čtvrtek 4. října 2012

TopTrojka!

Zdravím holky, jak jste se měly?? Já už jsem zpět z hostesek, byla to pohoda jak jsem čekala, i když nohy mám otlačené z lodiček pořádně :) Ale raut a projížďka na nové horské lanovce (v sukni, lodičkách a s kabelkou - připadala jsem si jak blbec :D) to hezky vyrovnali a ve výsledku jsem zase byla s prací spokojená :)

Dneska jsem pro vás chtěla natočit další video, ale světla je málo, teď venku poprchává a bude to akorát čím dál tím horší.. nechci vás ale ochudit o článek, a tak tady máte mojí momentální TopTrojku. Chtěla bych z toho udělat pravidelnou rubriku, něco na způsob oblíbenců daného měsíce, ale nebude to zas tak pravidelně. Jen budu postupně vybírat TopTrojku podle toho, co v dané době opravdu nedám z ruky.



První TopTrojka je jak vidíte čistě z dekorativky, to ale nebude pravidlem.. Moje nejvíc Top je teď rtěnka Catrice, kterou jsem objevila díky Rendy, takhle úžasný odstín rtěnky - č. 050 Simply Rosewood - se prostě jen tak nevidí (nebo alespoň já ho nevidím) i když možná je trochu podobná Dermacol Lip Seduction č. 07. Je krásně hedvábná a výdrž několik hodin, tu prostě dopoužívám do konce!



Dvojka na mém seznamu je tvářenka L´oréal. Je to strašně jemňounká růžová barvička v odstínu 120 Rose Santal. Celkově i balení je takové roztomiloučké, a tak mi odpusťte ty zdrobněliny. Obsahuje i štěteček a zrcátko, takže na cesty ideální. Tvářenka není nijak zázračně pigmentovaná, takže se nemusíte bát, že byste to s ní přehnali. S výdrží už je to o ceně horší, jak je barva jemná, tak se časem tak nějak vytratí.. Ale za roztomilost balení a hezounké barvičce nyní patří do mé TopTrojky, především na cesty.




A poslední je řasenka Maybelline the Falsies Volum Express, která pro mě byla velkým překvapením. Nyní je v Rossmannu v akci za 179,-- jako všechny ostatní řasenky od Maybelline, ale já už ji mám déle.. Byla jsem trochu nedůvěřivá, kvůli ceně i hřebínku, který je prohnutý a má různě dlouhé střižené štetinky (uprostřed ohybu kratší, z vnějšku delší). Kartáček se musí otírat, ale pak už maluje úžasně a řasy vůbec neslepuje - naopak jim dodává objem a i obstojně prodlužuje. Upřímně se každé ráno těším, až si s ní zas budu moci vykouzlit krásné řasy!




A jak to všechno vypadá v akci? Mrkněte :)


Bude vás takovýhle typ článků bavit??

Mějte se, pa M! :))

20 komentářů:

  1. Jasne, ze bude :) velmi ti to svedci :) fakt sa mi paci taketo licenie, je take jemne a zvyrazni decentne vsetko, co treba :) inak ta tvarenka ma krasnu farbu..taku staroruzovu, uz davno som nevidela taky pekny odtien :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, že se ti takové líčení líbí! Já tak upřímně chodím poslední dobou skoro pořád, jen sjednotit pleť, tvářenka, rtěnka a na oči tělový stín, linku a řasenku :) trochu to líčení flákám :D
      Tvářenku jsem objednávala přes net, tak pro mě bylo překvapením, že jsem vybrala tak hezký odstín :D

      Vymazat
  2. Najviac ma zaujal rúž, fakt krásna farba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, láska na první pohled i u mě :))

      Vymazat
  3. Mě zaujala jak rtěnka, tak tvářenka. Na řasenku od Maybelline mám slevový kupon, takže tu mám v plánu stoprocentně. To jemné líčení Ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi krásnááááááááá!!! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že se lhát nemá?! :D

      Vymazat
    2. až teď koukám, že jsi mi odpověděla. Má milá, já mluvím jen a jen pravdu - to se mi osvědčilo :P :*

      Vymazat
  5. Tak tu řasenku rozhodně vyzkouším, vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám od Maybelline One by One Satin Black a jsem taky moc spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  7. rtěnka ti fakt moc sluší, mám ji taky, ale mně nesluší vůbec, tak ji tu suším :D a tvářenku musím omrknout v obchodech, jako cestovní by se mi fakt líbíla, mám jen tvářenky bez štetečku a nechce se mi třeba do práce tahat velký štětec. skvělý článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to by si mi ji mohla prodat, protože už nění k sehnání :D

      Vymazat
  8. tohle líčení ti moc sluší, rťenka má krásnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  9. i love the color of the lipstick.! :D and you are soooo beautiful.!

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju moc vám všem, jsem ráda, že se článek líbí! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ta tvářenka vypadá parádně, hrozně se mi líbí její odstín... a nápad na článek se mi moc líbí a ráda tady takové články budu potkávat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Řasenku si kupuje ještě dneska:-D Rtěnka vypadá taky zajímavě, jen na mě by byla asi moc světlá.

    OdpovědětVymazat
  13. Tu řasenku jsem si také jednou koupila, ale Maybeline má i pro mě lepší kousky :) Jinak barvičky vypadají hezky, ale pro můj studený typ by se moc nehodily :(
    Jo a na tvou otázku, ano, takový typ článků mě baví :))) Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  14. falsies je taky moje oblíbená a pro tu rtěnku catrice jsem oběhala snad všechny rossmanny,ale holt Rendy tehdy nalákala tolik lidí, že už jsem ji nesehnala :-(

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Rtěnka vypadá fantasticky!!! Tu musím vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat