pondělí 15. října 2012

Manufaktura Dead Sea - peeling a krém na ruce

Občas mám chuť vyzkoušet něco nového, jiného, ale většinou to nedopadne dobře. To je případ i těchto dvou výrobků. Koupila jsem je vlastně jen proto, abych si ze Dnů Marianne alespoň něco odnesla domů, špatný nápad :)



Regenerační krém na ruce  se solí z Mrtvého moře a bambuckým máslem
Dneska to bude jen rychlé, není k tomu moc co dodávat. Tenhle krém je v plastové stříbrné tubičce a je to asi jediné, co se mi na tom krému líbí. Voní strašně obyčejně, prostě jako mýdlo za dvacku. Někomu to mže vyhovovat, že ta vůně vlastně evokuje "čistotu", ale pro mě nuda a vlastně mi to ani není příjemné. Ale co je mi nepříjemného mnohem víc je ten mastný film, který se na tlapkách utvoří, když se s tímhle namažete. O nějaké regeneraci nemůže být ani řeč, hydratace je taky  v nedohlednu a vám zůstanou jen upatlané ruce, jinak to říct nemůžu.

 

Sprchový peeling se solí a bahnem  z Mrtvého moře
Člověk by si řekl, co se dá na sprchovém peelingu zkazit. A já vám to řeknu - když nepeelinguje a o vyhlazené kůži si můžete nechat jen zdát. Teď možná trochu přeháním, ale dám ruku do ohně za to, že když si smícháte logr z kafe s trochou sprchového gelu, získáte peeling mnohem účinější než je tento. Opět plastová tuba, tady není co vytknout, praktičnost nade vše. Ovšem znovu z toho cítítm tu lacinou mýdlovou vůni. V obchodě jsem si přivoněla pouze k řadě pivní a s vinnou révou (nebo co to je) a ty mi doslova smrděly, tohle se mi zdálo na první pohled jako dobrý kompromis.. no ale nakonec nevím. Peeling obsahuje celkem velká zrníčka, ale při použití se mi vždy zdá, že jich je tam dost málo. Kůže je potom hodně vysušená, rozhodně není nijak hydratační, což mi dost vadí. Po peelingu sice vždy používám i tělové mléko, ale abych měla po koupeli kůži vysušenou jak sušenka.. no nic moc :/



Všem kdo má Manufakturu nebo i konkrétně tyto výrobky rád, se omlouvám, ale mě neskutečně zklamaly. Sice vypadají celkem dobře, mám ráda, když můžu mít ze stejné řady několik výrobků, ale samotné produkty podle mě stojí za prd, to v drogériích za méně peněz seženete mnohem lepší...

Mějte se, pa M.! :))

13 komentářů:

  1. tý jo, tak krásný obaly a tak špatný obsah? docela škoda :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já vždy procházím okolo Manufaktury a tak krásně to tam voní a hrozně mě to láká si něco koupit :) Hlavně na vánoce to tam voní skořicí a vanilkou. Příště spíš zkus něco z té voňavější řady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem vyzkoušela z Manufaktury šampon a krém na ruce z řady Mojito a nemůžu si stěžovat. Oba krásně voní a ani u jednoho jsem nenašla nic co by mi na něm vadilo. Ale je pravda, že jsem si také přivoněla k řadě s vinnou révou a ta mi taky nevoněla.

    OdpovědětVymazat
  4. Voňavá mi připadá jen ta nová vanilková řada. A co se týče obsahu, taky mě nijak nenadchnul. Souhlasím s tebou. O tom vanilkovém krému na ruce jsem psala tady http://tuttobenecz.blogspot.cz/2012/09/ruku-libam.html

    OdpovědětVymazat
  5. mňa vysušujú sprchové peelingy vo všeobecnosti, vydrhnúť vydrhnú, ale SLS robia svoje...

    OdpovědětVymazat
  6. Vidim, ze nejsem jedina, kdo ted narazi na kremy, co se nikdy nemely vyrobit :D Me ten naruce nevadil, ale ani me nenadchnul.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda to moc nepotěší :/, ale obaly to má krásné :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám z Manufaktury pouze jeden krém na ruce grep&verbena a je super. Hlavně jsem byla hrozně nadšená, když jsem zjistila, že se jedná o českou značku ... takže v budoucnu mám v plánu prozkoumat více sortiment :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mela z Manufaktury telove mleko z rady Verbena... a taky me docela sklamalo, psala jsem na to i recenzi. Obaly maji fakt nadherne, uplne je miluju, ale ten obsah.... ja nevim, taky me Marky moc nezaujal...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, no já upřímně taky neměla dobrou zkušenost s MANUFAKTUROU. Můžete si počíst zde: http://wwwwspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. já teda Manu miluju. i jsem tam dva měsíce byla na brigádě. znám celý sortiment a zrovna tuhle řadu mám nejraději! ale sto lidí sto chutí =)

    OdpovědětVymazat
  12. já teda Manu miluju. i jsem tam dva měsíce byla na brigádě. znám celý sortiment a zrovna tuhle řadu mám nejraději! ale sto lidí sto chutí =)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto znacku nepoznam, ale sestra mi tento rok priniesla z Izraela kozmetiku s vytazkami z Mrtveho mora a neskutocne som s nou spokojna, velmi mi pomaha na moje kozne ochorenie

    OdpovědětVymazat