pondělí 6. srpna 2012

Zábava na dnešní večer (pro mě) - video recenze (nebude)!

Ahoj všem, přeju krásný pondělní večer :) Copak děláte, když se nudíte? :) Já se dneska chtěla vrhnout na video, respektive jednu video recenzi, aby to tu bylo trochu pestřejší než jen psané články.. a fakt by mě strašně zajímalo, jak dokážete natáčet videa na své blogy a nesmát se? A vypadat aspoň trochu přirozeně? A nešklebit se za každým slovem? A nejen tohle všechno, ale ještě smysluplně vykládat?

Smekám přede všemi, co to dokážou! Video je asi tak 100x náročnější než článek, alespoň pro mě. Něco natočím, pustím si to a vzápětí zjistím, že jsem řekla naprostý nesmysl, ale ani jsem si toho sama nevšimla :D Ale kdyby jenom to.. mám projev asi jako osmiletá holčička co to nemá v hlavě v pořádku :))

Nejhorší na tom asi ovšem je, že kdybyste to viděli, tak by vám to stejně vůbec nepřišlo tak zábavné jako mně. Takže pokud se chcete zabavit, zkuste si natočit video, jen tak pro sebe, o čemkoliv.. myslím, že pak budete velmi tolarantní na všechny ostatní, co video zveřejní a nějaké špatné světlo, nesrozumitelnost, tmavý obraz atd. vás už nerozhází :))

Mějte se a smějte se, pa M.! :))

26 komentářů:

  1. No, pro tebe je to možná zábava, pro mě je utrpení dívat se na své video :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt utrpení? :D Mně to přijde směšný, jak si o sobě myslím, že vypadám a mluvím úplně jinak :D Jsem teda lehce zděšená, ale přijde mi zatím moje neschopnost úsměvná :))

      Vymazat
  2. Jéj, to mi připomíná moje první semináře na kultuře mluveného projevu, trpěla jsem jako zvíře, ne že by mě trápila nervozita nebo tak něco, ale to vědomí, že ten můj projev je všechno, jen ne kulturní :D no zlo, ještě že už to mám zdárně za sebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kulturně mluveného projevu? :-O Tak to velká gratulace, že to máš za sebou, mě by kvůli tomu asi vyhodili ze školy :D

      Vymazat
    2. Ale nevyhodili, je pravda, že některé zvyky už jen těžko změním, ale uvědomuji si, že je třeba lepší artikulace, zejména ve velkém prostoru...Ale jsem zvědavá, jestli na to budu pamatovat až jednou předstoupím před houf rozeřvaných dětí :D

      Vymazat
  3. :DD soucitim s Tebou, ja ani nedokazu mluvit na sebe do zrcadla bez toho, abych vyprskla smichy :)) a kdyz nevyprsku, tak si rikam omg jak ja su trapna kdyz mluvim...takze tak, nejsi v tom sama. Ale videa by se mi od Tebe urcite libila, to jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je to těžší, než jsem si myslela :)) Ale mluvit na sebe do zrcadla bude dobrá průprava, to asi začnu trénovat! :D

      Vymazat
  4. Tak video to je další level, na který ještě nemám :(( doufám ale že se k němu někdy propracuji :))) Navíc na videích mám naprosto šílený hlas:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně jak říkáš, další level, na který ještě nemám :) No nedá se nic dělat, třeba to někdy zmáknem! :))

      Vymazat
  5. :D stejný pocit jsem měla u prvního videa, otázka jestli zveřejnit/nezveřejnit a vlastně pořád si přijdu jako tele :D. Ikdyž s každým dalším z tebe opadává takový ten strach, že budeš vypadat šíleně a ježiš maria co jsem to zase řekla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, i ty míváš pochybnosti? :D To bych ale vůbec netipla, máš super videa a právě na nich vypadáš naprosto přirozeně a uvolněně, že nám to všechno jen hezky řekneš a pohoda! Tak jsem ráda, že tenhle počáteční šok má asi každý :))

      Vymazat
  6. Ja som sa uz tiez jedno pokusala natocit. Ale ked som ho potom videla; hanbila som sa sama za seba a hlavne za svoj hlas. Ako male dievcatko a uplne trapne mi to pripadalo, tak som sa na to vykaslala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou to mohlo být roztomilý, pokud si vypadala jako malé devčátko :D Taky to nesmí vzdávat, jako já ! :D

      Vymazat
  7. Videa také zkouším, ale přijdu si trapně :D Jinak doufám, že se ti podaří video natočit, protože se na něj už moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, trapnost je to slovo, co to vystihuje :D
      Moc děkuju, budu se snažit to dát nějak dohromady :))

      Vymazat
  8. :D A proto mám zatím videa, kdy nejsem na obraze já nýbrž to, co chciukázat :) Ale pokouším se něco natočit, i když je to strašně vtipný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale hodně mazaný :D Jenom to předvést a nepředvádět sebe :D

      Vymazat
  9. heh tak to si teda vystihla :) mame presne ten isty problem tiez sme sa neraz chystali nieco natocit ale po pozreti si vysledku to smerovalo rovno do kosa :( naozaj obdivujeme baby ktore vedia krasne a zmysluplne hovorit na kameru a dobre pri tom vyzerat ... asi nie kazda sme pre to prirodzene stvorena a chce to vela skusania ... ale nemyslime si zeby si to mala vzdavat pretoze tie ktore to skusali vedia ake to je narocne a tie ktore by ta skusili skritizovat nech si to najprv skusia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ostatní mají můj obdiv, člověk teprve když to sám zkusí zjistí, že to vůbec není tak lehké! Doufám, že vy taky trénujete, aby nějaké video bylo! :))

      Vymazat
  10. Já to také nedokážu :D Mluvím rychle, sama si vůbec nerozumím, zvedám oči v sloup, dělám xichty, prostě hrůza :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teda i rozumím, ale vůbec se sama sobě nelíbím :D Hrůza no, asi na to nejsme stvořené :D

      Vymazat
  11. Markvitka, akurat tvoje video by som strasne chcela vidiet, tak trenuj a nevzdavaj to :) skus si to nacvicit najskor pred zrkadlom, to by ti mohlo pomoct! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem to zkoušela několikrát a před zrcadlem je to celkem ok, ale pak na to video, to je pro mě děs :D Hlavně si v tom videu připadám strašně ošklivá, mám tváře jak sysel, to mi normálně nepřijde :D Ale já se nevzdám!! :D

      Vymazat
  12. :D Moc mě baví tvůj blog a tvé články :)
    http://veronika-uk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. mohla by si to video tu dať? :D

    OdpovědětVymazat
  14. já bych neměla odvahu se ani natočit a pak se na sebe podívat, sama bych se před sebou styděla :DD
    ale Tvoje video bych viděla ráda:)

    OdpovědětVymazat