pátek 14. září 2012

Malé new in

Holky moje zlaté, děje se toho v posledních dnech tolik.. a samé špatné zprávy.. Já, věčná optimistka, začínám pochybovat, že vše dobře dopadne.

O to víc mám pořád tendenci si dělat radost, i když třeba jen maličkostmi. Dnes se chystám pro tu kabelku do Zary, na Chodově ji mají jen v hnědé, na Arkádách vůbec, dneska tedy zamíří mé kroky na Příkopy.. a jestli nebude ani tam, tak už asi nikde :)

S vámi se chci dnes podělit o mé malé new in,  postupně se budete moci těšit na recenze :)

Vše pohromadě..

Sprchový peeling a regenerační krém na ruce z řady z Mrtvého moře - Manufaktura

Sada tří výrobků Clinique na nejednotný tón pleti/pigmentové skrvny - denní a oční krém a scrub

A konečně Inglot: make-up, pudr a ty nejlepší tekuté linky, tentokrát v jiném odstínu

Mějte se a smějte se, mě to teď moc nejde :) pa M.! :))

13 komentářů:

  1. Hned bych si taky vylepšila náladu nákupy :). Přeji ať se daří brzy skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Těším se hlavně na Inglot:)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych si prosím objednala co jedříve recenzičku na makeup Inglot :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už asi pět dní testuju, tak se budu snažit ji přidat co nejdříve, ale až si budu jistá, že se můj názor dalším používáním nezmění :D Zatím dobrý!!

      Vymazat
  4. když se nic nedaří, nezbývá nic jiného než si něco koupit pro radost...na chvíli to náladu zlepší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, asi bude plakat moje peněženka, když ne já, jestli to takhle půjde dál :D

      Vymazat
  5. Marki, držim palce. Cítím se teď podobně, nějak se toho nedařím čím dál víc a tak jsem si včera koupila tričko a dneska druhé :) Taková malá útěcha... v Camaieu mají deset dní slevy, tak když tak tam mrkni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tobě taky držím palce, musí se to přece nakonec všechno obrátit k dobrému! :)
      Hehe, tak do Camaieu zítra zajdu, hodil by se mi ještě nějaké krémový cardigan :D

      Vymazat
  6. Děkuju holky moc, Inglotem začnu! :) Příště bude ještě článek na mé oblíbence :))

    OdpovědětVymazat
  7. že malé asta 8D

    Pozývam ťa na GiveAway
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Radosti si dělej dál! A hlavu vzhůru. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeee, pusť si nějakou fajn písničku nebo klipy na youtube. :) To mě pomáhá. :)

    Závidím Inglot. :*

    OdpovědětVymazat