úterý 20. listopadu 2012

Tipy na dárky k Vánocům: Parfémy

Ať se vám to líbí nebo ne, Vánoce se nezadržitelně blíží. Ode dneška za 34 dní budeme právě vysedávat u stromečku a rozbalovat dárky. Co by vás potěšilo? Parfém? Věřím, že většinu z vás určitě ano :) A tak přináším pár tipů na parfémy, a to nejen pro vás, ale vhodné třeba pro přítele nebo i babičku.

Pro maminku: Hugo Boss Boss Nuit Pour Femme
Novinka, která mě opravdu zaujala. Velké plus za minimalistický sexy flakon. Jak říkám - v jednoduchosti je krása.

 
Pro kamarádku: Armani Idole d’Armani
 Líbivá vůně, kdo nemá rád slabé květinky, tak by se mu tahle mohla líbit. Armani prostě umí :)
 

Pro babičku: Dior J'adore
Tento parfém máme na babičce vyzkoušený. Sice si ho šetří, takže ji vydrží opravdu dlouho, ale líbí se jí strašně moc. Je to taková noblesní čistá vůně.
 
 
Pro tatínka: Hugo Boss No.6 BottledTakhle podle mě voní (kromě tatínka) pravý gentleman a muž s velkým M. Tenhle parfém mi skvěle sedí pro vyzrálého muže v obleku, který už ví své :)
 


 
Pro bratra: Givenchy Pour HommeTuhle vůni jsme si s bratrem zamilovali - nejdříve on a pak já na něm. V popisu se uvádí charismatická a dynamická. Tak přesně taková je, výrazná, ale ne vlezlá a zároveň decentní, ale vůbec ne nudná.
 
 
Pro přítele: Armani Acqua di Gio Pour Homme
Klasika nad klasikami, většina mužů do třiceti let tuto vůni snad alespoň jednou měla. A já se vůbec nedivím, je svěží a sexy, ideální na běžné denní nošení! Mně se za těch pět let na přítelovi ještě neomrzela :))
 
A co vy dámy, máte svého favorita pro letošní Vánoce? :)) Budu ráda, když mi dáte své tipy do komentářů! :))
 
Mějte se krásně, pa M.! :))



16 komentářů:

  1. Ta Givenchy pour Homme je vážně klasa! Sexy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dior J'adore mám moc ráda i já :) podle mě je to nesmrtelná vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano, brala bych ji jak já, tak mamka :) Je skvělá!

      Vymazat
  3. jeeeee ja chci novy parfem na Vanoce! O:-)


    Jinak bych te rada pozvala ke mne na GA, protoze se tam hraje o parfem - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/11/g-i-v-e-w-y-parfume.html
    to je nahodicka ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si koupila Roberta Cavaliho :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nebudu chválit dámské parfémy, ale naprosto zbožňuji Acqua di Gio! Dokonalá vůně! Nepamatuji si, že bych se někdy musela nějakého muže zeptat, čím voní, ale u téhle jsem na druhém setkání opravdu neodolala :D Jinak já si teď zakoupila DKNY Be Delicious :) Také parfém, který mi hrozně moc voní :)

    OdpovědětVymazat
  6. parfémy mám hrozně ráda, letos bych ale těch parfémů potřebovala rovnou plný nákladák :D

    OdpovědětVymazat
  7. Novinku od Bosse jsem koupila mamce, doufám, že jí udělá radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tu od armaniho priteli planuju koupit! Miluju tuhle vuni-hlavne na nem:) Jinak s moji mamou je to jasna volba , jediny parfem ktery ji voni je poison od Diora:D
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na tom armanim fakt přemýšlím, mám nemám do něj jít, voní fakt dobře a ještě jsem ho neměla, no uvidíme:o) Já tedy miluji, jak na chlapovi tak na sobě, používám ho Clinique happy for men, tu vůni prostě zbožňuji, je vzdušná, jemná, voní mi to prostě čistotou a přitom je fakt zajímavá, no prostě ji miluji:o))

    OdpovědětVymazat
  10. Hugo Boss, to je vůně pro chlapa s velkým CH. Miluji tuhle vůni na chlapech.

    OdpovědětVymazat
  11. Já na příteli zbožňovala Fahrenheit od Diora. Nakonec ho začala kupovat i mamka taťkovi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tú používa môj brat :D
      inač nerada kupujem ako darček voňavku lebo nikdy sa neviem trafiť :D

      Vymazat
  12. parfém by mě určitě potěšil, jako každou ženu:)) přála bych si novinku od Moschino:) krásně voní....a ten flakonek!:D

    OdpovědětVymazat
  13. Super tipy! Myslím, že parfém nikdy nezklame:) A já mám slabost pro J'adore Dior!:)

    OdpovědětVymazat