pátek 19. října 2012

Šest nejoblíbenějších mobilních aplikací pro Android

Dneska zase jedno nekosmetické téma, snad vám to nebude vadit :) Nedávno jsem tak nad tím uvažovala, jak jsou některé mobilní aplikace užitečné a jiné zase zábavné a používám je v podstatě každý den, tak se o ně s vámi podělím. Budu moc ráda, když mi pak dolů do komentářů napíšete, které používáte vy, taková vzájemná "výpomoc" :) Všechny aplikace jsou pro mobilní telefon s Androidem, zdarma ke stažení.

In-počasí
Jedna z osvědčených aplikací na počasí. Chystáte se ven a nevíte kolik je venku stupňů, co na sebe? Klik a už to víte :) Chcete vědět, jak je na druhém konci republiky, kam jedete na víkend? Klik a už víte i to. Navíc předpověď na několik dnů dopředu a musím říct, že se kolikrát hodně liší třeba s údaji na seznamu, ale tady to vychází mnohem lépe. Baví mě  údaj nejvyšší a nejnižší denní teplota (i s časem, kdy byla naměřena). Jako widget zobrazí i hodiny, datum, kdo má svátek a navíc vše velmi přehledně :)



Pubtran
Jednoduše řečeno se jedná v podstatě o idos v mobilu. Zadáte jednoduše odkud kam - skvěle funguje inteligentní našeptávač, vy zadáte třeba jen "Mu" a samo se nabídně Muzeum :) - a jak (mhd, a to nejen v Praze, vlaky, atobusy..) a čas a aplikace vám rovnou vyjede nejvhodnější spoje. Vše funguje naprosto bez chyby, je možné se podívat na trasu např. autobusu, abyste věděli kolik zastávek to bude atd., vše je maximálně přehledné, ovládání intuitivní a nedám na to dopustit a doporučuji každému, kdo nejezdí autem. 


Shazam
Jestli někdo z vás tuhle nezná, tak šup a stahujte. Už tolikrát jsem ji využila. A o co jde? Jedete v autě a v rádiu zaslechnete nějakou písničku, která se vám strašně líbí, ale nevíte od koho je? Klik a už to víte :) Prostě stačí jen kliknout, Shazam hudbu chvíli "poslouchá" a potom vyhodnotí od koho daná skladba je, napíše vám její název a na jakém albu ji najdete. Rozpoznaný song můžete např. sdílet s přáteli na Facebooku, zjistit více informací o diskografii skupiny, podívat se na jejich současné turné nebo rovnou přejít na youtube a poslechnout si ji znovu tam. Tohle je vážně chytrá věcička, která není nutná, ale hodí se :)

Sports Tracker
Tuhle aplikaci mám asi týden, ale z doslechu o ní vím déle. Konečně jsem se ale přesvědčila, že to je super vychytaná aplikace pro všechny, kdo sportují venku. Pokud jezdíte na kole, bruslích, chodíte, běháte.. při začátku aktivity zapnete tuto aplikaci a ta vám po celou dobu pomocí gps zaznamenává trasu do mapy, měří vzdálenost, vaši rychlost (průměrnou, max.), převýšení.. vše ukládá, a vy tak máte přehled o vašich workoutech, můžete rovněž sdílet na Facebooku nebo s jinými uživateli Sports Trackeru. Stejně tak se můžete podívat jak ostatní ve vašem okolí sportují atd. Mně osobně to motivuje, takže jsem za tři dny ušla 32, 58 km za celkovou dobu 4:33:26 :))) Hned má sportování nový rozměr!

Whatsapp Messenger
Tuhle aplikaci uvedu na příkladu. Dokud jsem ji neměla, poslala jsem za měsíc kolem tří set smsek. Nyní jich pošlu stěží 50. Funguje v podstatě jako chat na mobilu, na výběr máte nespočet smajlíků, které šetří čas a jsou velmi výstižně vyobrazené :) Stačí, aby měl dotyčný, komu chcete něco poslat aplikaci rovněž nainstalovanou a pak už si můžete psát nonstop. Když vám přijde zpráva, objeví se ikonka stejně jako byste např. dostali smsku, můžete posílat i obrázky, takže nahradí nejen sms, ale i mms zprávy. Jedna z nejlepších aplikací vůbec, ušetří čas i peníze.



Foursquare
Moje závislost. Na rozdíl od ostatních je tato aplikace vlastně zbytečná. Celé to spočívá v tom, že se checkujete, když někde jste. Kdekoliv. Ve fitku? Na nákupu? Na autobusové zastávce? V kině? Na rozhledně? Za každý check in získáváte body, které se vám sčítají, navíc můžete napsat různé tipy k danému místu, přidat fotografii, jak jinak než sdílet na Facebooku.. Když někam chodíte často, můžete se stát například Mayorem vašeho fitka atd. Je to taková sranda aplikace, můžete si přidat kamarády a máte tak přehled, kde se zrovna nachází :) Ano, člověk ztrácí soukromí, ale je jen na něm, kdy se checkne a kdy ne.. Např. v hotelu Corinthia na Vyšehradě máte odměnu za check in kávu zdarma! :))


Doufám, že pokud jste některá nějakou neznala a stáhnete si ji, tak budete stejně spokojená jako já :) A předem díky za vaše tipy, ráda poznám nové aplikace, ať už pro zábavu či užitek :))

Mějte se, pa M.! :))


6 komentářů:

  1. všechny aplikace vypadají skvěle, ale můj telefon bohužel není tak chytrý, aby to na něj šlo stáhnout:/

    OdpovědětVymazat
  2. Shazam!! presne tuto aplikaciu som hladala dlho vdaka,vdaka,vdaka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Některé aplikace taky používám a jsou super! :) Já mám hrozně ráda viber nebo z těch méně důležitých třeba MP3 ringtone :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nektere tyhle aplikace pouzivam. A jeste mam rada Meteor a Flashlight. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. miluju Shazam :-) Mám ho už nějakou dobu a je naprosto super

    OdpovědětVymazat