neděle 30. září 2012

Lee Staford my BIG FAT Healthy HAiR zázrak pro jemné vlasy bez objemu

Jsem vážně ráda, že mám dobrou zprávu pro všechny ženy s jemnými vlasy bez objemu, s vlasy, které mají tendenci plihnout už po pár hodinách. Objevila jsem totiž vlasovou kosmetiku Lee Staford, kterou prodávají v Profimedu. Konkrétně jsem zvolila řady my BiG FAT Healthy HAiR a je to můj malý zázrak!



Rovnou se vrhnu na popis, a to nejdříve obalu. Jsou to plastové tuby, které jsou tak trochu ombré :D Od průhledné až po sytě růžovou. Musím říct, že mě se tohle balení líbí, a to nejvíc, když v Profimedu vidíte celé ty poličky s produkty hezky pohromadě :) Ale i v koupelné na bílé vaně to vypadá prostě dobře. Jenom ten obrovský čárový kód by ve předu být nemusel, ale nebuďme puntičkářky.

Šampon: je čirý, trochu víc tekutý než bych čekala, ale nijak to při užívání nevadí. Na první "čuch" není nic moc cítit, ale jakmile ho napěníte, ohromí vás krásná, i když velmi originální vůně. Mně tedy sedla. Četla jsem, že někomu připomíná parfém Angel od T.M., jenže ten nevlastním, tak nemohu soudit :) Šampon pění fakt hezky (já vím, o tom to není), má odstranit všechny nánosy stylingových přípravků, zvyšovat lesk a a záři vašich vlasů. Já ho používám jen v kombinaci s kondicionérem ze stejné řady pro objem.
Cena: 266 Kč/250 ml (vydržel mi přes dva měsíce, na fotce je další nové balení).




Kondicionér: krémová mléčná barva i konzistence. Kondicionér už voní o poznání míň, ale o tom to není. Vlasy jsou po něm neuvěřitelně hladké a lesklé už když je oplachujete. Konkrétně moc nevím co bych dodala, snad jen že rozdíl před a použití je doslova hmatatelný. Vlasy jdou opravdu dobře rozčesat a kondicionér je nijak nezatěžuje.
Cena: 266 Kč/ 250 ml (po více než dvou měsících zbývá ještě zhruba třetina)


 
Zhodnocení: to je to nejdůležitější, jestli tyto výrobky doporučit či ne. Já říkám 100% ano. Moje vlasy nejsou nic moc, slabé, jemné, plihnou, ztrácí objem.. v podstatě to jsou ty nejhorší vlasy, jaké můžete mít. Ale s tímhle šamponem a kondicionérem můžu i já si jen tak umýt vlasy, nechat je volně proschnout a jít! Žádné zdlouhavé upravování, šampon s kondicionérem jim opravdu dodají objem a vypadají nadýchaně, zdravě a leskle! Upřímně, kam se na Lee Staford nebo alespoň na tuto řadu na objem hrabe objemová řada Kerastase nebo Redken a za poloviční ceny!

Máte s vlasovou kosmetikou Lee Staford zkušenosti? Můžete mi od nic něco doporučit? Láká vás tato značka?

Mějte se krásně, pa M.! :))

25 komentářů:

  1. S kosmetikou Lee Saford nemám žádné zkušenosti, ale už ty obaly vypadají tak lákavě! Růžová v kosmetice je prostě bomba a hrozný lákadlo pro ženský :D Super recenze :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, dejte na obal růžovou a já si to koupím :D

      Vymazat
  2. Lee Staford a TIGI jsou podle mě to nejlepší pro vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  3. hmm tak to musím zkusit. já mám docela ráda od Welly SP tu fialovou řadu na objem. Lee Staford vyzkoušenou nemám, neznám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, objem by se mi hodil :) Obsahuje šampon silikony?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel obsahuje, pro někoho to asi bude odrazující, ale já na tohle nějak nekoukám. Prostě mi vyhovuje, dřív se to taky neřešilo a byl klid :))

