čtvrtek 1. listopadu 2012

Lak na nehty - Nubar mimi růžovka

Postihla mě po delší době zase lakovací mánie, a tak vám dnes ukážu můj další nový lak. Tentokrát od značky Nubar, na "modelaznehtu" probíhala akce na tyto laky 2+1 zdarma, takže mám tři a brzy se tu všechny objeví :)


Jako první jsem nalakovala odstín Pink Lily. Je to nááádherná světle růžová, miminkovská, žvýkačková, panenkovská.. no prostě slaďoučká :) Na nehtech je vlastně docela zářivá, má v sobě hodně bílé, jsem z té barvy prostě nadšená. Teď bohužel přijde jedno velké ALE.. špatně se lakuje, a to hodně špatně. Sice ve dvou vrstvách kryje perfektně, ale při lakování dělá díry, trochu se táhne.. no upřímně mi to s ní moc nejde :( Kvůli tomu vím předem, že si ji hned tak zase nenalakuju, ale teď si ji na nehtech užívám!






Nebojte, zítra už bude kosmetický článek, ale s touhle kráskou růžovou jsem se vám musela pochlubit :))

Mějte se, pa M.! :))

19 komentářů:

  1. Moc hezká barvička! Tuze se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je nádherna farba, presne takyto odtien ružovej milujem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna farba, veľmi sa mi páči :-)

    OdpovědětVymazat
  4. krasny odtien....taketo uprednostnujem, ked mam chut na nieco univerzalne a lahko kombinovatelne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká barvička, přesně pro mě.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna farba, podobnú som dlho zháňala a kúpila som si nakoniec tiež menšiu variantu od ORLY... bohužiaľ sa mi tiež zle lakuje, preto ho nosím málo :/

    OdpovědětVymazat
  7. hezká barvička :) já moc sice na lakování nejsem, stejně mi to ale nebrání v tom nakupovat laky jak šílená, takže možná i tenhle brzo skončí u mě :D

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, ta barvička je krásná! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem akci 2+1 odolala, ale horko těžko.. :) však určitě ještě nějaká akce bude.. a to už svoji peněženku šetřit nebudu! :D já bych si tento odstín asi zrovna nevybrala, když už nějaký takový světlý, tak určitě ne s růžovým nádechem.. ale tvým nehtům ohromně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná barvička, taková jemná a decentní:) určitě bych ji využila:)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný lak na nehty! jsem tvůj nový pravidelný čtenář:)

    OdpovědětVymazat
  12. To mám ale radost, že se vám líbí! :)) Velké díky všem za krásné komentáře :-*

    OdpovědětVymazat
  13. jé, ten je nádherný, škoda toho lakování, jinak by mě lákal :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty, já mám pocit, že je tohle stigma všech světlých růžovek. Měla jsem kdysi z InStyle ten růžový Essie French Affair a byla to při lakování katastrofa díky které jsem málem úplně zanevřela na celou značku. V prvním Ladyboxu přišel malý světle růžový Color Club a Verča si na něj taky stěžovala, jak špatně lakuje. Teď přijdeš ty s růžovým Nubarem a zas je to provar :DD To už snad ani nejsou náhody...?
    Jinak, Nubar má ještě doopravdy miminkovskou růžovku Baby Pink (stejně jako modrou Baby Blue), myslím že ji má kamarádka, tak se jí zeptám jak se lakuje jí... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baby Blue je další z těch tří, které jsem si pořídila, takže to zanedlouho vyzkouším znova :D Doufám, že to bude o něco lepší. Na tu Baby Pink mrknu, já si zatím neumím představit nic víc miminkovskýho než je tohle. Máš pravdu, oni obecně zvětlý laky se buď špatně lakujou nebo nekryjí, si nevybereš. Ale o to víc mám raději právě od GS http://markvitkysvet.blogspot.cz/2012/01/lak-na-nehty-gabriella-salvette-kremova.html tuhle, ta kryje parádně a lakuje se bez problémů! GS umí! :))

      Vymazat