u mě nového a jak pokračuji ve cvičení.
První část bude tedy new in, jsou to jen tři věci, ale i tak mi udělaly radost.  Překvapivě ani jedna není černá, což je u mě opravdu podivuhodné! :)) Nejsem žádný maniak do oblečení, natož fashion odborník, což zdůrazňuji vždycky. Kupuju si věci, které možná nejsou hitem sezony, ale líbí se mi a cítím se v nich hezky a pohodlně :)

1. Bordó cardigan, bez zapínání, trochu delší, z příjemného materiálu. Už se strašně těším na podzim, až si ho převážu páskem a barvou se skvěle hodí k mému šátku Burberry.


2. Zeleno-modro-béžový šátek, je dost velký, takže se dá uvázat na několik způsobů a takhle pestrobarevný (a doufám, že aspoň trochu decentní zároveň) se bude hodin k hodně oblečení :)


3. Korálová pencil skirt. Tenhle typ sukní mám nejraději, protože vypadají hezky žensky. Zároveň je z měkkoučkého materiálu, tak bude snad i pohodlná. Tahle barva se mi strašně líbí  :) (je z H&M, kdyby to někoho zajímalo :))

Pro představu foto sukně na mě. Omluvte kvalitu, je to focené večer mobilem :)
A tady už všechny tři věci hezky dohromady :)

Druhou část vezmu jen velmi stručně, ať se neunudíte k smrti :)

Po dvou letech mi skončilo členství ve fitku a mě už to tam přestávalo dost bavit, tak jsem se prozatím rozhodla si členství neprodlužovat. Hledala jsem ale něco, co by mě donutilo ke cvičení a konečně! se tak dostala k Jillian Michael a jejímu 30 day shred. Asi nemá smysl tu popisovat o co jde, neboť to určitě všichni dobře víte a slyšeli jste o tomto cvičení tisíckrát - kdyby ne, napište do komentářů nebo email, ráda si s vámi o tom popovídám :) - takže vám jen s radostí mohu oznámit, že jsem k dnešnímu dni už po druhém cvičení levelu 2. Jednička pro mě byla dost lehká, přeci jen jsem s pohybem nezačínala od nuly, takže to bylo jen takové lehké cvičení na rozjezd. Level 2 je o poznání těžší, především cviky na spodní břicho mi dělají problémy. Nicméně jsem za to ráda, že aspoň vím, kde mám slabé stránky a mohu se zdokonalovat! Cvičím tedy pravidelně 12. den, k tomu jsem byla 6x v lese na hodinu až hodinu a půl běhat/chodit.

A výsledky? Zatím žádné. Pocit? K nezaplacení! :)  Bohužel jsem si po dvou dovolených u moře a all inclusive stravě přivezla navíc pár kg, vidím to hlavně na kalhotech, ale doufám, že až 30 day shred docvičím, tak budu mít postavu minimálně jako dřív! :) Konečně je to něco, k čemu se ráda každý den dokopu a ta necelá půlhodinka vážně stojí za to. Takže kdo se pořád jen odhodlává, že začně, tak doporučuju!

Krásný zbytek víkendu a užívejte léto! Pa M.! :))

42 komentářů:

  1. Ten cardigan se mi hrozně líbí! Ta barvička je suprová! :)
    Jinak já dneska budu cvičit poslední 10. den levelu 2, a zítra už jdu na 3-ku.. bojím se, ale prý je lepší než dvojka. Tak uvidím :) Výsledky už vidět jsou, hlavně na nohách, jsou pevnější a hezčí. :) A až skončím 30 day Shred, tak určitě pokračuju v nějakém jiném cvičení od Jill! Všem toto cvičení taky doporučuju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně jsem chtěla ten cardigan jen kvůli té barvě :D
      JJ, máš pravdu, taky jsem četla, že je dvojka nejhorší. A už víš co dál? Mně docela zaujalo Body revolution :) Držím palce, ať ti ta trojka jde!

      Vymazat
  2. Me nejvic oslovila ta sukne, pekne Ti sedne. Satek vypada multifunkcne, bude se k ledascemu hodit. A za cviceni mas plusove body, jsi dobra, ja vydrzim cvicit 3 dny, pak to vzdavam, ale zase mame dost pohybu se psem. A mam otazku, vestinou, kdyz lide maji clenstvi ve fitku tak si na tom vypestuji zavislost, Ty jsi psala, ze Te to tam zacinalo nudit, nezacina Ti to uz chybet??

