pondělí 8. října 2012

Inglot: Make-up, pudr a oční tekuté linky

Tak už je to nějakou dobu, co jsem vám tady na blogu ukazovala v new in make-up, pudr a oční tekuté linky od INGLOTu. Nyní, co jsem vše řádně otestovala, se s vámi chci podělit o výsledky :)

Bude toho hodně, tak pojďme rovnou na to!


AMC Pressed Powder (komaktní pudr) mám v odstínu č. 52. Obal je klasický z černého lesklého plastu, obsahuje zrcátko. Bohužel součástí balení není houbička, kterou já ocením převážně do kabelky, tahat štětec zvlášť nemám úplně v oblibě, ale proti gustu.. Nicméně balení je bytelné a ani po pádu na zem s ním nic není - nechtěně vyzkoušeno :) Pudr sám o sobě je dost jemný až hedvábný, při použití štětcem má tendenci trochu prášit.. ale stačí štětec jemně přiložit a žádné prášení nehrozí, přitom tak pudru naberete dostatečně. Pleť zmatní na dlouhou dobu, což je jistě to hlavní, nijak nezvýrazňuje suchá místa apod. Za mě velká spokojenost, s radostí si ho koupím znovu. Cenou si u výrobků nejsem úplně jistá,  platila to maminka (červenající se smajlík :)), ale tuším 400-450,-- / 9 g.




AMC Cream Foundation vlastním v odstínu MW100. Nejdříve samozřejmě pár slov k obalu. Podle zvuku je to plast, ale vypadá jako sklo a nevypadá nijak lacině. Dávkování je pumpičkou, která skvěle dokáže vydat i menší než malé množství, takže zbytečně neplýtváte. Make-up je sám o sobě spíše tekutější konzistence. Nijak nevoní, což nijak nevadí, lepší než nelíbící se parfemace. Krytí bych označila za slabší, celkově mi tento make-up připomíná trochu tonovací krém. Je totiž velmi lehký, pleti se dobře přizpůsobí, a to jak barvou tak celkově splynutím. Rozhodně se nemusíte bát masky. Pokud potřebujete zakrývat velké nedokonalosti, tak pro vás není, na to nestačí. Na menší skrvny je ale ok a zároveň vypadá přirozeně. Je na vodní bázi, nikoliv olejové, takže ho s klidným srdcem doporučím i majitelkám mastnější pleti. Já mám pleť spíše suchou, ale ani mně nijak suchou pleť nezvýrazňuje, nezalézá do porů ani vrásek a vydrží hezký celý den (osm hodin). Cena opět cca 500-550,-- / 30 ml.




Liquid Eyeliner mám už druhé, tyhle jsou v odstínu 42. Je to černá s pár stříbrných třpytek. Na oku nejsou tak tvrdé jako jen klasické černé linky. Co se kvality týká, tak si je nemohu vynachválit a až zas nějaké tekuté linky budu kupovat, první zastávka bude zase v INGLOTu. Krásně se s nimi pracuje, drží celý den až do odlíčení netknutě.. jen pozn. před použitím je nutno přotřepat, dokud se neuvolní kulička, která je v balení. Ta vše promíchá a potom už můžete malovat :) Jsou prostě supr, k těm nemám co dodat. Cena 200,-- / 4 ml.



Ještě vše v akci :) Použila jsem i tvářenku INGLOT z mojí paletky, o které je článek zde.


Já mám ten Inglot prostě ráda, doufám, že jsem vás tím vším nezahltila :)) Mám v plánu si pořídit takovou cestovní paletku na víkendy, která bude obsahovat pudr, tvářenku a dva stíny. Jako základ si myslím úplně ideální kombinace :)

Tak se mějte hezky, pa M.! :))

8 komentářů:

  1. Inglot jsem ještě nikdy nezkoušela. Ten makeup by se mi hodil...U nás v Přerově Inglot není, budu si muset pro něj někam zajet.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenka na tobě vypadá skvěle a ten prstýnek, ach ach :)

    Já od Inglotu ještě nic nevyzkoušela a popravdě, mám k této značce jakýsi blok. Pokaždé, když chci dát této značce šanci, tak ji začnu hrozně srovnávat s Mac (z jakéhosi nevysvětlitelného důvodu) a vždy mi z toho vyjde vítězně Mac. Ne, že bych měla veškerý kosmetický arzenál jen od Mac, nicméně jak říkám, vždy když začnu uvažovat o nějakém Inglot produktu, tak to hned porovnám se sortimentem a produkty od Mac a je vymalováno :/


    OdpovědětVymazat
  3. ta poslední fotka je perfektní! já make-up nepoužívám jen pudr abych se neleskla, ale když vidím tohle, tak závidí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. pořád se do Inglotu chystám a tento článek mě opět nalákal, určitě Tvoje doporučení využiju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ostuda... o Inglotu sice pořád čtu, ale ještě od nich nic nemám :( Parádní recenze :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. konečně někdo udělal recenzi na make-up od Inglotu, super! díky moc za recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty linky musím mít! :D Stříbrné třpytky vypadají vážně skvěle a na poslední fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nejsem furt schopná zase do toho Inglotu už konečně, hrůza :D Jinak tedy moc mě zaujal pudr ... vypadá výborně! :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat