úterý 4. září 2012

KIKO MAKE UP MILANO!

Sice jsem psala, že na tuhle kosmetiku bude další video, ale není čas, holt povinnosti mají přednost :)) Btw. konečně jsem s tou bakalářkou začala a sice toho zatím mám málo, ale lepší než nic :)

Jak určitě všichni víte, Kiko je značka kosmetiky z Itálie, přesněji z Milána, jak sám název vypovídá. U nás bohužel není k dostání, ale například v Německu ano, a tak když pojedete za hranice, můžete na ni narazit. Já sice na dovolených byla, ale nikde Kiko neměli, takže bych měla smůlu nebýt mého nejúžasnějšího kamaráda (tohle označení se mu moc líbilo :D)! Vzpomněl si na mě, že jsem pár kousků chtěla  vyzkoušet, a tak se sám nabídl, že mi cestou z dovči něco přiveze, no jak říkám, je prostě nejúžasnější :))) A já mu ještě jednou FAKT MOC DĚKUJU!


Aby tenhe článek nebyl nekonečně dlouhý, řeknu jen pár slov a bude plný převážně fotek :) Tady už je ta nádhera pohromadě, v krabbičkách a bez :))



Začnu u laků, protože z těch jsem doslova nadšená. V podstatě jim nemám co vytknout, protože se lakují bezvadně, všechny tři krémové kryjí už v první vrstvě, nedělají díry, relativně rychle zasychají a navíc do vysokého lesku, což možná nebude z fotek tak patrné, ale v reálu jsou prostě bezva :) Výdrž se liší, ten rudý samozřejmě vydrží méně, stačí dvakrát umýt nádobí a hned je dokonalost pryč, ale ten modrý jsem měla na nehtech týden a byl skoro netknutý! Štěteček mají tak akorát široky a jde to s ním vážně dobře.. o to víc mě mrzí, že si další nebudu moct jít jen tak koupit :)
Kdyby to někoho zajímalo, tak mám odstíny č. perleťový růžový 252, modrý 295, rudý 240 a můj favorit růžový 313.





Oboustranná tužka na oči, nebo stíny v tužce či jak tomu chcete říkat, byla pro mě trochu neznámá, buď používám klasické stíny nebo klasické tužky, ale ne nic mezi tím :) Trochu jsme se bála širších hrotů, ale jde to s nimi krásně. Zatím jsem tužku použila vždy jen jako silnější linku a namaovat se mi vždy povedla překvapivě snadno a dobře! Tuha (jestli se tomu tak dá říct) je tak akorát měkká a maluje opravdu lehce, hnědá má trochu sytější barvu, ale to mi vůbec nevadí. Moc se mi líbí i to provedení, stříbrná víčka hned vypadají lépe, než kdyby byly obyč černá :) Nějak jsem se nedočetla, zda jsou tyto stíny v tužce voděodolné. No i když to nepíšou, tak jsou. To "M" z ruky jen vodou a mýdlem dolů nešlo, potřebuje to něco mastného na odstranění. Je to odstín č. 02.



A jako poslední dvě rtěnky. Jedna matná, druhá krémová. Vybírat odstín rtěnky jen podle fotek z netu je prostě složité a člověk se ne vždy trefí, mně se to ale tentokrát povedlo, záměrně jsem zvolila odstíny, které budu moci nosit každý den a nejsou nijak extra výrazné. Krémová je v odstínu 389 Rosa Lampone a matná 285 Rosa Intenso. Příjemnější na rtech mi je ta krémová, nejsem prostě na matné rtěnky zvyklá. Tahle sice ani nijak nevysušuje, jak bývá celkem zvykem, ten pocit mi není úplně dvakrát příjemný, a tak ji občas přetřu balzámem nebo leskem, čímž to pak postrádá původní smysl, ale nevadí. Dlouho sama o sobě vydrží, což je určitě velké plus. Krémová rtěnka se mi lépe nanáší, i se mi víc líbí černý matný obal, oproti celostříbrnému u té matné. Odstín je přesně pode mého gusta, nejraději ji mám po několika hodinách, kdy ze rtů postupně mizí intenzita a zůstává jen lehké rozpité zbarvení, to je úpně úžasná :)) Celkově jsem ale s oběma hodně spokojená a tahám je pořád s sebou :)

Fotky rtěnek na rtech bohužel nejsem schopná vyfotit, foťák nespolupracuje a vždy je to velmi rozmazané. Řekla bych, že bohužel zrovna zachycení barev je u rtěnek nejhorší a nejméně odpovídá realitě, ale tak pro představu snad postačí a na mě je uvidíte třeba někdy příště :)






Máte s touto kosmetikou zkušenosti? Láká vás něco od KIKO vyzkoušet? Já se modlím, ať se jednou dostane i k nám, stejně jako třeba Inglot. Snad se jednou dočkáme :)

Mějte se, pa M.! :))

30 komentářů:

  1. Taky mám rtěnou a jsem s ní taky dost spokojená, akorát je na mě trošku sušší. Laky ty můžu taky jen doporučit, ale třeba stíny mě celkem zklamaly, přesně jeden stín- bílý. Když jsem si ho zkoušela na ruku, byl krásně pigmentovaný, ale na víčku se jaksi ztrácí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že i ta krémová rtěnka není zdaleka tak krémová jako třeba YSL, ale zas dost dlouho vydrží, tak mi to neva..
      To je škoda s těmi stíny, to mě taky vždycky zklame, když to v obchodě vypadá dobře a pak doma nic :(

      Vymazat
  2. v berlíně jsem byla v KIKO obchodě, a měli tam všechny laky jen za euro a půl..teď lituju, že jsem si nekoupila ani jeden, když vidím, jak pěkně vypadají na nehtech:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za tu cenu jsou opravdu úžasné, momentálně je střídám pořád dokola, jakou z nich mám radost :)) Tak příště!