    Jeanny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vždycky v lese závidím, když vidím třeba ženskou jak jede na kole a pes běhá vedle ní. Už jen kvůli němu se člověk musí donutit vyrazit vůbec ven a nějak se hýbat :)
      No upřímně, já asi nikdy do toho nebyla natolik zažraná, aby mi to začalo chybět. Možná zkraje, ale z větší části jsem to brala jako nutnost, i když samozřejmě ten pocit po cvičení je fajn, ale stějně dobrý mám i když si jen zacvičím sama doma :))

      Vymazat
  3. Kráásná postavička, minimálně v té sukni žádné all inclusive pobyty poznat nejdou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, úspěšně zatahuju břicho! :D

      Vymazat
  4. Ta sukně je krásná mám z H&M hodně podobnou. Jillian vidím, slyším všude je to už divné :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Sukně je nádherná! Já s Jillian skončila asi před měsíc a nejtěžší pro mě byl určitě ten druhý level (ten jsem moc nezvládala) ale nakonec jsem to tak nějak dala celé! :))) Momentálně jen běhám, ale už né tak pravidelně ... každopádně s Jillian chci znovu začít! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně je krásná ! :) Škoda, že do takových věcí mám moc velkej zadek :D ..

    OdpovědětVymazat
  7. cardigan se mi moc líbí, jak barva tak i střih, tyhle delší svetříky mám ráda. a sukně ti moc sluší:)
    shred jsem docvičila už hodně dávno, ale díky tomu jsem se naučila pravidelně cvičit každý den a taky to, že čas na cvičení se najde pokaždé, i když je času po málu:)teď cvičím každý den nějaké video podle nálady- někdy shred, někdy kick box, někdy cardio z body revolution, někdy jdu běhat a nebo na jumping :)

    OdpovědětVymazat
  8. Stefi: Jillian je opravdu všude, proto jsem se nechtěla moc rozepisovat :D Ale zas kvůli tomu, že jsem o ní pořád dokola četla, tak mi to nedalo a sama ji vyzkoušela.. a světe div se, vážně mě to baví :))
    Angellovely-things: tak to gratuluju a trochu závidím, že už to máš celé za sebou! :) Pokud se rozhodneš něco cvičit od ní dál, budu ráda, když mi řekneš co :)
    Niky: ááále, určitě vůbec nemáš! Mě jen trochu děsí ta barva, protože moc bere pozornost :D

    A děkuji všem za velmi milé komentáře!! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krasné věci sis pořídila :) Já Jillien M. docvičila před dvěma měsíci a nyní cvičím večer opět + ráno od ní cvičím Bannish Fat boost metabolism :) Moc doporučuji, baví mě to neskutečně :)
    Zvu Tebe i všechny ostatní k sobě na Giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tá sukňa je až po kolená? :) Ja tiež milujem tento strih, svedčí ti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je těsně nad kolena, takže super :) Děkuji!

      Vymazat
  11. Super věcičky, nejvíce mě zaujala ta sukně, ta Ti padne jako ulitá! :)
    Jillian cvičím sem tam, spíš pro radost, protože jsem jinak s postavou spokojená :) Takhle daleko jsem se ale nedostala a asi nikdy nedostanu :DDD
    ~ The Diary Of Pie Rette ~

    OdpovědětVymazat
  12. Sukně je skvělá :)
    Nu, a to odhodlání ke cvičení ti zatraceně závidím. Já se k tomu nějak nemůžu dokopat.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta sukně i ten cardnigan vypadají skvěle! Sukně na tobě vypadá skvěle! Jiné slovo snad dneska ani nepoužiju. :D Jinak s Jill chci taky začít cvičit a ještě sem s tím nezačala, ale asi se do toho brzo taky pustím potřebuje to nějaký pohyb. Máš i nějaký jídelníček či jen cvičíš? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ještě jednou děkuju všem! Ta sukně je vážně supr, jen se k ní musím odhodlat a nosit jí, přece jen jsem víc kahotová, i když se mi tohle tak líbí :))
    Bí: Jídelníček nijak speciální nemám, ale snažím se posledních pár měsíců se hlídat. Resp. nepiju slazené nápoje, nechodím do fast foodů atd. Ale zas mi dělá problém nejíst pečivo a sladké (dortíky, čokolády..). Takže to mám tak půl napůl :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ta sukně je super, takové se mi taky líbí. Jinak podle té fotky v sukni vypadáš hubeňoučce a vůbec ne, že bys potřebovala cvičit :)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cvičit bychom měly každá! :)) Ať nemáme povislý zadek a já nevím co ještě :)) Potřebuju pořádně zpevnit, to se z fotky nepozná :)
      Každopádně moc díky za hezký komentář! :)

      Vymazat
  16. Krásne vecičky! Smiem sa spýtať, odkiaľ je tá šatka?
    A držím palce, nech ten 2.level zvládneš aj keď sa mi nezdá, že by si potrebovala zhodiť nejaké to kilo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Šátek jsem si objednávala tady http://zeny.zoot.cz/doplnky/satky-saly/modro-zeleny-satek-invuu-s-ornamenty :)
      Shazovat kila ani tak ne, ale potřebuju hodně zpevnit a vytvarovat :))

      Vymazat
  17. Držím palce s cvičením, ale KDE jsou ty kila navíc...?? :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  18. Ten šátek je krásný:)!
    Jinak 30 day shred jsem docvičila. Nezhubla jsem, protože na to abych zhubla bych se musela přestat cpát vším možným:D ale postava se mi krásně zpevnila:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjo,ta sukně!!!...krásná barva a střih:)

    OdpovědětVymazat
  20. 30 day shred jsem cvičila asi měsíc ten 1. level, protože jakmile jsem chtěla zkusit 2. tak jsem trapně odpadla. Takže smekám! :)

    http://therealbluefairy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak, ten cardigan mají v praze na václaváku v různých barvách, ale vínová tam není...grrr!

