úterý 18. září 2012

Lak na nehty - žvýkačkově růžový Colorama od Maybelline

Určitě všichni víte, že původní laky Mini Colorama od Maybelline se vyprodávali, aby uvolnili místo novým Colorama lakům. Já si konečně taky jeden pořídila, abych zjistila, jestli to byla změna k lepšímu či horšímu..


Vybrala jsem si žvýkačkově růžový, bohužel na fotkách je barva světlejší než ve skutečnosti a ani za nic se mi to prostě nepodařilo zachytit tak, jak ve skutečnosti vypadá :( Prostě si zkuste představit barvu o stupínek sytější a výraznější zároveň :)) Na to, že je to světlá krémovka, tak kryje překvapivě celkem obstojně, dvě vrstvy jsou ok. Schne průměrně rychle, ale co mi vadí je opravdu úzký štěteček, se kterým mi to upřímně moc nejde :D Lak je v odstínu č. 26, proč proboha nemůžou vymyslet nějaké názvy, tohle je fakt nuda.. a přijde mi dost podobný jako původní elf v odstínu Bubble gum (v tom starém složení, ne v tom novém), takže aspoň nějaká náhrada.. Stál tuším 60,-- což je pořád legrace :) Akorát mě mrzí, že zbytek odstínů nových Colorama laků mě nijak neuchvátily :/




Já tyhle růžovky fakt můžu, a co vy? :))

Mějte se, pa M.! :))

22 komentářů:

  1. Poslední dobou pomalu jiné než laky do růžova nekupuju a přemýšlela jsem i nad těmihle novými, ale říkala jsem si, že počkám, jestli ta inovace na něco stála :-) Taky mě nějak neohromila barevná škála, ale asi nějakou barvičku zkusím, tahle růžovka je třeba moc hezká :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já takéé :) po tom se kouknu.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná žvýkačková růžová, tyhle barvy mě baví :))

    OdpovědětVymazat
  4. jeden mám doma a taky mě rozčiluje ten štěteček, sám o sobě tenký a celá ta tyčinka zase krátká, takže se s ním lakuje dost nepohodlně.

    OdpovědětVymazat
  5. Podobný, ale trošku tmavší, jsem si dneska koupila. A asi ho hned vyzkouším! :) Miluji tyhle barvy!
    Zapojte se do Giveway a vyhrajte parfém od Guess! 2nd Giveway

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle odstín jsem měla, akorát z té staré kolekce:))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná jemňounká, moc se mi líbí, máš krásné nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už som na tieto laky pozerala, krásna farba :)

    OdpovědětVymazat
  9. tento je velmi pekny. A inak suhlasim, stetcek a kvalita laku je alfa a omega...nech ma lak akukolvek krasnu farbu, mna si neziska, pokym nema stetcek, s ktorym sa dobre pracuje a kym na nechtoch nevydrzi bez supania aspon zopar dni...

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda slyším, že lak dobře kryje, já jsem si koupila č. 93, taková meruňková, a nekryje mi pořádně ani ve třech vrstvách, hrozně mě to zklamalo a bála jsem se koupit další odstín, možná jim ale dám ještě šanci :-)
    flexiworld3.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lak vypadá krásně, navíc máš kvalitní nehty. Budu ráda, když se podíváš i na můj blog:)

    OdpovědětVymazat
  12. Bejby růžová barbínovská, na léto jako stvořená a do chmurných podzimních dní ještě lepší! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  13. Ta barvička je krásná!! Celkově jsem slyšela,že laky z této kolekce jsou skvělé!:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Růžovou miluji a tenhle lak je opravdu dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taková růžová je opravdu na to ji sníst :). Vypadá hrozně chutně :D. Líbí se mi:).
    Zvu na giveaway ve spolupráci s Choies.com
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš nádherné nehty. :)
    Mě se nikdy takhle nepovedly. :(

    OdpovědětVymazat
  17. Já na ty růžovky taky jsem... a tenhle teda je ukázkovej, fakt moc nádhernej odstín :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ta vypadá parádně! Musím se po nich mrknout, nějak sem si myslela, že kvalitou budou nic moc...

    OdpovědětVymazat
  19. To máš svoje nehty, nebo umělí ??? :)

    OdpovědětVymazat