čtvrtek 25. října 2012

To nejlepší z e.l.f.u co mám

Konečně se mi podařilo načasovat nějaký článek tak, že vám třeba k něčemu bude. Momentálně probíhá na stránkách elfu akce poštovné zdarma při objednávce nad 400,-- Kč. A já vám chci dnes ukázat, co od e.l.f.u mám a s čím jsem více méně spokojená.

 
e.l.f. Studio Bronzer
Já ho mám v odstínu Golden, předtím jsem měla ještě Warm, ten mi vyhovoval odstínem více, ale i tak jsem spokojená. Sice "trochu" práší, ale co se dá dělat. Míchám všechny 4 odstíny dohromady, oceňuji praktické balení se zrcátkem a za 95,--/12,3 g mi vydrží věčnost.


e.l.f. Studio Paletka - tvářenka a bronzující pudr
Tvářenka v tomto balení má moc hezkou jemně růžovou barvu, která není nijak extra výrazná a nemůžete to s ní přehnat. Bronzující pudr je občas i na mě dost tmavý, takže s tím se musí naopak dost opatrně. Ale všimla jsem si, že ho používají i bledulky, tak to asi jde.. Opět balení se zrcátkem, cena 95,--/8 g.

 
Foto zleva: tvářenka, bronzující pudr, golden bronzer (po smíchání všech 4 barev)
 

 
e.l.f. Studio Štětce
Tady bych asi odbornicím na štětce raději doporučila, ať zavřou oči, ale já jsem se štětci ze Studio řady na oči (ne na tvář, make-up, pudr..) spokojená. Stíny mi s nimi jdou nanášet dobře, nijak nepelichají, zdají se mi i dostatečně husté a tak akorát jemné.. ale přiznávám, že nemám porovnání :)
Můj nejoblíbenější je Small Smudge Brush - používám na vytvoření linky ze stínů, jde to s ním perfektně. Další oblíbený je Contour Brush nebo Eyeshadow "C" Brush, Fan Brush na oprašování napadlých stínů používám málo, ale zase se mi líbí :D Cena 95,--/ kus.


e.l.f. Essential Báze pod oční stíny
Na tu jsem psala samotnou recenzi, podle mě přesně vystihuje - za málo peněz hodně muziky. Bázi nepoužívám každý den, ale když už, tak tahle mi zatím bohatě stačí. Na fotkách odstín Nude a Champagne, cena 39,--/5ml.


e.l.f. Lak na nehty
Můj nejoblíbenější odstín je Bubble gum ve starém provedení, tady v tom novém už je odstín jiný, takže ten se mi osobně nezamlouvá. Ale mám moc ráda tenhle stříbrný, který jak koukám momentálně stejně už v nabídce taky asi není :D Dále odstín Fuchsia a Mint. Laky jsou průměrné, já bych je přirovnala k Essence, která ale stojí polovinu že.. tady vás jeden vyjde na 65,--/ 10ml.

 
e.l.f. Studio Korektor a rozjasňovač očního okolí
S tímhle možná někdo nebude souhlasit, ale vzhledem k tomu, že já kruy pod očima nemívám, tak je ani nepotřebuju nějak výrazně zakrývat. On ten korektor by toho ale podle mého stejně tolik nezakryl, zdá se mi spíš takový rozjasňující :) Navíc mám odstín glow/light a je na mě asi příliš světlý, ale pod ty očka se to snese :) A rozjasňovač sám o sobě je celkem fajn, dávám ho na lícní kosti a doporučuju ho hlavně na cesty. Cena 95,--/ 5g+5g.


Tak to by bylo asi vše mé milé dámy, ještě jsem chtěla přidat krémové oční linky, ale delší dobu jsem je nepoužila a když jsem je teď otevřela, tak jsou tvrdé a vyschlé.. takže jsem si to s tím doporučením rozmyslela.

Jak jste na tom vy a e.l.f.???

Mějte se, pa M.! :))

13 komentářů:

  1. elf vůbec nepoužívám, ale vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. od elfu nic nemám, ráda bych něco zkusila, ale radši si vždycky vyzkouším všechno v drogerii z testeru, protože barvy na fotkách můžou trošku zkreslovat..:/

    OdpovědětVymazat
  3. Používám báze pod stíny a rtěnku v odstínu Natural Nymph.. :) Občas matující papírky..Celkově se mi zdá, že za tu cenu není elf vůbec špatný. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý, moje zlatá. :*
    Ale příště to bude ve videu, jo? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od elfu som jednu dobu objednávala celkom často, ale teraz som na neho nejak zanevrela... Veľmi spokojná som ale so štetcom na púder zo studio rady, taký okrúhli zarovnaný.. používam ho na tekutý makeup :)

    OdpovědětVymazat
  6. Abych byla upřímná ELF mě už nějak vůbec nebere a nevyhledávám, ale pár věcí co doma mám občas používám (např. ten bronzer co máš nebo do duo - tvářenka/bronzer) a štětce to jsou klasika - řada Studio mi také moc vyhovuje :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Štětce a báze, nemůžu než souhlasit, skvělé věcičky za super peníze! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Od Elfu jedině Studio štětce, nemůžu si vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá recenze!! :))

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Od Elfu jsem toho měla hodně, ale šla bych znovu už jen do HD pudru a minerální řasenky, ta mi udělá více služby než spousta řasenek, co jsou třeba třikrát tak drahé :) Jinak jsem měla spoustu průměrných výrobků i naprostých propadáků, báze pod stíny na mně třeba žádný efekt neměla, i když si ji hodně lidí pochvaluje...

    OdpovědětVymazat
  11. Podkladovou bázi mám a souhlasím, je supr. Chtěla bych zkusit i nějakou tu perleťovou až ta moje dojde (škoda že toho produktu tam není moc, používám ji celkem často, stíny dobře drží...), duo tvářenku mám taky, je fajn... ta bronzující část je fakt dost tmavá. Tu broskvovou jsem už vyplýtvala... :/ O štětcích jsem uvažovala, ale pár bloggerek je pomluvilo, tak jsem si nebyla jistá, ale možná nějaké dva tři zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  12. No zrovna včera jsem si z elfu objednala - duo tvářenka a bronzující pudr (nemůžu se dočkat) a primery nude a champage, tak se už těším :D. Lak na nehty mám mint a bubblu gum - ten mě zklamal svou barvou :( (vůbec neodpovídá odstínu v e-shopu, asi mám taky ten novější)

    OdpovědětVymazat