neděle 4. listopadu 2012

Výlet do Karlových Varů

Včera jsme si s našima udělali výlet do Karlových Varů. Nikdy jsem tam nebyla, takže jsem byla hodně zvědavá. Musím říct, že mě město nezklamalo, nicméně určitě by bylo hezčí během jara, kdy stromy na promenádě kvetou nebo jsou alespoň zelené. Propršené dopoledne tomu taky moc nepřidalo..  ale stejně jsme si to hezky užili, stavili se v Puppu, koupili pár věcí a ochutnali léčivé prameny, které jsou dle mého na poblití.




U vřídla, tam bylo aspoň krásně teplo :)

Kdyby to někoho zajímalo, tak mám na sobě legíny a šátek HM, kabát Promod, kozačky Lasocki, kabelka Burberry.

V Puppu, je to tam opravdu krásné..



Naše malé nákupy; pro maminku kabelka Michael Kors, pro tatínka košile Burberry. Já mám akorát hezký zážitek z výletu :D

Dneska už jen relax, zítra mě čeká pohovor na novou práci, tak mi prosím držte palce :) A co váš víkend? Byli jste někdy v KV třeba filmovém festivalu??

Mějte se, pa M.! :))

40 komentářů:

  1. Rodiče mají vkus, to se musí nechat. A tobě to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce at ti práce vyjde :) Já měla víkend čistě učební a odpočinkový, jinak v KV jsem ještě bohužel nebyla, ale snad to v nejbližší době napravím :)Hezkou neděli přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, docela dost o to stojím, tak snad to klapne :) V tomhle počasí se aspoň člověk k učení nepotřebuje tak nutit, jako když je venku krásně viď :) Tobě taky, hezký zbytek víkendu!

      Vymazat
  3. Tak to Ti závidím :) do Varů bych se chtěla taky jednou podívat, ale jsou moooc daleko..
    na všech fotkách Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Prahy to byly skoro dvě hodinky cesty, ještě tam je teď nějaká objížďka samozřejmě, takže ani tak to není nejblíž :/ Ale určitě to stojí za to, pokud budeš mít někdy příležitost :) A moc díky! :)

      Vymazat
  4. No, tak ty prameny na poblití mě teda pobavily:DDDD
    Já byla jednou na filmovém festivalu a bylo to parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě to pobavilo, ale holt to jinak říct nejde :D
      No to ti věřím, musí to být super!

      Vymazat
  5. Ty prameny jsou hnusné, absolutně se ztotožňuju s tvým výrokem :D Můj víkend měl být původně ryze studijní, ale nakonec byl spíš tenisový :D Držím palce na zítra! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čumím na tenis teď, snad to dobře dopadne :D Děkuju moc! :)

      Vymazat
  6. V KV jsem ještě nebyla. Moc ti to sluší :-) Rodiče se mají, ale taky to muselo stát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No máš pravdu, nebyl to zrovna nejlevnější výlet.. ale jednou za čas, pro radost :D

      Vymazat
  7. mamčina kabelka je dokonalá, krásná. jo a fotky taky

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší - ten trench je boží :) A mamčina kabelka, slintám!! Můžu takový skromný dotaz, na kolik cca vyšla? Přemýšlím nad nějakým hezkým kouskem a na MK narážím teď nějak často, ale ještě jsem nekoumala kolik stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle menší stála 7 tisíc a nějaký drobný :) A velkou Hamiltonku tam měli za 8 a půl. (Škoda, že má mamka 160 cm, byla na ní moc velká, ale stejně si hodlám půjčovat i tuhle :D )

      Vymazat
    2. Super, děkujuuuuu :) To jsem čekala, že bude dražší - tím líp :D

      Vymazat
  9. Ty jo obdivuju tě já bych léčivé prameny ochutnala. :D Jinak krásné dárečky. :) A fotky taky! :) KV jsou krásné město. :) Budu držet palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, byl to fakt povedený den :) A díííky, to se mi bude hodit! :))

      Vymazat
    2. Vůbec není za co! :) Pak nám určitě dej vědět jak si dopadla! :)

