pátek 2. listopadu 2012

Rimmel Match Perfection Cream Gel Foundation

Takhle rozporuplné pocity jsem snad zatím u žádného kosmetického výrobku ještě nikdy neměla. Nedivte se tedy, prosím, že to bude znít možná trochu zmateně :)) Dneska vám představím Make-up Rimmel Match Perfection Cream Gel Foundation.


Začnu asi tradičně od obalu, ať to máme hezky postupně. Tento gelovo-krémový make-up je ve skleněném kelímku se šroubovacím víčkem. Líbí se mi, že potištěné je sklo a plastové víčko je tedy vlastně spodní část.. ale je to detail. Já mám nejraději make-up v tubě s pumpičkou, takže tohle balení mě moc nenadchlo. Ano, mohla jsem si vzít verzi tekutou ve skleněné lahvičce, ale četla jsem, že tenhle je lepší! :D Obsah je jen 18 ml a stojí stejně jako jeho 30 ml tekutý brácha.


S kelímkem souvisí i aplikace. Jsem zvyklá si vymačknout trochu make-upu na hřbet ruky, odkud nabírám štětcem.. což v tomhle případě moc nejde. Celkově se mi nanášení štětcem v tomto případě neosvědčilo. Mám pocit, že make-up na štětci podivně zaschně a vůbec na pleti už nejde roztírat. Takže používám prstíky :) S těmi to už jde lépe, ale konzistence je taková podivně slizká. Prostě mi není příjemný na dotek. A navíc má velmi silnou parfemaci, která mě osobně je trochu protivná.


Takže když už make-up nanesu, tak přichází na řadu zhodnocení. Je lehký, takže ho na sobě necítíte, "masku" s ním snad ani vytvořit nejde. Na obalu je uvedeno, že se barva přizpůsobí pleti, s čímž můžu docela souhlasit. Prostě se tak hezky ztratí, že není vlastně vidět, že make-up máte, alespoň já mám takový dojem. Krytí moc hodnotit nemůžu, poslední dobou naštěstí nemám co zakrývat, ale něco málo by zakrýt určitě dovedl :) Pleť mám spíše suchou a vyhovuje mi v tomto směru dobře, jak by reagoval na mastnou pleť si nedovolím odhadnout. Vydrží mi na obličeji ve stejném stavu zhruba 6-8 hodin. Ale stalo se mi, že když jsem bříškama prstů přejela třeba po čele, tak se mi začal make-up drolit. Jasně, normáně tohle člověk nedělá, ale já si pak nemohla pomoct a odrolila jsem ho ze sebe skoro celý :D Jiný make-up mi tohle nedělá..

Po rozmazání o něm není ani vidu..

V podstatě až na tu blbou aplikaci, balení a parfemaci je za ty peníze celkem fajn. Nejvíc mě na něj navnadily ohlasy na Omlazení, můžete si počíst zde :) Ale i přes to všechno ho nepoužívám nijak ráda..

Co plánujete na víkend, holky? Já jedu do Varů na výlet, tak se už těším :)

Mějte se krásně, pa M.! :))

17 komentářů:

  1. já budu kupovat už třetí kelímek :-D

    OdpovědětVymazat
  2. já makeupy nepoužívám, tenhle kupuji vždy mamce, je z něj nadšená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrej nápad, dám ho mamce na vyzkoušení, ta má tyhle lehké make-upy ráda a stejně vše "patlá" prstama :))

      Vymazat
  3. mne velmi vyhovoval, az na ten kelimok...Je to jeden z najlahsich make upov, ake som kedy mala na tvari.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si ho pořídila minulý týden, protože byl v akci za 100Kč a první dojem z něj byl dobrý. Trochu jsem se bála, že na mě bude moc tmavý, protože to je můj problém skoro se všemi makeupy z drogerie. Barva mi naštěstí krásně sedne, opravdu se přizpůsobí, jak píšeš. Taky není na pleti skoro poznat, ale vidět je - a já jsem zmlsaná minerálním makeupem, který není vidět vůbec. Konzistence je mi příjemná a vůně jsem si nevšimla, až po tom článku jsem jí šla detailně zkoumat. :-) Opravdu není nic moc, ale při nanášení si jí nevšímám, takže za mě obstál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu parfemaci naštěstí pak na obličeji také necítím, ale když otevřu to víčko, tak mě plácne do nosu a prostě mi nesedí :))
      To je dobře, že u tebe obstál, za ty peníze je to parádní věc :)