      Vymazat
    2. Já je v šamponech nechci, protože mám po nich splihlé vlasy (Nivea, Gliss Kur...). Tohle je ale fakt lákavé :) Až mi dojde zásoba šamponů L´oreal, možná ho prubnu :)

      Vymazat
    3. Myslím, že to není jen o silikonech. Po gliss kuru jsou moje vlasy hrůza, ale v některých mi dělají naopak na vlasy dobře! A myslím, že mám velkou chuť oba produkty vyzkoušet. Růžový obaly LS mě lákaj už delší dobu :)

      Vymazat
    4. Jo, ty růžové průhledné obaly jsou super :)

      Vymazat
  5. Stefi, Violets: S Tigi ani Wellou SP fialovou řadou zkušenost nemám, takže holky díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tip, určitě vyzkouším ! :) Mám přesně takové vlasy jak popisuješ.
    Mně nejvíc vyhovuje Klorane s mandlovým mlékem, ale ráda zkusím něco nového. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tady tento problem s valsy nastesti nemam

    OdpovědětVymazat
  8. Přiznám se, že jsi mě článkem vážně zaujala a byla jsem rozhodnuta, že hned zítra pro ně skočím, bohužel když jsem se dočetla o silikonech dost mě to odradilo :-( Každopadně mě plihnou a mastí se vlasy i po bezsilikonových šampónech, takže mu dám přece jen možná asi šanci... Uvidíme :-) a běda jestli bude stejný jako zbytek šampónu, po kterých jsem nikdy objem nemela :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Na LS som doteraz citala same chvaly, jedine co ma odradzuje je predajca, pretoze s profimedom mam velmi zle skusenosti, najma co sa tyka internetoveho predaja :P

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to bych nutně potřebovala.. jako kdybys psala o mých vlasech.. jemné, nic s nima nejde dělat, většinou mi dlouho ani culík nevydrží.. :D škoda že nemám někde poblíž Profimed.. :-/

    OdpovědětVymazat
  11. tak tohle je přesně pro mě - vlasy mám splihlé, jemné, bez objemu...a ještě k tomu jich mám maličko:D podívám se po tom, už jen podle obalu se mi šampón zamlouvá:D

    OdpovědětVymazat
  12. presne tento som mala a bola som moc spokojna, len ten sampon bol fakt trosku tekutejsi ako by som chcela..

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám od LS kondicionér a šampon pro blondýnky a konkrétně ten šampon si nemůžu vynachválit je skvělý! Určitě příště kupuju další balení. Kondicionér, ale už určitě ne ... ten mi nesedl.
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Něco takového bych potřebovala ))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak nieco take by som na svoje "vyplznute" vlasy potrebovala. Stale hladam pre seba dokonalu vlasovu kozmetiku a na zaklade tvojej recenzie velmi silno zvazujem, ze by som si toto duo zakupila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám masku a kondicioner pro růst vlasů. A jsem spokojená.:) Jen ta vůně je na mě moc intenzivní.
    Až budu mít delší vlasy možná sáhnu po této řadě.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Mám přesně tenhle problém - jemné, zplihlé vlasy, které k objemu jen tak nedoženu. Děkuju za tip a určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vau,to je přesně pro mě! Mám dlouhé jemné vlasy a hledám něco pro objem,ale zároveň pro lesk! Mrknu na to:)

    OdpovědětVymazat
  19. Mmm, že bych si pořídila nový kondicionér? :D Předtím jsem zvažovala řadu Loréal Expert Vitamino Color. Takže zřejmě vezmu šampon od Loréalu a tento kondicionér, protože podle rezence mu nejde odolat. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, zkoušela si šamapon použít i bez kondiconeru ? myslíš si, že je k tomu šamponu nutný ? Chtěla abych si koupit šampon, ale kondocineru mám ještě zasobu .

    OdpovědětVymazat