pátek 26. října 2012

Lak na nehty - Korres Coral (není jediný korálový co mám)

Poslední lakovací post byl s lakem Maybelline v odstínu Hot Salsa. Shodou okolností se v dnešním postu objeví znovu, pro srovnání. Psala jsem totiž, že komu se líbí, má nejspíš smůlu. Ale ne tak docela.. :)

Dnes je ale článek o laku Korres v odstínu 45 Coral. Je to typická korálová barva, oranžovo-červená, přičemž na nehtech je více do ohnivé červené a v lahvičce naopak více do oranžova, nevadí. Objednávala jsem ho na Asosu, takže mě vyšel na nějakýc krásných 140,-- Kč, v Čechách je k dostání tuším za 200,--..  Nicméně laky Korres jsou známé svým  složením, protože neobsahují spoustu "chemikálií", které jiné laky ano. Navíc dlouho drží, krásně se lakuje (jen by na mě mohl mít o něco širší štěteček) a celkově s nimi musí být podle mě většina žen spokojena - a taky že jo; alespoň co je mi známo. Já bych jen ocenila větší výběr barev.






Když jsem ho šla lakovat, všimla jsem si, že mám ještě jeden téměř totožný od Rimmel v odstínu č. 440 Sun Downer. Tyhle laky jsou taky fajn a asi za třetinovou cenu než Korres v Čechách, takže to nechám na každém :) Zmiňovaná Maybelline Hot Salsa je na nehtech velmi podobná, ale je v ní maličko růžové. Rozdíl je ale neptrný, takže tady máte náhradu za ní :)


Taky máte úchylku kupovat si stejné odstíny pořád dokola?? Já jsem tím vážně posedlá, prostě se mi něco líbí, tak jich mám hned v několika kusech od jiných značek.. to samé s takovou středně růžovou, už jsem s tím vážně trapná :D

Mějte supr víkend, pa M.! :))

21 komentářů:

  1. Mám to úplně stejně..taky kupuju své oblíbené barvičky dokola..sice někdy se mi podaří se trefit a je to trošku jiné, ale jindy..no škoda mluvit :D
    A tyhle barvičky(u) já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle barvu miluju a kupuju stále dokola :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné nehty! (Ano, asi ti to nepíšu poprvé a zřejmě asi ani naposled :) Ano, stejnou mánii mám i já, ale pouze když jde o růžové/korálové/červené laky. U těch ostatních si většinou vystačím s jedním kusem v té barvě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný. Taky mám ode dneška korálové - takový poslední letní záchvěv. Ale nejvíc se mi stejně líbí Maybelline.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš úplně dokonalé nehty! Ale vážně :). Já mám taky několik odstínů růžové a šedé až do není normální :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle barvu na nehtech nosím nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky kupuju některé odstíny pořád dokola, i když ne zrovna korálové. Ale k tobě sedí perfektně ;)

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle Rimmel mám asi nejraději, mají skvělý štěteček! jinak Korres jsem nikdy nezkoušela, asi po nich kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  9. jj, mám to s těmi odstíny stejně :-D Korres jsem ještě nezkoušela, ale slyšela jsem vesměs samou chválu. Já mám ráda laky od Rimmelu, GS a poslední dobou i od Loreal.
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná barvička! :))

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Obdivuji tvé nehty :)
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná barva! :)) Máš moc hezký blog, přidávám se k followers :))

    OdpovědětVymazat
  13. To už jsi druhá, kdo Kores laky doporučuje, asi fakt stojí za to:) A k odstínům: vybírám skoro vždycky ty samé:) Králový je moc krásný, obzvlášť na tvých dokonalých nehtech. Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. Moc díky za všechny komentáře! Jsem vážně ráda, že vás takhle za sebou skoro stejná barva neunudila k smrti :))

    OdpovědětVymazat
  15. fakt moc moc peckový blog! a ty laky su fakt nadherné :)

    OdpovědětVymazat
  16. teda to jsou veselé barvy! jednu podobnou jsem nosila skoro celé léto, teď přecházím na tmavší,ale i tak se mi moc líbí!:)
    theoriginofpridecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná barvička, taky mám doma podobnou a nedám na ni dopustit.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá barva. Naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat