neděle 14. října 2012

What´s in my bag? Bordel a "pár" dalších věcí

Dneska jeden očumovací článek. U ostatních je miluju, takže jsem se odhodlala a vyklidila i svou kabelku.. musela jsem vyhodit xyz papírků, místo jednoho balzámu na rty jsem tam měla tři a tři propisky a troje kapesníčky.. ale stačí, když to uvidíte po jednom :D


Kabelka: Zara Shopper Basket, jak vidíte, je dost velká opravdu na všechno! :))


Momentálně si připadám "trochu" jako blázen, protože toho je víc než jsem si myslela.. většina mých kabelek je větších, takže tohle tahám opravdu úplně běžně..

1. časopis - Harper´s Bazaar je jediný, který si kupuju vážně pravidelně, tohle kabelkové vydání je ideální :)
2. peněženka - Burberry, vždycky jsem měla peněženku černou, která ve velké kabelce byla špatně k nalezení, u téhle se mi to stát nemůže, je i dost velká na všechny členské karty :)
3. voda - VOSS, bez neperlivé vody nežiju, resp. skoro nevycházím z domu
4. kosmetická taštička - mám v ní vše od pudru, stínů, řasenky, tvářenky, dvou štětců, rtěnky.. až po náplasti
5. diář - letos mám obyč, ale na příští rok plánuji diár Paperblanks :)
6. propiska - jak už jsem psala, ideálně tři, jednu vždy někomu půjčím, druhá dopíše a třetí se nakonec hodí :))
7. skladací zrcátko - tohle bylo výhrou v jedné giveaway, s medvídkem Me to you, trochu infantilní, ale roztomilé
8. kapesníčky - bez těch já nedám ani ránu :)
9. lak na vlasy - tenhle od welly mám ráda, hezky tuží a zároveň se dá snadno rozčesat
10. krém na ruce - jsem tím posedlá, ale ruce si mažu minimálně třikrát denně
11. antibakteriální gel na ruce - už tolikrát se mi hodil.. když vidím, co za existence jezdí v tom mhd..
12. termální voda - Avene, pravděpodobně bude brzy vyřazena a počká si zas na teplejší dny :)
13. vůně - Lacoste Pour Femme, větší vůně než 30ml neberu :)
14. žvýkačky - Five, tyhle mám fakt ráda, mají hezké balení, tyhle plátkové mám nejraději a z ovocných mi voní celá kabelka :)
15. bonbonky - energit, to je spíš na chuť, u nich platí, že jeden nikdy nestačí :D
16. balzám na rty - Sleek, v tomto případě není co dodávat, je to stejná posedlost jako s krémem na ruce, rty musí být taky neustále něčím namazané
17. deštník - v následujících dnech, týdnech a měsících, nezbytná součást každého vybavení na cesty
18. mobil - HTC, není co dodat
19. klíče - a k nim přívěsek koťátka a rolnička ve tvaru Hello Kitty, která zvoní na celou ulici :)
20. gumička do vlasů - kdo má delší vlasy, tak ji má určitě taky pořád po ruce
21. sponky do vlasů - už mockrát se mi hodily, když mi padající vlasy do obličeje začínaly způsobovat hysterický záchvat
22. hřeben - tenhle malý, cestovní, je sice dost na prd, ale jako první záchrana stačí
23. pilník na nehty - dříve jsem nosila kus ulomeného skleněného v peněžence, ale ztratil se bůh ví kam, teď mám tenle v pouzdře :)

Najde se mezi vámi stejný blázen, který tahá takovou zátěž? :))

Krásný zbytek víkendu, pa M. ! :))

33 komentářů:

  1. Taky tenhle typ článků miluju :D Vlastě ani nevím proč, protože v kabelkách máme všechny většinou to samé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :D ale jsem na tom stejně :D

      Vymazat
  2. ta taška se mi líbí, i když Zaře moc neholduji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, myslím, že tahle taška ukazuje, že v jednoduchosti je prostě krása :)

      Vymazat
    2. I když teda kvalita je nic moc, to uznávám :D

      Vymazat
  3. ta kabelka je krásná:)
    já bych takový článek udělat nemohla, jsem hroznej bordelář a vypadly by na mě polámaný propisky, prázdný obaly od žvýkaček a musli tyčinek, různý papírky, lžičky..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná baleka :)
    Fííha, nosíš hodně věcí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka je vážně pěkná...a co se týče mojí kabekly, tak tahám taky milion "důležitých" věcí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám hroznou zálibu v přecpávání kabelek, však se mi to taky už několikrát vymstilo a praskl zip :D. Koukám, že nosíme podobné věci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to mě pobavilo s tím zipem :)) Já kabelky nosím zásadně otevřené, mám je na předloktí, tak žiju v naivní představě, že ji mám pod kontrolou. No asi dokud se nespálím.. :D

