středa 24. října 2012

Velmi povedená akce s Gabriellou Salvete

Včera jsem měla to štěstí, že jsem mohla být součástí jednoho menšího setkání - společně s pár dalšími bloggerkami - na akci s Gabriellou Salvete. Vše se odehrávalo v útulné restauraci  v centru Prahy, kde na nás kromě občerstvení čekalo i několik opravdu milých lidí z firmy Gabriella Salvete včetně kreativního ředitele pana Aleše Monteleone. Hned na úvod musím říct, že je úžasné vidět lidi, kteří dělají svou práci s láskou a nadšením. Abych se přiznala, kosmetika Gabriella Salvete je mi teď ještě víc sympatičtější, když jsem se o ní dozvěděla něco bližšího. Navíc slogan "Objevte svou vnitřní krásu" se mi zamlouvá :)



Na začátku jsme se dozvěděli nejen o historii GS - víte všichni, že se jedná o českou kosmetiku?? - ale i o cestě, kterou chce tato firma jít,  v budoucnosti má v plánu proniknout i do Itálie, kde se momentálně vyrábí. To nejzajímavější pro nás bloggerky pravděpodobně přišlo s představením novinek, se kterými GS právě teď dobývá srdce českých dívek a žen. Jedná se o make-up MATTE, který je vhodnější pro mastnou pleť. Jak název vypovídá, neměli byste se po něm lesknout. Dále naopak make-up hydratační, který je lehčí a logicky naopak pro pleť sušší. Další horkou novinkou, která na náš trh v nejbližších týdnech (prosinec) teprve dorazí, je řasenka Diamante. Asi správně tušíte, že obsahuje diamantový prach, který rozzáří váš pohled!



Poté následovalo povídání s paní Ivetou Pecháčkovou o lacích na nehty a o správné péči, kterou je nutné svým nehtům dodat. K dispozici byla i velká krabice s několika vybranými laky a celou řadou s péčí o nehty. V dárkovém balíčku jsem pak objevila ještě jeden lak na nehty, na který se můžete brzy těšit :) Kdo čte můj blog, tak ví, že laků od GS mám celkem dost a nemůžu si na ně stěžovat, ba dokonce post s krémovou růžovkou je právem jeden z nejoblíbenějších lakových postů vůbec! :))



Ještě jednou bych moc chtěla poděkovat lidem z Gabrielle Salvete za neuvěřitelně milý večer a zároveň za to, že jsem se konečně mohla setkat osobně  s Luckou, Rendy, Romanou, Lucií, Verunkou a ještě jednou bloggerkou, kterou bohužel neznám a nebyl čas se představit. Byly jste skvělé! :-*

Všechny výrobky dříve či později uvidíte na blogu i v "akci" :)

Mějte se, pa M.! :))

27 komentářů:

  1. Hezké. Těším se na budoucí recenze novinek, třeba začnu od GS nakupovat taky něco jiného než laky :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám co nejdřív vědět, zatím první dojem z řasenky - super! :D

      Vymazat
  2. Už jsem o tom četla u Luc, vypadá to na moc super akci. Řasenka mne zaujala a jsem zvědavá na recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, taky jsem byla zvaná a zrovna včera to kvůli práci prostě nešlo :( Mě to mrzí, těšila jsem se, kolik z vás tam potkám...

    OdpovědětVymazat
  4. s lakmi mám len dobré skúsenosti, ostatné nepoznám, páči sa mi, že je to česká značka, bratský patriotizmus :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je od tebe hezký! :)) Já třeba s make-upy od GS taky zatím nemám zkušenost ,tak jsem víc než zvědavá :)

      Vymazat
  5. Jéé, závidím, muselo to být skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to úžasně. Také jsem byla pozvaná, ale bohužel mi to nevyšlo, pěkně mě to štve :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mila, Labradoora, ZuziZana: To je vážně škoda, upřímně doufám, že se uvidíme příště (někdy, někde), zrovna vás bych moc ráda poznala! :)
    A jinak bylo to opravdu super, byla to moje první takováhle akce pro bloggerky, tak jsem z toho byla lehce nervozní, ale všichni byli moc přátelští, tak nebylo co řešit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Markétko, jsem hrozně moc ráda, že jsem tě mohla vidět naživo, bylas mi neuvěřitelně sympatická :) Jen škoda, že jsem musela celkem brzo odejít, snad se ještě na nějaké akci potkáme a pokecáme :) Mimochodem ta řasenka je skvělá!!

    OdpovědětVymazat
  9. Markét, moc ráda jsem tě poznala a věřím, že se zase někdy potkáme a pokecáme :) jsem zvědavá na jednotlivé recenze, jak se co komu bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem říkala, já tebe ještě dvakrát tolik, byla to pro mě doslova čest :))
      To já taky, dneska jsem zkusila už řasenku a matující make-up, nemohla jsem to vydržet :D

      Vymazat
  10. Wau jsem moc zvědavá :) mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sakraaa :( když čtu ty vaše nadšené články mrzí mě ještě více, že jsem nemohla dorazit :( Jinak to že je GS česká značka je pro mě tedy také novinka :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště! Určitě zas nějaké bude :) Co jsme se dozvěděly, tak novinky jsou naplánové dlouho dopředu, tak to třeba vyjde :))

      Vymazat
  12. Hezké. :) Jsem zvědavá na recenze na tu řasenku!

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám take docela GS ráda, ale teda vůbec jsem netušila, že je to česká značka :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám od GS jen pár laků, vím, že je to česká značka, přesto k ní nemám nějak moc důvěru. Možná mě svými recenzemi přesvědčíš o opaku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Markvitko, ráda jsem tě viděla :) Ty tři pečující laky na poslední fotce sis nakonec ukořistila? Bělící lak a olejíček jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak to jsi byla ty - ta krásná neznámá, co dorazila později?? :)) Znám tvůj blog, ale už ne toho, kdo se pod ním skrývá :)) Nebo teď už vlastně trochu ano :D
      Nn, to je focené ještě tam. Ukořistila jsem akorát ten jeden žlutý olejíček, hned včera jsem si ho dala na prstíky a moc mě překvapilo, jak krásně voní!

      Vymazat
  16. Ano, já :) S odstupem času mě docela mrzí, že jsem nemohla zůstat déle, protože jste všechny velké sympaťačky! Jinak já jsem měla ten olejíček s sebou v tašce, pro jistotu ho nosím, abych zamaskovala suchou kůžičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... bez toho krásná... zapomněla jsem dodat :D

      Vymazat
  17. Musela to byt super akce, libilo by se mi vas vsechny poznat :) skoda, ze to do Prahy nemam zrovna nejbliz.. :-/

    OdpovědětVymazat
  18. pááni, to musela být super akce ;-)

    OdpovědětVymazat