      Vymazat
  5. Nejlepší make-up, jaký jsem kdy měla :) To balení se mi hrozně líbilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbí, ale nemám ho ráda! :D

      Vymazat
  6. Já si ho koupila také ted v akci, vlastně jsme si ho v rodině koupily skoro všechny, akorát každá svůj odstín :D Při prvním nanesení jsem byla nadšená, byl velmi příjemný. Chtěla jsem o něm také hned napsat, ale dobře, že jsem počkala. Časem jsem zjistila, že mi bohužel moc nesedí, asi je to mou pletí mám ji dost suchou hlavně ted přes zimu, když tento makeup nanesu, přijde mi, že mi suché místa ještě zvýrazní. No nic asi jsem zvyklá na mastnější a tekutější makeupy, ale ještě párkrát ho vyzkouším a dám mu ještě šanci :) Super recenze :).

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavá recenze a produkt. Ale s mojí pletí si můžu nechat zajít chuť. Potřebuju něco s vyšší krycí schopností a nejlépe malinko matujícího. Ale třeba na léto, proč ne :) Jinak plány ještě moc nemám, jen v sobotu jedeme s přítelem navštívit moji novou sestřičku Norinku, těším se na ni, jak kdyby byla moje (nj, už tady asi něco tiká :)). Užij si víkend ;)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na leto by byl možná lepší, to máš pravdu, když je takovej lehoučkej :)
      A mooooc gratuluji k sestřičce, to je krásnej plán! :))

      Vymazat
  8. Tak to já bych taky drobila :) Lil

    OdpovědětVymazat
  9. No zrovna dnes jsem se na něj v drogérce koukala a uvažovala o jeho koupi. Ještě, že jsem to neudělala. Nejsem totiž už vůbec zvyklá si make-up nanášet prsty, takže by to pro mě byl asi problém. A pokud není moc krycí, také je to mínus. Takže se asi poohlédnu po jiném. Ale článek je psán opravdu hezky, takže se určitě přidávám k tvým followers:)
    LL*
    pokud budeš chtít, mrkni na můj blog, právě začínám :)
    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těmi prsty to jde opravdu nejlíp a to jsem zkoušela ze štětců plochý i stipple a hrůza :) A co se krytí týká.. tady bych mu nerada křivdila, třeba toho umí zakrýt více, ale já to osobně nemám na čem zkoušet :)) Moc děkuju za sledování, jdu se mrknout k tobě ;)

      Vymazat
  10. Díky všem za komentáře! Je vidět, že je to make-up vlastně dost oblíbený a já se ani moc nedivím, odpovídá mottu - za málo peněz hodně muziky. Jen to pitomý kelímkový balení, to mu neodpustím!

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle je můj úlovek měsíce, jsem z něho nadšená. Brouzdala jsem po DMku a najednou mě praštila do očí cena tohohle makeupu, hned jsem si vybavila Omlázko a to, že je tam makeup vychvalován do nebes, takže okamžitě putoval do košíku :) No a další den jsem běžela pro další dva do zásoby :D Mně na něm vyhovuje všechno - vůně, konzistence, krytí... no vlastně až na to matlání rukama do kelímku, to se mi jako nadšenému hygienistovi moc nezamlouvá, ale za ty peníze super drogérkový makeup!

    OdpovědětVymazat
  12. Já té skvělé ceně asi odolám. Stejně ho mám ve verzi s pumpičkou, ale tenhle je prý lepší :).

    OdpovědětVymazat