      Vymazat
  7. Krásná kabelka :)
    Já toho v kabelce taky tahám celkem dost a pak se dívím, že je težká:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to jsem zapomněla dodat, že je to docela tíha :D Ale celkem jsem si na tu zátěž už zvykla :))

      Vymazat
  8. Kabelka je nádherná. Mohla bys mi prozradit, kolik stála? Já takovouhle přesně sháním....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V českých obchodech Zara ji seženeš za 1700,-- :)

      Vymazat
  9. To jste mě ale potěšily, že nejsem jediná, kdo s sebou tahá vše možné :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tu kabelku si idem v pondelok kupit <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, nekupuj si ji, nechci, aby ji mel kazdy :D (sranda samozrejme, kdyz je ze Zary, tak se tomu nevyhnu :)) a tesi me, ze se ti libi :)

      Vymazat
  11. právě jsem si přendavala věci z jedné kabelky do druhé, takže Tě musím uklidnit, že mám v kabelce přesně to samé co Ty :-). a ta kabelka je vážně skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu, to mám radost :) Mně se tohle zdá totiž jako takový nutný základ na "denní cestování" :D a díky!

      Vymazat
  12. Tyjo mas dost veci. I kdyz kdybych to spocitala. Mozna na tom budu podobne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, mě to ze začátku dost vyděsilo, když jsem to začala vyndavat.. ale fakt většinu využívám! :D

      Vymazat
  13. Ta taška je krásná! Dlouho po ní koukám, ale nějak jsem se nikdy nerozhodla a nekoupila si ji. Jinak Paperblanks mám letos a už jsem si pořídila nový na příští rok, je super! Už máš nějaký vybraný?

    Já toho občas tahám taky dost, ale stálých věcí v kabelce tolik nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi s tím diářem spokojená! Mně se moc líbí Baroque Ventaglio nebo Lyon Florals, uvidím, který seženu :) Velikostně může být menší, ono to bohatě na ty moje zápisky stačí :)

      Vymazat
  14. Takové články miluju a občas je i na nějakých blozích/vlozích (ježiš, to vypadá divně) cíleně vyhledávám, i když ten blog/vlog moc nesleduji :) Já toho tahám o trochu méně, spíš nemám tak velkou kabelku a šminky jdou téměř na úkor jiných potřebnějších věcí :D

    Markvitko, nebyla jsi náhodou v pátek kolem poledne na Chodově? Mám pocit, že jsem tě viděla, resp. viděla jsem slečnu tobě se podobající, ale s touto nepřehlédnutélnou kabelkou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo, byla :D Šla jsem do solárka, jsem teď nějaká vybledlá... Do solárka se ale nemaluju, kromě řasenky a rtů, to jsem teda musela vypadat :D Ale tak snad tě víc uchvátila kabelka :)) To je náhodička, jsi první, kdo mě na "ulici" poznal :))
      Jinak souhlasím, já právě na tyhle články vždycky kliknu, jsme holt ženský zvědavý :D

      Vymazat
    2. To ne, moc ti to slušelo, hned bych tě okradla o ten leopardí šátek a kabelku ;)

      Vymazat
  15. Musím souhlasit s ostatními, ta kabelka je vážně krásná :) Já bych s sebou v kabelce tolik věcí nosit nemohla, mám asi o polovinu míň věcí a vždycky mě hrozně naštve, když z ní potřebuju něco vylovit a do ruky mi přijde něco jiného a to co hledám je zahrabané až někde na dně :D

    OdpovědětVymazat
  16. haha tak hlavne ten bordel me dostal :) asi jsme na tom vsechny stejne :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zlato, koukám že obsah Tvojí kabelky je na 99% stejný jako mojí. :D:)
    Mangovej krém a antibakteriální gel od Balei!! Nejlepší pomocníci, fakt že jo.

    OdpovědětVymazat
  18. Taham s sebou dost podobny veci :) hlavne jich je vzdycky tolik, ze pak mam problem cokoliv v kabelce najit :D

    OdpovědětVymazat
  19. skvely clanok :)
    pozyvam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat