pondělí 5. listopadu 2012

2 * 11 = 22 odpovědí na otázky - 22 zajímavostí o sobě

Na tenhle jedenáctkový TAG jsem byla označená u Natálje a Dashulky a tímto jim moc děkuju za suprově vymyšlené otázky. Pravidla asi všichni znáte, ale já si je přece jen trochu pozměním. Místo abych si vymýšlela 2x11 zajímavostí o sobě, tak jen odpovím na 2x11 otázek, které holky vymyslely. Stejně nejsem tak zajímavá, abych tu o sobě psala tři hodiny :) Edit: vy to ale tři hodiny budete číst, je toho mega moc.

Natálje a její otázky:

1) kdybyste se mohly přestěhovat na kterékoliv místo na světě, které by to bylo?
Vzhledem k tomu, že už dříve jsem na blogu zmiňovala, že nejsem zrovna cestovatelský typ, tak jsem spokojená tady doma v Praze. Moc jsem toho zatím neodjela a i když na dovolenkách bývá fajn, ráda se stejně vracím domů.

2) které vlastnosti u lidí oceníte nejvíce a které vás naopak spolehlivě odradí od jakékoliv komunikace?
Začnu u toho negativního: nesnáším sebestředné lidi. Kteří mluví pořád jen o sobě, když se vás na něco zeptají, tak vás stejně nakonec neposlouchají.. a když vy máte něco, tak oni to něco mají 100x, aby byli lepší než vy. Tohle mě vážně dokáže vytočit a zjišťuju, že takových lidí kolem sebe mám bohužel až nějak moc. A nejvíc si cením asi otevřenosti a upřímnosti, sice mi to občas není příjemné a velice rychle se naštvu a urazím (kamarád by mohl vyprávět), ale stejně jsem za tyhle vlastnosti ráda. A já jako beran mám na rychlé "vzplanutí" právo! :D

3) který jeden kus oblečení a kosmetiky byste si koupily, kdybyste v peněžence měli na každý kus maximálně 1000 korun?
No co si dnes za 1000 člověk za oblečení pořídí? ... tak asi nějaký top, těch není nidky dost a kupují se nejsnadněji. A v kosmetice.. asi nějakou novou tvářenku, třeba konečně MAC, to by mi litr stačil ne?

4) jmenujte jeden kosmetický produkt, který byste se nebály označit jako zázrak a napište proč?
Abych byla upřímná, tak mě ani nic nenapadá. Jenom jsem momentálně nadšená z krému Bioderma Atoderm Nutritive, který jsem si koupila na základě doporučení Péti a mám po něm vždy ráno hladkou pleť jak miminko.

5) s kterou českou blogerkou byste se chtěly poznat naživo a proč?
Pár už jsem jich díky akci Gabriella Salvete poznala a to mi udělalo fakt velkou radost. Ještě bych ráda poznala Anne Richman, protože se mi s ní skvěle píše a potom asi Péťu, už takhle mám dojem, že ji znám věčnost, když koukám na její videa :D

6) jak trávíte volné víkendové večery?
Volné víkendy mám vždycky a když to jde, tak jsem u přítele, takže je trávím s ním, nejlépe v pohodlí domova :)))

7) váš ideální muž snů by měl být... ?
už toho svého mám :o)  je prostě takový, jaký je :))
 
8) která vlastnost vás štve na vaší mamce nejvíce, ale víte, že na ní trpíte také?
Že si se mnou nechce povídat, když zrovna nemá náladu. To samé dělám já, když nemám náladu a ona mi něco vypraví, tak ji velmi netaktně odpálkuju :(

9) kdybyste si mohly vybrat váš rodný jazyk, byl by to...?
Angličtina. Velice neoriginální, já vím, ale bohužel na jazyky nemám talent a rozhodně umět jediný jen angličtinu, tak bych se na světě domluvila lépe než s češtinou :D
 
10) která seriálová ženská postava je vám nejsympatičtější a proč?
Asi Blair z Gossip Girl. Sice se mi třeba víc líbí Serena, ale povahově mi není tak blízká. Možná ještě Lorelai z Gilmorek, ta je správně ztřeštěná a zároveň hezká ženská.
 
