neděle 25. listopadu 2012

Moje nová láska jménem Betsey Johnson

Jak už asi mnozí z vás ví, mám ráda šperky, bižuterii, no prostě všechno co se třpytí :) Je tomu už dlouhá doba, co jsem někde na internetu poprvé zahlédla náramek Betsey Johnson a hned jsem se zamilovala. Obrázek si uložila a doufala, že jednoho dne podobný budu mít :)

 
 Rok se s rokem sešel a já na FB objevila stránku, kde si můžete tyhle šperky objednat. Kdybyste někdo chtěl, můžete tady. Tímhle chci moc poděkovat Alče, která za tím stojí, protože jen díky ní jsem si splnila svůj malý sen :)) Je to asi týden, co jsem hrdou majitelkou jdnoho náramku Betsey Johnson, a to krásného zimního s vločkou :)) Pro někoho kýč, pro mě dokonalost. Nosí se parádně, je nápaditý a když jsem ho měla prvně na sobě, tak jsem na něj půlku pracovní doby musela zírat :)) Plánuju toho postupně pořídit mnohem víc, jednoduše nejde odolat :))
 
 
 
Btw. píše mi to, že mám zaplněnou pamět a nejdou mi nahrávat fotky, kdo ví co s tím?? :( Díky moc všem za komentáře, nerada bych tenhle blog zabalila jen proto, že nevím jak jinak ty fotky nahrát :D
 
Mějte se krásně, pa M.! :))



35 komentářů:

  1. Božínku, ty šperky jsou KRÁSNÝ. To jsou ňuňánci. Třeba ty náušnice jako chobotničky! A nejsou ani moc drahé. Díky za super tip.

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné!
    takýto š´tyl je ne-nor-mál-ny!

    OdpovědětVymazat
  3. Znám! Jsem jednou kupovala něco od jedné slečny z Austrálie a ona, asi aby mi vykompenzovala to vysoké poštovné, mi do obálky přihodila tyhle náušničky: http://i1264.photobucket.com/albums/jj490/Lush-rocks/Img098.jpg Samozřejmě jsem byla nadšená a hned jsem na netu hledala, co bych ještě koupila :D Teda ale o českém shopu jsem nevěděla, nepochybně si něco objednám, až se vzpamatuju z nakupování vánočních dárků :) Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  4. úplně skvělý, s fotkama bohužel nevím :(

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný náhrdelník! A ta vločka je opravdu úchvatná :)) Hned se jdu mrknout, protože já jsem taky zatíženená na nejrůznější šperky a třpyt, lesk a blesk :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherný :)
    Inak mne tiež píše že mam plnú pamäť a neviem si rady..:

    OdpovědětVymazat
  7. Musis ty fotky nahrat od jinud:* naramek je krasny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Panebože, je nádhernej!
    Já teda na náramky moc nejsem, ale tenhle bych ihned s chutí nosila!
    Opravdu krásnej!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, zrovna tenhle týden se mi to taky stalo a málem jsem to oplakala. Stáhni si do PC program od google (je zdarma) Picasa 3.... Nainstaluj ho a nahraj si fotky, které chceš v článku publikovat. V Picasu je označ a klikni na sdílet. Otevře se ti internetové okno, fotky se nasdílí na tvůj google profil do Picasa a v článku až budeš chtít přidat fotky, klikneš na obrázek a vyskočí ti ta tabulka a vlevo dáš možnost Nahrát z Webových alb Picasa :) Kdyby ti to nešlo, nebo si potřebovala písni mi (schabik@seznam.cz). Byla jsem úplně zoufalá, když se mi to stalo, tak vím jak ti je... :) Hlavně nemaž staré fotky, protože by se ti vymazaly i z článků.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÉKUJI TI!!!! :-**** Včera večer už jsem si tu picasu nainstalovala, ale stejně jsem nevěděla jak dál, takže si mě zachránila! Jsi úžasná, fakt díky moc :)))

      Vymazat
    2. no nemáš vůbec zač :) vím jak ti bylo, když ti ty fotky nešly nahrát.... tak mi to nedalo nenapsat ti :)

      Vymazat
  10. Líbí se mi, ale asi bych si dala pozor, aby zbytek outfitu byl spíš jednoduchý a náramek tak vynikl v celé své kráse :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se od Alči chystám něco objednat - šperky BJ jsou nádherné !:) Všechny :)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. http://www.facebook.com/SperkyBetseyJohnsonCz

    OdpovědětVymazat
  13. tak to je úplne nádherný náramok :O úplne ňuňu :)
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo kočko vypadá pěkně sice já na takový bling bling věci nejsem, ale je vážně pěkný! :)Ale postupně se mi také začínají líbit takové šperky kdysi sem nemohla zlatou vystát a nyní jí záměrně vyhledávám. :) Asi "dospívám". :D :) Jinak koukám nejsi jediná, které se to stalo s těmi fotky takže to nemine i mě určitě! :D

    OdpovědětVymazat
  15. předevčírem se mi stalo to samé, tak nahrávám fotky sem http://postimage.org/, tam zkopíruješ adresu a tu hodíš jak klikneš na přidat obrázek, tak tam máš na vybranou z blogu, z picassy a nebo pomocí url nebo jak to tam je, tak tam to nahraješ a hotovo :)

    a náramek je boží, jdu kouknout na stránky :))

    OdpovědětVymazat
  16. Já tedy nechci nic říkat, ale opravdu věříš tomu, že jsou pravé? Tyhle šperky se prodávají na Ebay za pár dolarů a i na fotkách té FB stránky se dá poznat, že jsou to faky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, upřímně, mě ani ve snu nenapadlo nějak zkoumat, zda pravé jsou nebo ne, prostě se mi jen líbí.. člověk musí být fakt jak ostříž, netušila jsem, že se padělá uplně vše, proboha vždyť je to obyčejný náramek.. achjo, teď jsem z toho teda dost zklamaná, když jsem zkoukla ebay a náramky tam mají za dva dolary :D do pr... fakt

      Vymazat
    2. Mně je to jasné, mě by to taky nenapadlo, ale tím že na Ebay nakupuju dost často, tak jsem tam tyhle šperky zahlédla a docela jsem koukala, za kolik je slečna prodává, když na Ebay je mají za dva dolary s free poštovným...
      V každém případě jsem Ti ale nechtěla kazit radost z náramku, to určitě ne!

      Vymazat
    3. Musím se přiznat, že jsem si od slečny Aleny také koupila několik věcí a byla jsem velmi zklamaná. Originální šperky vypadájí jinak, mají krásné balení, já dostala vše v ušmudlaných pytlíčkách.. Na fotkách jsou šperky opravdu nádherné, ale realita je bohužel jiná :(

      Vymazat
    4. Jasný, já to chápu, já právě na ebay nechodím vůbec a kdysi jsem zahlídla právě jen tuhle první fotku, co jsem si uložila a nijak dál jsem to nikdy nezkoumala, takže jsem neměla tušení :( no jak se říká, neznalost neomlouvá, takže jsem na to doplatila.. Sice to nic nemění na tom, že se mi líbí :D ale když už, tak teda přes ebay :D

      Vymazat
    5. Markét to je jasný, to jsi vědět nemohla. Mě prostě jen udivuje, že slečna je tam prodává za raketu a uvádí je jako originály a přitom už když se podíváš na Tvůj inspirační obrázek a na to co Ti přišlo, tak je vidět, že ten náramek vypadá úplně jinak... každopádně důležité je, že se Ti líbí a příště radši přes Ebay, ušetříš :-)

      Vymazat
    6. No to jo, to mě teď udivuje taky.. ale zas na druhou stranu, když je poptávka, tak se nemůžeme divit :) Já samotná jsem za něj byla ochotná dát čtyři stovky, protože se mi líbil a zas člověk na takové náramky nenarazí každý den, tak mi to ani nepřišlo divné :D ale ebay to tedy nyní jistí! Moc díky za přínosný komentář, jsem zas o něco chytřejší :))

      Vymazat
    7. No jo, lidi vydělaj na všem...dneska aby člověk na všecko koukal, jestli to náhodou nesežene za dva doláče na ebay....mě to právě taky hned napadlo, jestli to není fake, kdysi jsem si koupila jedny náušnice BJ právě na ebay asi za 5 dolarů, strašně se mi líbily a měla jsem z nich radost. Jelikož jsem se ale o značku příliš nezajímala, nenapadlo mě, že je to taky fake a origa se pohybují v jiných cenových relacích....

      Vymazat
  17. Mrkni sem :-) http://www.ebay.com/itm/Betsey-Johnson-Christmas-of-snowflake-is-much-more-elements-bracelet-SS99-/330831149030?pt=Fashion_Jewelry&hash=item4d0712b7e6

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle cingrlátkové náramky miluji, děkuji za super typ!

    FB prodejce, odkud jsi je nakoupila mě pobavil, prý jaké prokazování pravosti a tohle se přece nepadělá.. No to mě opravdu dostalo, tomu máme vážně věřit?? Že slečna nikdy neslyšela o ebay? :DD

    OdpovědětVymazat
  19. Mě pobavily hlavně ty fotky stažené z Ebay ještě s vodoznakem těch asijských prodejců... :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Markét, nebuď smutná, náramek je krásný tak jako tak :) Akorát sis trošku připlatila :) Joooo kolikrát jsem se já napálila, o tom bych mohla psát romány.
    Ale jak jsem psala, je krásný i tak :)

    OdpovědětVymazat
  21. Náramek je moc krásný, důležitý je, že se ti líbí :))

    OdpovědětVymazat
  22. Betsey mám taky moc ráda. Má originální šperky.

    vesspurplediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ten je super!! Nádherný :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem pár kousků koupila nedávno tady a fotky odpovídaly realitě, ceny jak u čeho...
    Prodejkyně to tam i píše, že pokud nemá foto co odpovídá, tak si fotí sama...

    http://aukro.cz/listing/user.php/run?category=90713&us_id=23205143

    OdpovědětVymazat