pondělí 29. října 2012

Na cestě za mým krásnějším a spokojenějším já :)))

Jednou za čas mě to popadne a připadám si hrozně. Hrozně ošklivá, hrozně tlustá, hrozně nezajímavá, hrozně obyčejná... a to je ta správná chvíle odhodlat se k tomu, s tím něco udělat :) Mám osvědčené, že když na sobě chci zapracovat, když jsem vlastně spokojená, tak to moc nejde, protože nemám ten hnací motor v podobě svého vnitřního pocitu. Před pár dny to na mě zas přišlo a já se tak rozhoupala k pár věcem :)

Díky Anne Richman a naší vzájemné nespokojenosti se sebou (pokud se to tak dá říct :)) jsme se rozhodly, že do Vánoc dáme dolů 5 kg. Což je za dva měsíce tak akorát, ne? Nejsem z těch, kteří by lezli na váhu každý den, naopak byly doby, kdy jsem na ní nevkročila měsíce.. ale o to větší byl teď můj šok :) Ve dvou se to lépe táhne, můžeme se navzájem podporovat, dodávat si odhodlání a zároveň nás můžou výsledky té druhé popohánět kupředu, a já tímto Anne moc děkuju, že do toho šla se mnou! Začala jsem chodit do lesa a hodně mě při tom motivuje Sportstracker, o kterém jsem vám už psala, na mé workouty se můžete podívat zde :) Takže mi držte palce, já omezím sladké (achjo) a třeba to vyjde a na Vánoce se konečně zas budu cítit dobře!

Další krok na mé cestě je bělení zubů. Jsem už objednaná a už se nemohu dočkat. Jedná se o metodu Laser Cold Blue Light, kde by neměly být vedlejší účinky v podobě např. citlivosti zubů, jako tomu bylo u pásků Crest, které mi stejně nepomohly.. Budu se snažit něco nafotit - pokud mi to dovolí - nebo tu minimálně pak uvidíte fotku před a po :) Až budu vše mít za sebou, napíšu vám o tom víc :)


Návštěva kadeřnice mě rovněž čeká tento týden. Minule jsem si nechala vlasy zkrátit o 10 cm a už to mám zas narostlé zpátky. Chci je tentokrát zkrátit asi ještě více, přes zimu to stejně doroste :) Barvu měnit nehodlám, v tmavě hnědé se cítím nejlépe.. Jen vyloženě k pobavení se můžete podívat na moje dva výtvory, co říkáte na ofinku nebo  delší mikádo s patkou? :D


 
A ještě se musím objednat na kosmetiku, kam ale chodím pravidelně. I to mi rozhodně pomáhá v tom cítit se dobře, když je pak moje pleť jak dětská prdelka :))) Budu se snažit připravit článek i o tom, uvidíme, jak se na mě budou koukat :D
 
Pokud máte nějaké tipy, čím si zvedáte sebevědomí (kromě nákupu hezkého a dobře padnoucího oblečení), tak šup sem s nimi! :))
 
Mějte se, pa M.! :))
 


42 komentářů:

  1. pedikura! Ale nie domaca, ta v salone :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Díky za tip! Je fakt, že si momentálně říkám, že tlapky stejně nejsou vidět, ale za ten pocit to stojí :))

      Vymazat
  2. Prosím tě, jak si může taková krasavice jako jsi ty, připadat ošklivá? Jsi modelka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak si můžeš připadat zrovna ty ošklivá? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Iveta, M*: Holky, úlně jednoduše :D Člověk se ráno probudí a nejradši by zas zalezl pod peřinu a vůbec nevylejzal, dokud se neprobudí jako princezna krasomila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pocit, kdy vylezu z postele a všechno je špatně (především co se mého vzhledu týče), znám. A ačkoli mi to přijde krapet povrchní a malicherné, chlácholím sama sebe, že jsme jednou holky a můžeme si to čas od času dovolit :D

    Ale také nechápu, jak se u tebe může takový pocit objevit, vždyť už jsi úplná Krasomila :D

    A co mi pomáhá? Udělat si něčím radost (poslední dobou je to především kosmetika, na oblečení jsem začala být hrozně vybíravá a než bych našla nějaký kousek, který by se mi opravdu líbil a stál by za kup, tak by se ze mě stala asi Fiona :), jít se vybít na jumping nebo se jen protáhnout doma u pilates, často mi třeba stačí zapálit svíčku, udělat si čaj/kafe a pustit si nějaký film či seriál. A neposledně mě taky velmi potěší, když mi přítel řekne, že jsem krásná, i když v ten moment si o tom myslím své :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím oblečením to mám právě úplně stejně, docela dost se mi toho líbí z dálky, ale z blízka, když vidím ten materiál.. fuj.. a nebo cenu :D taky fuj :D S přítelem bych potřebovala začít bydlet, aby mi to mohl říkat častěji, než jen občas o víkendu, to by se hned lépe vstávalo, to máš pravdu, aspoň k něčemu ti chlapi jsou :D