11) jaké máte plány do budoucna? po maturitě, po vysoké..?
Moje plány jsou vrátit se na vysokou zpátky.. momentálně tedy najít si na rok práci a pak zpět na studia a už pilněji a zodpovědněji.
 
Dashulka a její otázky:
 
1) Začněme pozitivně - kdy jste byli na sebe naposledy fakt pyšní?Když mě hned po prvním pohovoru volali, že mě berou. Bože, jak já jsem na sebe byla pyšná!!! Bohužel se z toho vyklubala pěkná blbost, takže práci sháním dál.
 
2) Existuje produkt, na kterej se píšou oslavný ódy, vy jste si ho koupili a měli chuť ho roztřískat o nejbližší zeď?
Hned mě napadl fixační transparentní pudr od Dermacolu. Naprosto nechápu, jak vůbec někomu může vyhovovat, natož pak většině!
 
3) Jaké je vaše "guilty pleasure"? Přiznejte se! :)
Tak jeslti se to tak dá brát, tak u mě je to solárko. O negativních vlivech bylo řečeno mnoho, ale mě to - především v zimě - fakt přidává na dobré náladě!
 
4) Máte teď v ruce 10 000,- a musíte je do hodiny utratit. Co si koupíte? Jednu vysněnou věc, nebo více? (pomiňme vzdálenost do nejbližšího obchoďáku)
Vzhledem k tomu, že vysněné oblečení/boty/kabelky stojí mnohem více, tak bych asi zašla do parfumérky a konečně si nakoupila vše co by mi padlo do oka z dekorativky od YSL, Nars, Dior, Chanel, Benefit.. no a stejně by mě těch deset tisíc nestačilo.
5) Co vás vytáčí na druhých natolik, že se musíte držet, abyste dotyčného nebacili tupým předmětem po hlavě? Může to být cokoli, slovo, gesto, zvuk, něco, co má dotyčný na sobě....
Já opravdu nenávidím, když slyším někoho jak jí. Jak přežvykuje, jak chroupe oříšky, zakusuje se do jablka, jak polyká.. to mě občas dovádí k šílenství. Doma jsem to dopracovala tak daleko, že když někdo začně v pokoji jíst, já odcházím.
 
6) Co nejhnusnějšího jste v životě pozřeli?
Nebudu počítat to, že jsem omylem spolkla mouchu. Nemám ráda mořské plody a když mi přítel ukrojil a následně vnutil chapadýlko chobotničky, tak mi fakt bylo zle, ale hlavně z té představy co jím, ono to zas tak hnusný nebylo, to je fakt :D
 
7) Jakou investici (cokoli, nejen móda/kosmetika) považujete jako nejvíc vyhozený peníze? S čím jste se nejvíce sekli?
Nejvíc lituju peněz za boty, u kterých na první vycházce zjistím, že mi padají/dřou.. nemám nervy je rozšlapovat a když naopak z nohy padají, tak s tím nic udělat stejně nejde (vyzkoušeno, žádné vycpávky na patu apod. nefungovali).

8) Oslovil vás někdy někdo z vašeho okolí, že čte váš blog?
Akorát jednou jeden známý, který mi to řekl asi po tom, co jsme se půl roku neviděli, nechápu, jak to zjistil :D Jinak o tom skoro nikdo neví..

9) Je něco, co byste na sobě chtěli napravit? Nebo už na tom pracujete?To je ale dlouhej post.. takže: Ne, není nic, jsem dokonalá!!! :D
 
10) Je nějaký seriál, který opravdu doporučujete sledovat? (a protože bych si ráda i početla nějaký tipy, tak prosím vyjma těch zmíněných v 11 faktech o mě :)
Mám jich ráda spoustu stejných jako ty, ještě mě hodně bavily Hellcats a pak nějaké další, ale byl to seriál např. jen o dvou seriích po deseti dílech v každé, a už si ani nepamatuju názvy, takže bohužel :D
 