    OdpovědětVymazat
  22. já mám taky moc ráda tenhle druh svetríků, jenom mi ty delsi delaji moc velky zadek. ale ta barvicka je moc pekna.
    Já na dovolené kilo nechala, asi za to muze faraonova pomsta. takze me to vlastne potesilo. preju hodne stesti s jillian, me hrozne nakopla a pomohla mi.mám toho odcvičeno spoustu a jestě mi od ni neco zbyva. cvicila jsem body revolution, ale nevzalo me to za srdce, tak si ted kombinuju podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  23. Hi fгiendѕ, how iѕ all, and what yοu wаnt tо
    say conсerning this paragraph, іn my view its truly аweѕome in suppοrt of me.


    My wеblog ... http://Honestaffairs.Com/Gertie04D

    OdpovědětVymazat
  24. Ӏt's wonderful that you are getting thoughts from this piece of writing as well as from our dialogue made here.

    Also visit my web blog: intervento emorroidi

    OdpovědětVymazat
  25. Ηi! ӏ understаnd thiѕ is sоrt of оff-topіc howevеr Ι
    needed to аsκ. Dοeѕ managing a
    well-established website like youгs take a laгge amount of ωork?
    ӏ'm completely new to operating a blog but I do write in my journal daily. I'ԁ like
    tο ѕtart a blog so I can ѕhare my personal exρerienсe anԁ νiews online.

    Pleаse let me know if уou havе any ideas or
    tips foг neω aѕpiring blog оwneгѕ.
    Тhankyоu!

    my website :: Chatroulett

    OdpovědětVymazat
  26. Askіng queѕtions аre truly pleаsant
    thing іf уоu aгe not understanding sοmething totallу, but thіѕ
    раragгаph offerѕ nicе underѕtanԁіng уet.


    My web ѕite: curing hemorrhoids

    OdpovědětVymazat
  27. Hi! This is κіnd of off toρіc but I
    neеd some guіԁanсe fгom an establishеd blоg.

    Is it ѵeгy harԁ to set up your οwn
    blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm
    thinkіng about creating mу own but I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Appreciate it

    My site ... treating hemroids

    OdpovědětVymazat
  28. Piеce οf writing writіng is аlso а excіtеment, if you κnoω аfter that yοu can ωгite if not it is dіfficult to wrіtе.



    Review my web blog :: emorroidi

    OdpovědětVymazat
  29. I am reаlly delіghted tо glance аt thіs
    ωebsite posts which cаrгiеs lots of helpful facts, thankѕ fοг proνіdіng these kіnds of statіstiсs.


    Also vіsit my page: web cam

    OdpovědětVymazat
  30. I hаve been broωѕing online morе than
    4 hours tοԁay, уet I never founԁ аny inteгеѕting aгticle likе
    yοuгs. It iѕ pretty wοгth еnоugh for me.
    In my view, if all wеb owners and bloggеrѕ mаdе good content as you
    ԁіd, the web will be a lot more usеful than ever
    before.

    Аlso ѵіsit my ρage sportfc.Net

    OdpovědětVymazat
  31. I κnow this if οff topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is needed to get setup? I'm assuming having a
    blog like yοurs ωould cost a prettу
    реnny? I'm not very web smart so I'm nоt 100% sure. Any tips or advice would be greatly appreciated. Appreciate it

    Feel free to surf to my homepage: fett verbrennungs ofen - fett verbrennen leicht ge

    OdpovědětVymazat
  32. Thіѕ deѕign is wicked! You definitely know how tο keep a readеr amusеd.
    Between yοuг wit аnd your videos, I was almost moνed to
    start my own blog (well, almost...HaHa!) Wondеrful
    job. I really enjoyed what уou had to say, аnd moгe than thаt, hoω you presented it.
    Too cool!

    Here іs my blog post; chatroulette alternative

    OdpovědětVymazat
  33. I know this wеbsite gives quality dependеnt аrticles or reviеws and additional іnformation, is there
    any οther website which offers such data in quality?


    Look at my web blog ... hemorroides

    OdpovědětVymazat
  34. Veгу goοd informatіon.

    Lucκy me Ӏ diѕсovered уouг
    site by сhanсe (stumbleuρon).
    I haѵe book-marked it fоr later!


    my web blog hemoroide

    OdpovědětVymazat
  35. I feel this is аmong the ѕo much significant іnfo for me.

    Аnd і'm glad studying your article. But should remark on few basic issues, The website style is wonderful, the articles is actually nice : D. Excellent activity, cheers

    my web site ... Analfucks.xxx

    OdpovědětVymazat