      Vymazat
  6. to cvičeníčko je na zvednutí nálady nejlepší a pak se člověk může těšit i z výsledků ;-)
    držím Vám palečky, ať se Vám podaří ten cíl do Vánoc dosáhnout ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Máš naprostou pravdu, když se vracím z lesa vyřízená, tak je mi úplně nejlíp :)))

      Vymazat
  7. me pomaha vana s horkou vodou (pokud do ni pridas pul kila soli, tak je to super na celulitidu), k tomu nejaka fakt dobra cetba (ted ujizdim na krimi od Agathy Christie) a sklenka vina. Pak poradne nakremovat a sup do postele, nejlepe s partnerem. Pokud neni, tak s tou knihou:)zdravi J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel přes týden není, takže to vidím na tu knihu. Jo a vlastně chci si koupit Fifty shades of grey, to bude do postele jako dělané! :D
      Vanu s horkou vodou si dopřávám celkem pravidelně, jestli v našem bytě něco zbožňuju, tak je to právě obří vana :D

      Vymazat
    2. Markvitko, když tu nejhezčí blogerka, kterou znám, napíše, že si taky občas přijde ošklivá, tak mě to uklidní, (i když nechápu :D ) Jinak fifty shades of grey taky plánuju, na dlouhé zimní večery ideál;)

      Vymazat
    3. Haha, jsi vtipná, ale i moc hodná :-* To se neboj, tohle má asi občas každá ženská :)) Prááávě, moc mě ta knížka zaujala :D

      Vymazat
  8. Hlavně zajít do solárka :D! Mě to vždycky hodně pomůže, když nejdu třeba 3 týdny. Dále sportovat každý den a taky mi pomůže zajít do kina na nějaký pěkný film :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přítelem jsme na kino blázni,takže tam jsme cca 1-2x za týden :D ale máš pravdu, že to pomáhá :))
      A solárko.. to je moje druhá láska, haha :D zítra zajdu ;)

      Vymazat
  9. Taky teď zažívám úplně stejné období. Asi po 120. :D. Ale jelikož jsem švorc, musím na to jít od lesa. Zuby budu bělit kokosovým olejem a taky si je každý večer projedu nití :). Na řasy namáznu ricinový olej. Zmasíruju si celulitidu. Sama si aplikuju brazilský keratin a pak si vlasy taky sama ostříhám, plus si udělám patku :). Každé ráno si vezmu spalovač tuků, co mi tu zbyl od mojeho posledního zkrášlujicího procesu :D, pak fitko nebo bootcamp (není nic lepšího než se v 7 ráno válet venku v bahně (v tom lepším případě, v tom horším ve sněhu :) ) a večer běh.
    Ale teda klobouček, tolik, kolik uběhneš ty, bych já fakt nedala. Gratulace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama se ostříháš?? :-O Wow, tak to já bych si svým pokusem o ostříhání akorát tak způsobila depku na půl roku, než by to dorostlo :D ale jinak bezva tipy, jak vše udělat v pohodlí domova za zlomek financí :)
      Ten bootcamp mě hodně zaujal, máš nějaký odkaz na osvědčený? Vyrojilo se toho poslední dobou dost..

      Vymazat
    2. Já mám ten Bootcamp v rámci tělocviku na VUT v Brně, takže s tím ti asi nepomůžu. Ale je to super :).
      A jinak se stříhám podle tohoto videa http://www.novinky.cz/zena/styl/267874-chcete-usetrit-za-kadernika-poradime-vam-jak-se-skvele-ostrihat-i-bez-nej.html (vždycky beru jen konečky - mít tak dlouhé vlasy jako ona, nikdy bych je neostříhala). Mám trochu zvlněné vlasy, tak nejdou moc vidět případné zuby.. A ofinu dělám takhle https://www.youtube.com/watch?v=G-4rQmE8MJs

      Vymazat
  10. myslím že tebe to pristane aj bez všakovakých úprav :) ale veci ktoré si spomenula by mala podstúpiť každá žena od cvičenia až po návštevu zubára :) len občas tá naša lenivosť zvíťazí, preto máš náš veľký obdiv a držíme ti prsty na ceste za svojim vysnívaným "ja" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, jsou to zrovna věci, které by člověk měl dělat pravidelně a nepotřebovat k tomu špatnou náladu jako impuls :))
      A moc děkuju, snad se vše povede podle představ :))

      Vymazat
  11. Bohužel Crest pomáhá jen dočasně :( Jinak tmavě hnědé vlasy ti opravdu sluší víc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně právě nepomohl ani dočasně, prostě se zuby vybělily asi tak jen o půl odstínu, takže vyhozené peníze.. A děkuju, taky se v nich cítím nejlépe, tak na tom asi něco bude :))