      Vymazat
  3. Skvělá kosmetika, neuvěřitelná škoda, že u nás nemá zastoupení, myslím že by díky nim jistojistě zkrachovaly mraky "kosmetických" firem. :)
    Chválím výběr! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky mě to mrzí, ale jak říkám, třeba se dočkáme!
      Děkuji, z velké části to byl výběr kamaráda :D

      Vymazat
  4. Mně nijak KIKO neoslnilo, kvůli (díky?) nízkým cenám bylo v každým jejich obchodě, který jsem navštívila, milion lidí, člověk neměl takový ten klídek na nákup. zatím mám od nich dva výrobky, jeden totální propadák a druhej, nevím, co si o něm mám myslet. Je to jejich bb, buď je tak dokonalej jak bb cream, tak i jeho odstín, který jsem vybírala podle zaschlého produktu na celém víčku testeru, neb je jinak bílý jako bb od Lorealu, že na pleti není vůbec vidět, ani cejtit, nebo se nabízí druhé vysvětlení, a to, že on prostě nic nedělá. Rozdíl nalíčená x nenalíčená je nulový, tudíž je bezpředmětné se jím vůbec líčit. Vychází mi z toho vyhozených 9 eur, ale možná je tak dokonalej, tak krásně splyne a já to jen nedokážu ocenit?...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v tom obchůdku nebyla, takže tohle neposoudím, ale asi by mě to taky trochu zkamalo, nemám ráda, když si vybírám a mám dojem, že ostatním překážím a oni zas mně :))
      Hmmm, já o jejich BB chválu nečetla, takže mě ani nenapadlo ho chtít, ale asi to teda bude spíš špatný výrobek než že by by tak dokonalej :D

      Vymazat
  5. skvělý nákup, to kupoval od oka nebo měl na odstíny instrukce od tebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem mu přesně napsala co chci, ale bohužel to kromě rtěnek neměli, takže musel vybírat sám :))

      Vymazat
  6. KIKO je super :)Vždy když jedu do Drážďan tak jejich obchůdek moc ráda navštívím. Zatím mám také jeden lak, rtěnku, stíny, tvářenku, řasenku a to je asi vše ... se vším jsem spokojená takže za mě KIKO určitě ano :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka mě taky hodně láká, jestli někdy budu mít příežitost, tak si ji určitě pořídím :) Musím se konečně do těch Drážďan rozjet, zas tak daleko to není :))

      Vymazat
  7. Vyzerá to zaujímavo, ale teda skúsenosti bohužiaľ nemám... ten výraznejší rúž ti závidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem z toho fakt nadšená :) tak až někdy na Kiko narazíš, tka si na mě vzpomeň, že laky jsou supr :))

      Vymazat
  8. Modrý lak vypadá krásně. Jinak kamarád je vážně úžasný, pěkně to nakoupil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, modrý je můj favorit č. 2 :D ten držel perfektně celý týden!
      To je, šikovnej no :))

      Vymazat
  9. Ten růžový lak je roztomilý :) A ty rtěnky mají moc hezkou barvičku. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se modlím, je to úžasná kosmetika se super cenama... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem v Kiku byla jen jednou a vyzkoušela jsem taky jejich lak. Docela bych jejich obchůdek ráda viděla i v Praze. Tenkrát jsem se nějak nemohla rozhodnout co si koupit a teď lituju, že jsem si toho nevzala víc...

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se na Kiko líbí, že má v nabídce spoustu úžasných barev. Musím ale přiznat, že od nich ještě nic nemám, a to z jediného důvodu - vždy když jsem si chtěla něco koupit (ve Španělsku jsou všude), byl v obchodě takový nával, že jsem na to neměla nervy :-) Ale snad jednou...

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Wowm super, zaujaly mě hlavně ta laky, mají nádherné barvičky:)

    OdpovědětVymazat
  14. Teda, to je ale skvělý kamarád!!:o)) Ty rtěnky se mi líbí, ale i laky vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  15. O téhle značce slyším poprvé, máš moc hodného a šikovného kamaráda, nechtěla bys mi ho někdy půjčit?:) A taky máš krásné nehty. Veronika

    OdpovědětVymazat
  16. V nákupních centrech v Itálii jsou obchůdky s kosmetikou Kiko docela častý, občas jsem tam nahlédla (pamatuji, že obyč lesky tam začínali kolem 4 euro), ale teď jak koukám na tvoje recenze, tak je mi docela líto, že jsem si nic nekoupila :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo, maš nàdherné nehty! To jsou tvoje? Jinak o teto značce jsem ještě neslyšela, a to do Itàlie jezdím pravidelně

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Dámy, podívejte se na:

    http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=14575768

    Široký sortiment kosmetiky KIKO!

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj,

    chvíli jsem bydlela v Itálii a kiko jsem našla také, zrovna měli slevy. Koupila jsem si jeden lak a stíny a s obojím jsem moc spokojená, podle toho i Tvého článku mě mrzí, že jsem si nevybrala víc věcí! :( ale snad jindy. Navíc teď kiko zasílá zboží i k nám, objednala jsem si něco z jejich stránek, ale bohužel se připlácí docela drahé poštovné a nákup má být nad 25e. Tak snad jednou budou mít prodejny i u nás ;)

    Míša

    OdpovědětVymazat