sobota 29. září 2012

Vídeň je krásná! A je v ní všechno..dvakrát!

Z minulého článku víte, že jsem měla namířeno do Vídně. Mně se osobně přijde Vídeň jako dvakrát taková Praha. Najdete v ní dvakrát větší stavby (do výšky i do šířky), ale je jich i dvakrát tolik na počet. Dvakrát tolik lidí. Kteří jsou dvakrát tak milí. Zboží v obchodech je taky dvakrát tolik, ve dvakrát takové kvalitě. A obvykle s dvakrát vyšší cenou.. Stejně se mi ale Vídeň se svými pro i proti líbí a ještě mě asi týden bude bolet za krkem z toho, jak jsem na všechnu tu krásu koukala se zakloněnou hlavou :) Dneska jsme navštívili i Zoo u Schonbrunnu a já tak konečně viděla pandy. Pandí ouška jsou to nejroztomilejší, co jsem ve Vídni viděla :)) Jediné, co jsem si přivezla je pár kousků z jejich Bipy, které určitě brzy uvidíte.

A teď už se můžete mrknout na fotky pro představu :)






 Sacher dort nesměl chybět, byl výborný!

Moje nová čepice na zimu! Ne, kecám, nebojte :))


Tady mávám všem svým čtenářům z ochozu Schonbrunnu :))


A tady něco ze Zoo.. Ted tmavý klacek uprostřed je kobylka, prosím! A to v pravo nahoře taktéž!



Miláček panda :)

 
 
Hundertwasserhaus, v té šedé uhlazené čtvrti neuvěřitelně vyčníval.. ale to by dělal všude :)


Tak snad se vám fotky líbily a příště (doufám, že zítra) bude následovat konečně zas kosmetika!

Věřím, že jste si prodloužený víkend užili, a možná ještě užíváte, minimálně stejně tak dobře jako já :))

Mějte se, pa M.! :))

34 komentářů:

  1. krásne fotky, Viedeň chcem navštevovať v budúcnosti čo najviac :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vieden je take mest miest ;)) straaasne sa tesim na zajtrajsiu recenziu ;)))

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba pro mne byla Vídeň docela zklamání. Mě přijde Praha prostě krásnější. Nebo německý Kolín na Rýnem..to je něco, panečku. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vídeň má nevýhodu, že je to jedna velká placka, takže ty budovy vůbec nevyzní jako třeba naše Hradčany, který se tyčí nad Vltavou :) Tyhle pohledy z dálky na to všechno mi tam chyběly.. ale jinak jí nemám co vytknout.
      A v K.n.R. jsem nikdy nebyla, díky za tip!

      Vymazat
  4. Co je to prosím za kabelku, je krásná! A v té čepici ti to ale hrozně sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ta ze Zary, shopper basket, ale u nás ji seženeš jen v hnědé, v černé ji nikde neměli, jak mi zjistili na Příkopech.. ale třeba je ještě dovezou :))
      A v tý čepici mám hlavu jak medvěd :D

      Vymazat
    2. Jasné, psala jsi to v minulém článku, ale trklo mě to až poté, co jsem dotaz poslala. Holt jsem občas zabržděná :D Nicméně to nemění nic na tom, že je opravdu krásná, v Zaře jsem ji ale neviděla v žádném barevném provedení, asi to půjdu ještě jednou očekovat.

      Ale velmi roztomilý medvěd :D

      Vymazat
  5. doufám, že se taky letos ještě do Vídně dostanu. jinak čepici jsi vzít měla, a zajímá mě to, co M. co je to za kabelku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz odpověď u M., Zara Shopper basket :) Na toulky městem jsem ale nezvolila nejvhodněji, rvala jsem do ní všechno a pak vážila asi pět kg :D

      Vymazat
  6. Vídeň je krásná, těším se až budou Vánoční trhy a zase tam pojedu:))
    Ale musím říct, že Praha je ještě hezčí, protože tak krásný výhled na Hrad s Karlovým mostem nemá žádné město, a to historické centrum...:)
    ale Vídeň pěkná je, to jo. Mám ráda hlavně nákupní třídu Kärtnerstrasse:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá, jestli mi to letos vyjde a pojedu tam možná taky ještě na ty trhy, když jsem tam byla prvně právě asi před pěti lety o adventu, tka to bylo moc hezký :)
      Souhlasím, ten výhled na Hrad je u nás k nezaplacení!