      Vymazat
  12. Před měsícem a něco jsem na sobě začala makat, co se týče postavy - zdravěji jím a cvičím, mám za sebou 30DS od Jillian a dál s ní pravidelně cvičím. Je neuvěřitelné, jak rychle se mi postava s jejími workouty mění (miluju No more trouble zones). Kromě pomalu se rýsující hezčí postavy mi to opravdu zvedá sebevědomí a celkově posiluje vůli a troufám si říct, že i osobnost - jsem celkově pozitivnější, odhodlanější a mám ze sebe hrozně dobrý pocit. Navíc pokaždé, když jsem hubla pouze omezováním jídla, bylo to hrozně těžké a neustále jsem měla chutě na něco sladkého nebo tučného (pak jsemt o nabrala zpátky), teď je to jinak, ani mě nenapadne myslet ve večerních hodinách na čokoládu nebo pizzu - proč bych si to intenzivní cvičení kazila nějakým nezdravým jidlem?? Samozřejmě ale dělám výjimky, kdy si dám s kamarádkou víno a nachos se salsou nebo s přítelem zajdem na tu pizzu apod., jednou za čas to neuškodí. Držím palce, ať se i tobě podaří cítit se lépe, sport a zdravá strava je rozhodně skvělá volba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš určitě pravdu, pokud člověk pravidelně cvičí, tak si klidně může sem tam dovolit nějak zhřešit nebo jíst v omezeném množství v podstatě cokoliv a stejně to na něm nebude vidět - nebo ještě líp, nebude si to ani chtít dávat, když se tak snaží :) Ale třeba 30DS jsem o prázdninách odcvičila a výsledky vesměs žádné, potom nebyl čas a ... jdu ti napsat zprávu, tohle asi bude na dýl :D

      Vymazat
  13. Na první fotce mi hrozně připomínáš Katku Herčíkovou :D
    Zlato, ten pocit, kdy jsem ošklivá, tlustá, nic mi nesluší, vlasy mi nedrží a ještě si myslím, že mi odumřely všechny mozkové buňky, taky mívám.
    Ale neboj, přejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně byla Hrčíková první, co mě napadlo, když jsem tam tyhle vlasy "odklikla" :D Nechápu, přitom si jinak podobný vůbec nejsme :D
      No joo já vím, asi je to normální se občas cítit po psa.. ale malé změny a krůčky ke kráse neuškodí :D

      Vymazat
  14. tyhle stavy taky mívám :D to si pak přijdu tlustá, ošklivá, moje vlasy mají příšerný tvar (i když jsem nedávno stříhaná :D ) a ten obličej mám hrozný.. :D
    tohle mě chytlo zrovna o víkendu, tak jsem začala zase pozvolna cvičit a snažím se postupně omezit sladké :D jenže já bych nad sebou potřebovala nějakýho kontrolóra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si vystihla dobře, nějaký dozor by se hodil i mně! :D

      Vymazat
  15. Jaj, to znám moc dobře :( Mně vždycky nejvíc pomůže sport, nakupovací den nebo ještě líp kosmetický den (vana, maska na obličej, maska na vlasy, manikúra, pedikúra...). Vždycky mi to zvedne náladu ;)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já mám momentálně dost volného času, že si těhle kosmetických dnů můžu dopřát třeba obden, tak to pro mě pak ztrácí to kouzlo :D

      Vymazat
    2. Ten pocit mívám taky... ale vždycky to přejde... a podle fotek - ošklivá, tlustá, nezajímavá a obyčejná... nejsi ani NÁHODOU...

      Vymazat
  16. Prosím Tě, co Ty chceš hubnout??!?
    Mně pomáhá jedině hezké počasí. To dělá divy ve všech ohledech. Bohužel v zimě je to dost problém...
    A ta blond barva by Ti náhodou slušela, stojí za zvážení :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Markétko, podle mě jsi krásná slečna, ale důležité je, aby jsi se ty sama cítila skvěle, proto podporuji všechny tvá předsevzetí, doufám, že se ti splní a přeji hodně štěstí..! :-)
    Pokud jde o vlasy, tak se mi líbí oboje, ale řekla bych, že ofinka ti možná sluší o trošku víc..:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Pak dej vědět jak dopadlo bělení, mě samotnou bělení moc láká takže nějaký článek radostně uvítám :) A přeji hodně štěstí a úspěchů, držím ti palce :)

    OdpovědětVymazat
  19. Bělení zubů jsem toužila vždycky zkusit :) a jinak klobouk dolů že seš tak pevně rozhodnutá že zhubneš! Já vždycky vydržím tak dva dny, pak mě to přestane bavit a na celé hubnutí kašlu:D ach jo. Ale chtělo by to něco na ty vánoce zhubnout, abych se mohla o svátcích u babiček zase nacpat a nemít z toho výčitky :) :D

    OdpovědětVymazat
  20. Držím palce s tím hubnutím :) Já se většinou jen odhodlávám a pak skutek utek :/

    OdpovědětVymazat
  21. Hi there, of course this post is genuinely good and I have learned lot
    of things from it concerning blogging. thanks.
    Review my website - cocinas modernas

    OdpovědětVymazat
  22. Actually no matter if someone doesn't be aware of afterward its up to other viewers that they will help, so here it takes place.
    my webpage > bacalao

    OdpovědětVymazat