      Vymazat
  10. tam bych se taky ráda podívila, už jen podle fotek to tam vypadá krásně :) tvoje mamka si vybrala dobře ;)

    nominovala jsem tě v jedenáctkovém tagu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím, prameny mi taky moc nezachutnaly :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Z pramenů se mi chtělo jemně zvracet taky, takže jsem ráda, že nejsem jediná :)))
    Já jsem z Plzně, takže do Karlovo Varů jezdím často a ráda!
    Na Filmovém festivalu jsem byla letos prvně a opravdu to můžu každému doporučit! :)
    http://ida-wants-to-be-different.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé Karlovy Vary mi připomínej.. přítel už mi slibuje jak dlouho, že se tam pojedeme podívat :(. Má tam rodinu, ale furt nějak není čas, finance.. je to na prd :(. Snad příští rok na fesťáček,

    OdpovědětVymazat
  14. No jo, Vary tam je krásně. Já jsem 4 roky při studiu pracovala v Puppu, a s láskou na to vzpomínám :) Akorát mi vadilo, jak byli lidé v obchodech až překvapení, když jsem začala mluvit česky a ne rusky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu, já bych ale řekla, že byli mile překvapeni :D Akorát občas v obchodech byly i prodavačky rusky, sice mluvili česky, ale se strašným přízvukem, tak to nic moc..
      Copak si v Puppu 4 roky dělala? :-O

      Vymazat
    2. Já jsem studovala na střední hotelovku, takže jsem prošla tak nějak vším...od servírky, přes etážistku, recepční-to bylo nejhorší, ruštinou zrovna dvakrát neoslňuju a english oni neradi :D Ale vždycky mě pobaví vzpomínka, jak jsem jednou byla v celým slavným hotelu jediná, kdo se domluvil francouzsky :D

      Vymazat
  15. Market, drzim vsechny palce at Ti to zitra klapne, jsi sikovna, ver si :)

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, moc ti to slušelo :) Jsi šikovná, určitě to dáš :)

    OdpovědětVymazat
  17. Držím pěsti na zítřek! V Karlových Varech jsem byla jednou, podnikli jsme s kolegy v práci takový výlet přes několik lázeňských míst a všude to bylo hezké. Jinak bílý kabátek z Promodu je parádní ;)

    OdpovědětVymazat
  18. My byly s mamkou v KV o filmový festival,bylo to úžasný,samý dění,všude lidi,filmy,slavní lidé,akce akorát do Puppu jsme se nemohli dostat,tak plánuji v budoucnu se určitě v Puppu ještě zastavit :) jinak je to skvělý pocit koukat na něčí fotky a vědět,že jsem tam také byla :DDD :)

    OdpovědětVymazat
  19. Holky, fakt moc díky za držení palců, pokud to dobře dopadne, budu vás informovat :D Stejně tak děkuju za chválu na fotky :))
    A na ten fesťák jste mě hezky nalákaly, možná tam s přítelem na další ročník vyrazíme!

    OdpovědětVymazat
  20. v Karlových Varech jsem byla jednou a strašně se mi tam líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  21. Takhle, když to člověk vidí,tak je to krásné..jenže já po Kolonádě chodím denně (práce) a už to okolí ani nevnímám...A jinak, opravdu sem na festival přijeďte...stojí to za to. Hlavně mi Varáci to vnímáme o něco víc..Celý rok je tu docela průměrná nuda (lázeňský město-90% turistů 50let a výš :D)..a o festivalu se město změní o 180 stupňů :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ti to sluší, a mamince závidím kabelku, je vidět, že má vkus:)
    ve Varech jsem nikdy nebyla, ale jednou bych se tam ráda podívala, hlavně na filmový festival :)

    OdpovědětVymazat
  23. Teda já koukám, jak ti to na fotkách sluší:) Já jsem ve Varech byla asi před 2 roky a ta léčivá voda mi taky moc nechutnala.. Ale jinak se mi město moc líbilo a výlet se nám vydařil:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Markétko, :-)

    Karlovy Vary jsou krásné město, moc dobře to tam znám a pokud jde o léčivé prameny, nejsi jediná, komu je z nich na zvracení..:-D Jinak, moc krásné fotky a ty jsi kočka, hrozně ti to sluší, fakt..! A máš dokonalej kabátek..;-)
    Držím palce s prací..

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé :) ta kabelka je nádherná :) odkud je prosím? Z nějakého obchodu přímo v Karlových Varech nebo objednaná odněkud?

    OdpovědětVymazat