úterý 27. listopadu 2012

Tipy na dárky k Vánocům: Kosmetické sady

Ano, je to tak. Vánoce se blíží čím dál tím více. A čím blíž jsou, tím rychleji dny ubíhají! :) Alespoň já mám ten pocit :)) Dneska přicházím s dalšími tipy na dárky k Vánocům, a to ve spolupráci s Parfums.cz, kde všechny tyhle krásné kosmetické sady najdete.

Ukážu vám takové sady, které by udělaly radost mně samotné, takže asi odkaz na tento článek přijde v emailu mým Ježíškům :)))

La Roche-Posay Hydraphase
Sada obsahuje: La Roche Posay Hydraphase Intense Riche pleťový krém 50 ml + Physiological micelární voda 200 ml
LRP jsem prvně dostala jako dárek a od té doby mám tuhle pečující kosmetiku opravdu ráda, mé pleti vyhovuje maximálně a konkrétně s Hydraphase Intense Riche mám supr zkušenost. A micelárku bych ráda vyzkoušela!

Lancome Hypnose DramaSada obsahuje: řasenka pro objem 6,5 ml + Bi-Facil oční odličovač 30 ml + tužka na oči černá 0,7 g
Tyhle dárkové sady mi připadají naprosto dokonalé. Značka tomu dodá trochu pocit luxusu a zároveň to jsou věci, které využije každá žena, která se alespoň trochu líčí :)
 
Lancome Juicy Tubes
Sada obsahuje: 5 x lesk na rty s nádechem třpytivých odlesků
Lancome podruhé, jeho sady se mi líbí asi nejvíce. Tohle je tak rozkošné, že by mi ani tak nešlo o lesky samotné, ale vypadá to jako dárek prostě skvěle!
Tigi Bed Head Styleshots Epic VolumeSada obsahuje: Tigi Bed Head StyleShot Epic Volume Šampon 250ml + Epic Volume Kondicioner 200ml + Superstar Queen for a Day Tužidlo na vlasy 300ml
O Tigi momentálně slýchám jen samou chválu, takže mě láká čím dál tím víc. A navíc se mi líbí obaly a řada Epic Volume je pro mě určitě jako stvořená :))
Swissdent Toothpaste
Sada obsahuje: bělicí pasta 50 ml + zubní kartáček soft + ústní sprej 9 ml + kosmetická taška

Proč nedarovat něco, co každý z nás používá každý den? Pasta má navíc bělicí účinek a cokoliv v kosmetičké taštičce se mi líbí hned dvakrát tolik :D
Dolce & Gabbana The OneSada obsahuje: parfémová voda 50 ml + tělový pudr 15 g
Nevím jak vy, ale já dárkové kazety s parémem miluju. Obvykle dostávám sadu, kde je krom parfému tělové mléko a sprchový gel, ale tohle se mi zdá hodně nápadité a je to vlastně takový dárek 2v1 :))


Taky máte dárkové sady rády jak já? Vždyť je super dostat toho v jednom dárku víc najednou :))

Mějte se krásně, příště vám ukážu new in a pak už konečně zase recenze :))

Pa M.! :))

21 komentářů:

  1. naj naj viac by som brala trojku ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Lancome Juicy Tubes se mi hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se k holkám - Lancome Juicy Tubes vedou. Líbí se mi i ta sada s řasenkou, ale koukala jsem, že na parfums.cz ji mají pekelně drahou. V Sephoře jsem tu samou viděla za 690,- a teď jsou zase 20% slevy, takže by vyšla na něco přes pět set.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak samotná řasenka, ale tady v tom setu mi to nijak drahé nepřišlo :))

      Vymazat
  4. Uvažuju o Lancome Hypnose drama, četla jsem i velmi pozitivní recenze :) Nádherně vypadá ale i poslední sada Dolce Gabana, kterou popravdě vidím poprvé, skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám veľmi rada praktické a využiteľné darčeky preto som za sadu s kefkou a zubnou pastou :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, aspoň někdo! :D Já bych si třeba sama pastu za tři kila nekoupila, ale jako dárek náhodou sranda :D

      Vymazat
  6. Já chci ty Juicy Tubes, ty jsou tak rozkošný :) Markvitko, nechceš udělat vánoční wishlist zahrnující nejen kosmetiku? Já už fakt nevím, co si přát, tak bych se potřebovala nutně inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně můžu! Já mám teda seznam dost dlouhý, ale jsou v něm věci jak levné, tak dražší až nedostupné :D ale tak třeba to někoho inspiruje :))

      Vymazat
    2. Ehm, těch nedostupných by se u mě taky "pár" našlo :D Ale zůstávám nohama na zemi a popravdě letos nevím, o co si mám říct, snad poprvé v životě :)

      Vymazat
  7. Holky, to bych vůbec nečekala, že u vás budou mít Juicy Tubes takový úspěch! :)) Asi je pořídím kamarádce a budu doufat, že budou mít stejný úspěch i u ní :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou fakt roztomiloučký a musí udělat radost každé slečně, co je aspoň trochu políbená kosmetikou :) Já bych si o ně řekla, ale promluvilo ke mně mé pragmatické já s tím, že lesky stejně moc nepoužívám a jsem spíše balzámofil a beztak se mi doma válí 150 dalších rozpoužívaných lesků a nepotřebuju, aby jejich počet vzrostl na 155 :D

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc za inspiraci! Dárky mám sice vyřešené, ale chtěla bych mamce ještě něco nadělit z kosmetiky. Sice se moc nelíčí, ale nějaký ten základ by se hodil. :) Budu se těšit na New in a recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak DG je nejlepší ta sada! Super nápad dát místo sprcháče nebo tělového mlíka tvářenku :))
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju dárkové sady :)! Ta od Lancome se řasenkou by se u mě určitě neztratila :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych chňapla po bělící pastě na zuby..Už dlouhou dobu bych chtěla něco podobného vyzkoušet, protože já jako "kafař" a "červenovínař" jsem moc zářivě bílých zubů nepochytila :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Lancome Juicy Tubes- to byla láska na první pohled, ale zatím jsem je od nikoho nedostala... Asi si budu muset na blog dát seznam přání, protože ti moji příbuzní mi málokdy kápnou do noty :-D Jinak si ještě přeji voňavku od D&G- Sicily. Jednu už asi rok a půl vlastním a od té doby mi všude prodavačky říkají, že ji nemají, že už se nevyrábí. No a předevčírem si to štráduju kolem Sephory na Václaváku a co nevidím? Mají tam ještě tři balení 50ml verze. Ale teda 2 100 je docela pálka, zvláště když já jsem si tu svou kupovala asi za 1 300 a mám ještě větší balení... Takže to asi nechám na Ježíškovi :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Do vone Dolce & Gabbana The One som sa nedavno zamilovala, zatial mam len vzorku, ale ta sada sa mi paci :))) a na balicky som maniak :)

    OdpovědětVymazat
  15. zbožňujem sady !! :) ktorukoľvek si tak nájsť pod stromčekom ^^ hned by som si ju zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mám raději sady :))

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat