úterý 13. listopadu 2012

Poděkování, nová práce, málo času..

Ahoj holky, chci vám všem poděkovat za neuvěřitelně velkou účast v soutěži o testování výrobků Gabriella Salvete. I když bylo produktů na rozdání opravdu hodně (a tím znovu děkuji i Gabrielle Salvete! :)), ani tak se zdaleka na každou nedostalo, ale to je asi nemožné :) Každopádně všem moc děkuju za účast. Nepsala jsem všem , které jsou na konečném seznamu, potvrzující email. Bylo to nad mé časové možnosti, ale třeba o to víc pak budete překapené :)

Ještě jsem taky chtěla poděkovat všem, kteří mi drželi palce při hledání práce. Minulý týden v pondělí jsem byla na pohovoru, poté jsem ve čtvrtek absolvovala ještě druhé kolo a včera, v pondělí, jsem už nastupovala :) Byl to vlastně úspěch hned na první pokus a vyšlo mi to časově naprosto ideálně. Akorát jsem tam každý den od osmi do pěti a nemám tušení, kdy budu fotit a psát něco na blog :D Momentálně bych si měla jít alespoň nalakovat nehty, ale nějak se mi nechce :))

Zdroj: Pinterest
 
Tak takovouhle recepci sice nemám, ale nemohu si stěžovat :))
 
Mějte se krásně a doufám, že na mě po větších prodlevách nezapomenete :))
 
Pa M.! :))

30 komentářů:

  1. Gratuluju k práci, ať se ti tam líbí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k takovému úspěchu. Doufám, že se Ti v nové práci bude líbit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nezapomeneme, neboj:)))
    A gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace převeliká, mě čeká taky pohovor, ale nevidím to valně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a neboj, taky to klapne! A když ne teď, tak příště, ale hlavně tam musíš jít pozitivně naladěná a ne to předem skoro vzdávat :)) Držím palce!

      Vymazat
  5. gratulujuuu a hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vy jste zlatý, moc vám děkuju! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji, já sama jsem dostala práci - brigádu, za což děkuju bohům a jsem fakt nadšená, že si ke studiu můžu něco přivydělat. :-) Ať se ti tam líbí!

    OdpovědětVymazat
  8. Lovely blog, I followed you and I hope you will do the same !

    xx

    Enter the SHEINSIDE GIVEAWAY on my blog

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju :) též mě teď čeká lov práce :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak hlavně aby se ti v práci líbilo :)
    No já taky pracuju denně (mimo víkendů) od 9 do 5. Takže mám vždy zabitý celý den :/

    OdpovědětVymazat
  11. Já takhle pracuju každý den, od 8 do 5 a dá se to zvládat, je to o zvyku :-))) Jen teď prostě fotky na blog musím fotit o víkendu, protože už je odpoledne tma a ráno když odcházím do práce vlastně taky :-)
    Každopádně moc gratuluji k nové práci a hlavně ať se Ti tam líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji k praci!!:))
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluju a na blog si čas určitě najdi ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Budu držet palce, ať se Ti v nové práci líbí a jsi spokojená :)
    P.S. Neboj se, budeme trpělivé ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Gratulace veliká! Taky pracuji od 8 do 5, ještě se to dá:)

    OdpovědětVymazat
  16. Gratulace, je paráda, když to vyjde hned napoprvé a v této době!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Gratulujem k novej práci, nech Ťa čo najviac baví a stretneš len dobrých ľudí :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Markétko,

    myslela jsem na tebe a moc mě těší, že už sis našla skvělou práci..:-) Přeji hodně štěstí a úspěchů! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. tak to je paradicka:), nech sa dari!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky..Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluju k nové práci! Snad to bude fajn:) A časově to nějak zvládneš, i když to bude náročné. Veronika

    OdpovědětVymazat