neděle 11. listopadu 2012

Gabriella Salvete - řasenka Diamante, matující a hydratační make-up a hlavně SOUT'ĚŽ PRO VÁS!

V minulém článku se mě několik z vás zeptalo, jakou mám na fotce řasenku. Dneska se dozvíte odpověď nejen na tuto otázku, ale zároveň se dozvíte moje hodnocení matující make-upu, ale to nejdůležitější - Gabriella Salvete pro vás nachystala skvělé překvapení!


Doufám, že teď už je všem jasné, že řasenka z minulého článku na mých očích je od Gabrielly Salvete. Jedná se o novinku, která momentálně ještě není k dostání, ale v drogériích se objeví koncem listopadu. Řasenka Diamante opravdu obsahuje částečky diamantů, které by měly rozzářit váš pohled. Vzhledem k tomu, že jste mi v minulém postu hodně chválili oči a pohled, tak na tom třeba něco bude! :) Obal je moc hezký, takový stříbřitě šedý, na sluníčku se i třpytí jako diamanty :) Kartáček je plastový a velice zajímavý, z jedné strany má štětinky kratší a rovné a zdruhé zastřižené do obloučku a delší. Chvíli jsem zkoušela, jak řasenku správně použít, ale každá si určitě najdeme ten svůj způsob. Já si na kartáček zvykla velice rychle a jsem z řasenky nadšená. Hezky řasy rozčeše a stejně pěkně je i prodlouží, splňuje přesně to, co slibuje. Na posezení s GS nám bylo řečeno, že jde odlíčit jen vodou, ale já bych řekla, že 100% to dolů jen vodou nesmyjete. Stejně jsem zvyklá po sprše oči i tvář dočistit, takže to mi vůbec nevadí. Jen občas v sychravém počasí se mi občas pod očima udělá šmouha, ale ne vždy, a je dost možné, že v tomhle vlhku by to dělala i každá jiná řasenka. Já jsem spokojená moc!



Další věc, kterou mám od Gabriella Salvete řádně ozkoušenou je matující make-up. Musím se přiznat, že jsem k němu byla trochu skeptická a člověk asi vůbec nečeká, že něco levného může být i dobré, ba dokonce velmi dobré! Make-up je ve skleněné lahvičce s plastovou pumpičkou, která je  černá a tím pádem bohužel velmi náchylná na zašpinění. S pumpičkou samotnou problém nemám, make-up mi dávkuje hezky a na celý obličej mi stačí jedno zmáčknutí :) Mám odstín 04, což je ten nejtmavší, ale po jedné návštěvě solárka mi sedí skvěle. Na pleti ho necítím, skvěle se roztírá, je bez parfemace, i když já tam malinko něco cítím :)) Měl by být řekněme o trochu méně než středně krycí, ale aspoň se nemusíte bát masky, na pleti je přirozený.  Jak už název vypovídá, jedná se o make-up s matným finišem a to splňuje, nicméně po pár hodinách si musím T-zonu přeci jen lehce zapudrovat. Na pleti mi vydrží asi 6-8 hodin, ale nedělá fleky ani neoxiduje, prostě se jen tak pomalu nenápadně vytratí :) Nijak mi nezalézá do vrásek ani pórů a na to, že je matující, tak určitě pleť ani nevysušuje. Pro mě je to velké překvapení, momentálně nepoužívám make-up jiný než tento!




A teď to, na co se všechny těšíte :)) Gabriella Salvete poskytla pro mé čtenářky k dispozici na testování 20 řasenek Diamante, 10 matujících a 10 hydratačních make-upů!!! (O hydratačním make-upu zatím nebyla řeč, je to také novinka, ale můžete ho vidět na první fotografii vlevo. Je lehčí a méně krycí). Jedno z toho může být vaše, když splníte následující požadavky:

1) Napište mi email na adresu: marketka.pobudova@gmail.com a v něm uveďte: o jaký výrobek z těchto tří máte zájem, v případě make-upů můžete připsat odstín pleti a hlavně vaši adresu!

2) Po otestování obdrženého výrobku bych vás poprosila o krátké zhodnocení zaslat zpět na email. Když připojíte foto, bude to super, ale stačí jen co vám na produktu vadí a co naopak vám vyhovuje :)

3) Ráda bych, aby tato soutěž o testování výrobků byla pouze pro pravidelné čtenáře, prosím tedy všechny, aby byly mými "followery". (v pravém panelu tlačítko - Připojte se k tomuto webu)

4) Můžete dát "Like" Gabrielle Salvete na Facebooku, zde. Na jejich facebookovské stránce nyní i právě probíhá soutěž o kosmetické balíčky Gabriella Salvete  v celkové hodnotě přes 8 000,-- Kč! Takže pokud se na vás nedostane v této soutěži, zkuste určitě své štěstí tam! :) Pozn.: soutěž končí 20.11.2012.

U této soutěže platí, kdo dřív přijde, ten dřív mele. Budu se tedy těšit na vaše emaily, případně můžete vždy napsat pořadí, co byste rády, kdyby jedno už nebylo, abyste nepřišly zkrátka.

Mějte se krásně, pa M.! :))

15 komentářů:

  1. skvelá súťaž,všetky výrobky vyzerajú skvelo

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá soutěž, email poslán ;))

    OdpovědětVymazat
  3. jéé děkujem za parádní soutěž, snad jsem to stihla :P

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm nemám ráda make-up, který se nenápadně vytratí...

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, další soutěž :) Poslední dobou vidím všude nějaké soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo tak jsem makala, abych to stihla :D tu řasenku chci strašně vyzkoušet! :D zvlášť, když všem dělá tak krásný řasy!

    OdpovědětVymazat
  7. Mail poslán :-) uvidíme jestli včas.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná soutěž .-) I já poslala mailík, i když už je moc hodin :-)

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkná soutěž, snad jsem stihla být mezi prvníma :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mail poslán, i když nejspíš s křížkem po funuse :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já už řasenku mám taky:). Včera jsem ji ulovila v Rossmannu a byla k ní ještě zdarma tužka na oči,dobrej kup:). Ráno jsem ji poprvé vyzkoušela,maluje velmi dobře,opravdu supr kartáček,pár tahy dělá výrazné řasy. Otisky okouknu během dne, jediné,co se mi zatím nelíbí je,že mám pocit,že mi narovnává natočené řasy,jakoby těžknou. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak po půl dni hlásím zklamání...řasenka se mi šíleně otiskuje pod i nad očima,konečky už jsou odrbané,takže prodloužení je v čudu:(. ach jo,vypadala tak nadějně...:( Lucka

      Vymazat
  12. Ahojky..Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat