pondělí 22. října 2012

Gel na odstranění přebytečné kůžičky Essence

Ráda bych vám dala tip ohledně péče o nehty. Dříve jsem na odstranění kůžičky na nehtech používala jakýsi vyrobek od Alessandro. Byl drahý a byl neúčinný, nechápu.. Když mi tehdá došel, už jsem do ničeho takového nechtěla zase investovat bůh ví kolik stovek a náhodou jsem v Rossmannu narazila na tento Essence studio nails Fast cuticle remover - česky řečeno - Rychlý odstraňovač kůžičky.  Stojí cca 50,-- Kč/8 ml a funguje více než dobře.



Odstraňovač je ve formě gelu, který je průhledný, akorát tak tekutý/hutný a aplikátor je opravdu dobře vymyšlený, kůžička jím jde hezky potřít. Celý postup je více než jednoduchý, stačí aplikovat, počkat 15 vteřin a poté přebytečnou kůžičku zatlačit. Ideální je na to dle mého pomerančové dřívko. Musím říct, že když to dělám pravidelně při každém lakování nehtů (1x-2x za týden), tak mám kůžičku konečně ok a nepřerůstá mi až kam nemá. Tento gel ji hezky změkčí a je tedy lehké ji zatlačit.



Ještě jedna důležitá poznámka, která je na obalu: nezapoměňte si poté umýt ruce. Výrobek obsahuje alkálie, vyhni se kontaktu s očima, může způsobit slepotu. Upřímně, musí to být pěkný driák, když to dokáže poškodit zrak.. ale předpokládám, že když se vše užívá jak má, tak to žádné problémy způsobit nemůže :)

Btw. zítra jsem pozvaná na akci od Gabriella Salvete, uvidím se tam s někým z vás??? :))

Měje se, pa M.! :))

7 komentářů:

  1. Mám doma a kůžičku opravdu odstraňuje geniálně, jenom se nějak nemůžu popasovat s těmi alkáliemi, po staru žíravinami. Psala jsem o něm u sebe asi před dvěma týdny.
    Doufám, že nám z akce GS podáš report :) Těším se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak na těch alkáliích se shodneme :)
      Už mám report na blogum mrkni :))

      Vymazat
  2. Milujete módu, styl a novinky? Rádi bychom Vás pozvali do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Blíží se Vánoce !!! Nyní nové LUXUSNÍ KRUHOVÉ ŠÁTKY ve slevě = již od 120 Kč !!!

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, tak tenhle odstraňovač je úžasnej, taky na něj mám nachystanou "recenzi" :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Funguje, ale za jakou cenu co se složení týká :))

      Vymazat
  4. Ahoj Markvitko, díky za zprávu. Jsem ráda, že jsme se našly:-). Já říkala, že Tě odněkud znám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsi pravdu :) Blogový svět je sice dost velký, ale ne zas tak, abychom se nenašly :))

      Vymazat