úterý 14. srpna 2012

Rozjasňující bronzový kompaktní pudr Sephora

Dokud je léto a dokud svítí sluníčko, nemůžu se pořád nabažit všemožných bronzerů a rozjasňovačů v jednom. Když oni se v záři slunečních paprsků tak krásně lesknou!! :)) Společně s řasenkou 7v1, o které už byla řeč, jsem si v Sephoře pořídila tenhle rozjasňující pudr v odstínu golden. Mají ještě ten samý, ale v provedení do růžova.
Tak za prvé se mi hodně líbí ty vylisované kytičky na povrchu. Škoda jen, že čím víc ho budu používat, tím míň kytiček tam bude, až nakonec nezbyde žádná :)



Ale k věci, pigmentace je velmi dobrá, pudr je jemně namletý, ale vůbec mi nepráší. Krásně se nanáší a jde dobře rozetřít do ztracena, nemusíte se bát žádných šmouh. Odstín se mi hodně líbí, je takový bronzovo zlatý a vzhledem k mému opálení na mě vůbec není tmavý, ale blondýnky by asi ocenily spíše růžovou variantu..


Nemohla jsem se ubránit srovnání s GLO Face&Body Highlighter od Sleek, který byl v minulé video recenzi. Pro ukázku jsem je nafotila i společně. Rozjasňovač Sleek mám právě v odstínu spíše do růžova (Peach Shimmer) a je vidět, že je o hodně světlejší než tento Sephora. Jsem ráda. Proč? Aspoň nemám dvě totožné věci :) Výdrží jsou na tom stejně, půl dne ok, ale po celém dnu večer už ho těžko na tváři najdete. Cena je vyšší u Sephory - 320,-- Kč, ale je ho 11g a Sleeku jen 8,2. Vzhledem k neustálým akcím v Sephoře, ať už 20% sleva na všechny výrobky této značky nebo 1+1, 2+1 a já nevím co ještě, tak se ale dá pořídit i za velmi přijatelnou cenu :)


Víc do bronzova je Sephora, světlejší Sleek.



Kterému by jste dali předsnost vy? Používáte vůbec tyhle rozjasňující kompaktní pudry? :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

14 komentářů:

  1. já nenosím makeup, tak na pudry moc nejsem, nevím jestli to jde nosit i bez makeupu, ale koupila jsem v sephoře od benefitu what´s up a jsem nadšená:) oba pudry vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. já mám ten růžovej a hrozně se mi líbí jak voní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna teď jsem do Sephory zase po dlouhé době zavítala a že si právě v téhle akci něco vyberu, ale vždycky tam do toho čučím a nevím, co si z toho vlastně vzít, když nic zas tak akutně nepotřebuju (jsem děsnej skrblík :-D), takže zase odejdu s prázdnou a jediný, kdo odchází s plnou taštičkou je můj přítel - už si tam dokonce zřídil kartičku :-D U nás je to fakt vtipné, no :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Po tom ze Sephora toužím a stůňu, ještě že to mám ták daleko:)
    Ale překvapivě jsem objevila dost podobnou variantu. Bronzující pudr od ELF, byl za pár korun a mile překvapil, rozjasňuje super. Ale i tak, kvalita je kvalita.)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem Sephoru, jenže já to s těmihle rozjasňujícími záležitostmi neumím - vypadám jak diskokoule :D

    OdpovědětVymazat
  6. Můj dlouholetý favorit je ten sephorácký :)

    OdpovědětVymazat
  7. No oba dva vypadají krásně, ale to balení pudru od Sephory je nádherné! To jsem vůbec neměla vidět, teď si ho budu muset koupit :D Ještě že Sephora v centru Brna není :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já už na ten bronzer od Sephory koukala strašně dloudo, ale nikdy zrovna tenhle odstín neměli, tak jsem si pak nakonec koupila takovou tu velikou kulatou pudřenku, kde je pudr na opalování, matující pudr a bronzer, který je velice podobný tomu s kytičkama, o kterém píšeš. A zatím jsem to sice ještě moc nepoužila, ale s tím, co jsem zatím zvládla použít, jsem spokojená. Mám totiž určitý ranní rituál líčení a strašně málo času, tak pak většinou stejně zapomenu na ty různé vychytávky, které jsem si kdy koupila, a použiju co nejrychlejší základ, který mám po ruce a nacvičený.

    OdpovědětVymazat
  9. oba vypadají krásně, ale víc se mi líbí odstín od Sleek:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se líbí v tom růžovém provedení ... takže si ho někdy také budu muset pořídit :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ten sephorácký v růžové variantě. Miluju ho, jen mi dost práší :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Ten sephorácký mě láká už delší dobu, ale zatím úspěšně odolávám... tak uvidíme, jak dlouho mi to ještě vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  13. ach jaj,vzdy ked vidim clanok o bronzeroch, alebo licenkach, je mi velmi luto, ze si ich nemozem kupovat, lebo mam prirodzene ruzove lica aj v zime aj v lete, takze akykolvek bronzer, alebo licenka by vyzerali na mne fakt umelo :/

    OdpovědětVymazat