středa 26. prosince 2012

Ježíšek byl letos velmi štědrý..

...a já jak jsem slíbila, tak plním. Dneska můžete nakouknout na některé mé dárky. Záměrně jsem vybírala hlavně ty, které by vás alespoň trochu mohly zajímat :)
 
 Kufřík s dekorativní kosmetikou Esteé Lauder byla moje láska na první pohled! :)))

 Tužidlo pro objem L´oreal Professional, BB cream od LRP, lak a lesk Sephora a cestovní manikůra
 Čistící gel a tonikum, obojí hydratační; Yves Rocher.
Masaki Matsushimo - krásná vůně a nádherné balení i se sprchovým gelem, Burberry London moje láska a NafNaf se supr flakonem :)
 Něco málo z oblečení: šaty Pietro Filipi, ideální do práce - napravo. Tričko s "koženými" rukávy Zara-nalevo
 a vytoužená košile Burberry, je to prostě moje srdcová záležitost :))

 Kdo blog sleduje, tak už ví, že vlastním kuchařku z edice Apetit Saláty; nyní k ní přibyla i Maso (omlouvám se všem vegetariánům sledující můj blog). Diář Paperblanks jsem chtěla už asi od září!
Moje největší letošní překvapení - iPad mini. Vůbec jsem ho pod stromečkem nečekala, ale teď bez něj nedám ránu :))
 Náš stromek :) Na fotce nejsou vidět dvoje lyže (moje a bráchy), které Ježíšek chytře schoval za závěs! :))
 


Snad vás tenhle post bavil a doufám, že jste si Vánoce užili minimálně tak dobře, jako já :)


Mějte se krásně a vše nej do nového roku!!

32 komentářů:

  1. krásne darčeky, tiež ma tento rok potešil iPad.
    A ten kufrik s dekorativnou kozmetikou je super, vyzerá tak luxusne! :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou úžasné věci a opravdu luxusní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je mi luxusu - báječný :) musela jsi být moc hodná:P

    OdpovědětVymazat
  4. to je nádherná nadílka, všechno úplně super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky :) Určitě jsi musela být moc hodná ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, krása. To muselo být radosti! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kufřík ♥ ♥ Krása, asi jsi byla celý rok moc hodná :D

    OdpovědětVymazat
  8. krásný dárky :) tys musela být ale hodná ! (ale to jsou všechny Markétky haha :D )

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee dostala jsi opravdu moc krásné věci :) Ten kufřík a košili Burberry bych brala hned!!! iPad jsem dostala už s předstihem, ale klasiku jsem chtěla. iPad mini je hrozně roztomilý (myslela jsem, že je až moc malý, ale koukala jsem na něj v elektru) a ta velikost je opravdu hodně dobrá/praktická!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ani pořádně nevěděla, jak velký je. Ale když ho porovnám s bráchovým klasickým iPadem, tak to má jen o trochu menší displej a přitom je lehčí, no prostě takovej holčičí do kabelky :D

      Vymazat
  10. Ta košile je naprosto dokonalá !!:) Krásné dárečky :) LL*

    OdpovědětVymazat
  11. Vánoce vždycky tak utečou, že je ani nestihnu zmerčit pomalu :D dárečky jsi dostala krásné, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  12. Košile, kufřík... slintám. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné věci :) ten kufřík je vážně boží :D
    http://nemesisjournal.blogspot.cz/2012/12/jezisek-se-letos-vyznamenal.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tvoje paletka UD je určitě taky boží!! :))

      Vymazat
  14. tady byl někdo super hodný :) ten kufřík EL je boží! kdybys snad někdy nechtěla tu paletku tvářenek, hlásím se jako náhradní maminka :) A košile je nádherná! Já si od Burberry přeju šálu, ale dokud si budu kupovat jen kosmetiku, tak na ní asi nenašetřím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Burberry ten hedvábný šátek a je super, kvalita je prostě i na těhle doplňcích znát. Sice to za tu cenu nestojí, ale určitě kvalitnější než třeba Zara :D Je to jen o prioritách no :)

      Vymazat
  15. wow, tak to bol teda štedry ježiško :o) kráásne darčeky !!

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za milé komentáře! :) Já jsem samozřejmě hodná byla, ale hlavně mám hodného Ježíška/y :))

    OdpovědětVymazat
  17. Teda brala bych snad úplně všechno, moc pěkné dárky:)

    OdpovědětVymazat
  18. Nevím co ti pochválit dřív, strašně se mi líbí ta košila a hlavně ten dekorativníkufřík, já letos dostala taky jeden a jsem z něho nadšená, ten tvůj vypadá neskutečně dobře, čekám na recenzi kde všechno nafotíš podrobně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Také jsem dostala ipad mini, ale už v listopadu protoze to pritel nemohl vydrzet :)) a take ho od te doby nedavam z ruky :D

    OdpovědětVymazat
  20. Krásne darčeky! Najviac sa mi páči diár a iPad ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Jé, ten lesk od Sephory jsem dostala taky, od ségry! :))

    OdpovědětVymazat
  22. Nooo, tady byl někdo letos opravdu hodný :)

    OdpovědětVymazat
  23. no ty si musela poslúchať naozaj nááádherné darčeky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. krásné dárečky :) a ta košile je úžasná!!!
    http://originalbys.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Krasne darecky♡ stromecek jste meli take moc pekny:)

    OdpovědětVymazat