      Vymazat
  7. Vypada to supr, uplne jsi me nalakala na tu ZOO... asi tam ten vylet ale naplanuju, az budou vanocni trhy. Juj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty zvířátka jsou prostě vděčný, na ně se hezky kouká vždycky :) Bohužel jsme neměli čas ji projít celou.. ale i tak určo doporučuju!

      Vymazat
  8. Nejsou to kobylky.... :))))) Ale pandy ti opravdu neskutečně závidím!! O:)))

    Jen pořád nechápu, proč všechny blogerky mají v ČR problém s protivnými lidmi, a vždy když píšou o svých cestách, musí zmínit, že v té zemi/městě jsou lidé usměvaví a milí, ne jako tady... Zajímavé, že já s tím tady problém nemám... Asi záleží na vyzařování dané osoby... A když je někdo zamračený a s vražedným pohledem, těžko bude dostávat milé obličeje od okolí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak možná to nejsou kobylky, ale nějaký hmyz jim podobný :D V tomhle se vážně neorientuju :))
      Já osobně s milým chováním nemám problém ani v ČR, ale musím se snažit. Přesně jak říkáš, vražedný pohled ti usměvy od okolí nezaručí, ale když něco potřebuju a jdu za někým s úsměvem, tak jsou na mě všude milí a ochotní.. Ale v tý Vídni jsou milí všichni automaticky, i kdyby si ten vražedný pohled měla. A přišli mi vřelejší i sami k sobě, když jsem viděla, jak se baví v metru, vyprávěli si, smáli se.. to u nás je ticho. Ale nepochybuju, že je to od nich kolikrát hodně naučené a neupřímné..

      Vymazat
  9. Líbí se mi, že se směješ!!!!! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to jooo, už jsem v pohodě :))))

      Vymazat
  10. Jee, ta panda je fakt kouzelná, takovej plyšáček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Velkej plyšáček, ale fakt rozkošnej :))

      Vymazat
  11. tak ve Vídni jsem ještě nebyla a to ji mám asi jen 2 hodiny cesty :D blíž než do Prahy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to koukej napravit, stojí to za to! Dvě hodiny cesty, to můžeš jet i na otočku :)

      Vymazat
  12. Ta kabelka je super! Podobnou jsem teď viděla v New Yorkeru myslím ... jinak Ti to na fotkách moc sluší :) Já byla ve Vídni poprvé a naposledy cca před čtyřmi lety a doufám, že se tam brzy podívám znovu :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, měla jsem z ní radost :)
      Taky mám ráda tyhle výlety, nejraději bych jezdila mnohem častěji :)

      Vymazat
  13. Krásné fotky!
    stejně mě by zajímalo jak to vypadá uvnitř :D ( v Hundertwasserhausu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      Jojo, to jsme si přesně říkali taky.. ale vypadalo to docela neútulně a tmavě :(

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Překvapilo mě, že je fakt dobrej :) asi není populární jen tak :))

      Vymazat
  15. Vídeň mám celkem ráda, na zámku a v ZOO je to krásné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, zrovna tam se mi to líbilo hodně. Zpětně mě mrzí, že jsme neměli víc času si to všechno líp projít a hlavně užít, ale bylo to takový šup sem šup tam :)

      Vymazat
  16. Vídeň miluju a Bipu jakbysmet :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda , to je nahoda, ja tam byla ve stejny den jako ty:) zoo je fakt krasna

    OdpovědětVymazat
  18. Jojo, Vídeň je nádherná! Máš krásný outfit, a jestli je ta kabelka ta cos sehnala tak je opravdu skvělá. Krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  19. Viden mam (obzvlaste jako rodily Brnak, ktery ji ma doslova za rohem) moc rada, takze si mi pripomenula, ze bych mela jet na vylet. A ten sachr! :)

    OdpovědětVymazat