sobota 1. prosince 2012

Poslední new in před Vánoci :)

Název mluví za vše :) Tohle je poslední new in před Vánoci. Teď musím konečně začít nakupovat dárky a ne si pořád dělat radost jen sobě :D Zítra budu péct perníčky, chci sehnat nějakou hezkou dekoraci, když je ten advent.. dnes jsem myla okna, uklízela i uklizené, prostě generální úklid jak má být, pro pocit :)) A co vy, taky už se nemůžete Vánoc dočkat??


Poslední dobou se mi nashromáždilo několik nových věcí, a to paletka stínů Sleek, sada na úpravu obočí taky Sleek (začínám mít tu značku čím dál tím raději!), tři mini laky Color Club a ještě mi tam chybí lesk na rty Barry M z mojesminky.cz, kde jsem k nákupu dostala jako pozornost odsypky pigmentů, tak jim dám asi jednou šanci a milý vzkaz od Báry (ještě na pytlíčku s pigmenty stálo: Zdravím do Prahy :))) Dále jsem obdržela na vyzkoušení z Parfums.cz řasenku diego dalla palma a už nadšeně testuju :) Nedávno jsem si v drogérce v nouzi koupila minipaletku stínů od Astor a doma už nějakou dobu mám tenlhe nádherný lak Nubar. A z čeho mám opravdu radost je karta Multisport, která mi ode dneška platí a hned jsem ji využila a okamžitě si oblíbila badminton, fakt super sport a budu chodit pravidelně!




Nejhorší je, že ani nemám moc čas vše zkoušet, namaluji se rychle ráno do práce a tím to hasne :D

Mějte se krásně, pa M.! :))

24 komentářů:

  1. já bych Vánoce nejradši přeskočila
    chválím,že už máš naklizeno! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :D Pustila jsem si vánoční písničky, zapálila vonnou tyčinku a dala se do toho se zpěvem :D

      Vymazat
  2. Na paletku na obocie sim obzvlast zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prosímtě kde jsi koupila tu paletku od Sleeku na obočí?:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka (jak stínů, tak ta na obočí) je z www.bestmakeup.cz :)

      Vymazat
  4. jsem zvědavá na tu řasenku, značku vůbec neznám :) a ten třpytkatý lak je úžasný, tenhle druh laků, to je moje! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásný věci! Úplně ti je závidím! Mam jednu paletku od Sleek, ale trošku s jinými odstíny a je snad moje úplně nejoblíbenější:) A ty laky mají krásnou barvu!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, hrozně se na tu paletku těším, snad budu tak spokojená jako ty! :))

      Vymazat
  6. ta paletka stínů je fakt pěkná! ani jsem nevěděla, že jí má Sleek v nabídce :) škoda, že jsem si teď jednu koupila od MUA. a těším se na ohlasy na tu řasenku, tahle značka mě láká, ale zatím jsem o ní příliš mnoho nečetla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na to bych zapomněla, od MUA mám paletku (nejen ji) taky objednanou, ale pořád mi nepřišla :( Tak snad balíček ještě dorazí..
      To já na ní u Sleek pokukovala od prvního nákupu, ale konečně jsem se rozhoupala k nákupu! A je větší než jsem si myslela, líbí se mi :))

      Vymazat
  7. Ta paletka vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta karta Multisport je super, já jí měla platnou teď na listopad, jak jsi jí získala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel ji právě má taky od listopadu a je taky nadšený :) Přes práci, firemní benefit :)

      Vymazat
  9. Krásné věci, moc se mi líbí ten fialový třpytivý lak na nehty.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten palec nahoru je opravdu na místě ;) Nejvíc se mi líbí právě paletka Sleek, četla jsem na ni hodně kladných recenzí a set na úpravu obočí. Hezkou radost sis udělala ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tu řasenku mám taky, zatím mi připadá super!

    OdpovědětVymazat
  12. úžasne si nakúpila ;)
    určite nezakopneš s paletkou sleek ;))

    OdpovědětVymazat
  13. Taky si takhle dělám radost vlastními dárky :D

    OdpovědětVymazat
  14. Sada na úpravu obočí od Sleek mě velmi láká, díky za tip :-) Nějakou pěknou už delší dobu hledám, ale Benefit je na mě drahý, Essenci kolekci Wild Craft, kde sada byla, jsem nikde neviděla a z ELFu se mi jen kvůli jedné věci objednávat nechtělo :-)

    OdpovědětVymazat
  15. ja mam podobny setik na obocie od Elfu a dost som si ho oblubila, takze ked ho miniem, mozno sa poobzeram po tomto:)

    OdpovědětVymazat
  16. ááá, ty dva "růžové" laky vypadají naprosto bombasticky!
    Sadu na obočí si chci taky pořídit, ale naprosto netuším jakou. Dostala jsem tip na sadu od Essence, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleek je mojí láskou :) Tato vypadá krásně, pak určitě nafot všechno podrobně :) Ten set vypadá taky lákavě, já mám ten malý od essence a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  18. sada na obočí vypadá Tost Tobře ))) ***

    OdpovědětVymazat
  19. Hezký new in, já ještě nemám nakoupeny dárky achjo :-(

    OdpovědětVymazat