středa 10. října 2012

Lak na nehty - Maybelline HOT Salsa

Tenhle lak jsem si přivezla z Vídně a vzhledem k tomu, že u nás jsou momentálně dostupné od Maybelline pouze laky Colorama, tak tomu, komu se zalíbí, bude mít asi smůlu nebo o důvod víc, proč si udělat výlet za hranice :))

Nicméně tenhle lak jsem si nemohla nevybrat, volal na mě z regálu "Halooo, tady jsem, vidíš mě?!" a on nešel přehlednout :)) Je to odstín 490 Hot Salsa, v lahvičce je více tlumený, takový růžovo-červeno oranžový, i když to na fotce s bleskem není vidět.. ale na nehtech po růžové nejsou stopy a je takový "ohnivý", alespoň já si tak ohnivou barvu představuju :D Několik lidí mi řeklo, že lak krásně září. Je to asi nejhůře zachytitelná barva, jakou jsem kdy fotila :( Není "jen" červený, jak by se mohlo zdát.



Lakovala jsem ho hned dvakrát za sebou, pořád mě baví a když nesvítí sluníčko, tak aspoň lak, že jo. Poprvé mi na nehtech vydržel 6 dnů, což se od slibovaných 7 moc neliší. Lakuje se parádně, kryje už v jedné vrstvě, ale ze zvyku stejně dávám dvě.





Já si prostě na tmavé laky nikdy nezvyknu, ani na podzim se jich u mě nejspíš nedočkáte, tak snad to neva :)

Mějte se, pa M.! :))

16 komentářů:

  1. Je vážně pěkný a opravdu škoda, že v čechách ho nekoupíme :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barva, škoda, že u nás není k sehnání, snad časem dorazí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barvička :) už vím, co mám příště hledat, doufám, že bude i v německých drogeriích :)

    OdpovědětVymazat
  4. jej, ten je krásný, doufám, že bude brzo příležitost se po něm někde za hranicemi podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda s touhle řadou úplně nejlepší zkušenosti nemám, ale barva je to úžasná, o tom žádná! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Barvička je to prostě nádherná, takové já můžu celoročně :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten mě naprosto uchvátil!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. I am wondегing which blоgging and site-builԁing platform you're using? I'm new tо running а blog and haѵе been thinking аbοut usіng the Ning platform.
    Do you thіnk this is a gooԁ foundatiοn tο staгt ωіth?

    Ι wοuld be extremelу thankful if
    I could ask you somе questіons thrоugh e-maіl so I can learn a
    bit more before gеtting ѕtаrted. Whеn you have sοme free
    time, please makе sure tο get in touch ωith me at: рhilоmena-rains@freеnet.
    ԁe. Many thankѕ

    http://www.futurebook.net/uѕers/i80equipment
    My web page :: bucket trucks online

    OdpovědětVymazat
  9. I аm sure this poѕt has toucheԁ all the intегnеt ρеople, іtѕ reallу rеally nіce pοst on
    buіlding up new blоg.

    httρ://shawnаkirkland.information-on.
    org/2011/10/23/used-bucket-truсk-buying-anԁ-how-tο-aνоіd-ѕcams/
    My web-site - http://shawnakirkland.information-on.org/2011/10/23/used-bucket-truck-buying-and-how-to-avoid-scams/

    OdpovědětVymazat
  10. This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that hеlρed mе.
    Appreсiate it!

    Ηеre is my hοmеpage how to buy and sell cars for profit

    OdpovědětVymazat