11) Začli jsme pěkně, tak si na závěr dáme hejt - co vám v blogsféře/na blogerkách fakt vadí a dokáže vás rozčílit/otrávit/nudí vás a tak. Prostě co byste rádi o tomto tématu vzkázali světu?Já hejtovat nehodlám, blog si vedu pro zábavu, stejně tak ostatní blogy jen pro zábavu čtu. Děkuju všem mým komentátorům, že mi nepíšou žádní zlí anonymové.. a že se furt všude píše o tom samém jako Ziaja, boxy..? Tak na takový post prostě nekliknu a mám klid. Jsem prostě mírumilovná a zrovna blogosféra není svět, ve kterém se hodlám rozčilovat :))
 
 
Dále už nikoho označovat nebudu, koukala jsem, že ty, co bych označila byly už označeny jinde, případně už tag mají napsaný, takže ani otázky nemá smysl vymýšlet.
Ale kdo chcete, můžete si vybrat z horních 22 a odpovědět na ně na svém blogu, ráda si tu přečtu od kohokoliv!
 
Mějte se, pa M.! :))

23 komentářů:

  1. Ty jo pěkný TAG! :) A hlavně hezké odpovědi! :) Hodně s tebou souhlasím v 11 na konci tohoto postu! :) Sice dlouhý, ale stálo to za to si ho přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé odpověděla jsi moc hezky :) Blair mám taky strašně ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, podle odpovědí jsi mi ještě sympatičtější, než dřív :) Ne, že bys předtím nebyla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš díky! To je strašně milý :)) Taky jsem si tímhle teda mohla nějaké čtenáře odradit, na které to zapůsobí opačně, tak jsem ráda, že aspoň o tebe nepřijdu :))

      Vymazat
  4. Těším se na Tebe, však neboj uteče to a bude náš sraz. :) ♥
    Ve spoustě odpovědí s Tebou souhlasím, hlavně tedy s tím že nemáš ráda chroupání..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji hodně štěstí při hledání práce :) Taky jsem hledala tady v Praze a konečně již týden máám :) Btw., jsi podle tvého blogu hrozná sympoška.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to ti moc gratuluju! Snad se k zaměstnaným brzy přidám, děkuju i za tu sympošku :)

      Vymazat
  6. velmi prijemne odpovede, ktore sa dobre citaju a niektore veci mame podobne, ale to by ti tu napisali asi viaceri:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to hodně obecný, tak se v tom asi spousta lidí najde :) a o tom to taky je :))

      Vymazat
  7. Hledání práce je pěknej vopruz :) Přeju, ať se brzo zadaří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, já mám bohužel jasnou představu, co bych ráda a co ne, tak se mi hned shání hůř :D

      Vymazat
  8. tyhle články mám u všech ráda, protože jsem zvědavá jak opice:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě!! :D možná jsem občas ještě víc jak opice :))))

      Vymazat
  9. S 11kou se ztotožňuju... Taky nechápu proč někdo řeší, že je všude milion Ziaji a Biodermy apod. Prostě na to neklikám a hotovo, ne?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, většinou se to dá poznat už podle nadpisu, případně přestanu číst, ale abych se nad tím ještě rozčilovala, to neee :))

      Vymazat
  10. Děkuju! Konečně někdo, kdo chápe, že nemůžu poslouchat, když někdo něco jí :D Nikdo v mým okolí to nechápe ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, ani nevíte jak jsem ráda, že to někdo dočetl do konce!!! :D Jste úžasný!!!

    A mlaskání, chroupání, polykání, ukusování.. to se prostě nedá vydržet, a nejsme v tom samy komu to vadí! :D ts, a pak prý, že jsem nesnášenlivá :))

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek, ráda jsem o tobě dozvěděla trochu víc:) S tou jedničkou souhlasím, já bych taky Prahu nikdy neměnila, jsem tu ráda:)

    OdpovědětVymazat
  13. Praha je totiž nejlepší :o)

    http://www.pudlo.cz/blog

    OdpovědětVymazat
  14. heh s tím jak někdo žvýká a přitom mu to v puse různě chroupe a čvachtá a nedejbůh když dotyčnej začne mlaskat, to máme stejný....v tu chvíli se nedokážu na nic soustředit a raději také odcházím :D Rodině už lezu na nervy :D
    Ale jsem ráda, že nejsem jediná :D

    OdpovědětVymazat