pondělí 24. prosince 2012

Šťastné a veselé Vánoce všem!

Chtěla bych vám všem popřát krásné prožití vánočních svátků, hodně dárečků, radosti u stromečku, pohodu s rodinou a přáteli, kapra bez kostí a do roku 2013 jen to nejlepší, hlavně to zdraví :)

Zároveň všem moc děkuji za vaši přízeň, že na můj blog chodíte, že ho čtete, že komentujete a vůbec, že prostě jste! Protože bez vás, abych byla upřímná, bych toho už dávno nechala ;D

Ještě jednou tedy přeji veselé Vánoce a šťastný nový rok!


Btw. taky si bez adventního kalendáře neumíte představit Vánoce? :)) Já stejně jako bez vůně františků, světýlkách v okně, zapalené svíčky, cukroví a k tomu moje asi už patnáct let nejoblíbenější CD Janka Ledeckého Sliby se maj plnit o Vánocích :))

Mějte se krásně  a brzy na viděnou!!! :-*** Pa M.

12 komentářů:

  1. já letos žádný adventní kalendář nedostala :( :D každý rok jsem měla minimálně dva a letos nic.. no co, nevadí :D ale měla jsem je mooc ráda:) i tobě přeji krásné a pohodové Vánoce!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Štastné a veselé Vánoce a hodně kosmetických dárečků pod stromečkem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Vánoce i Tobě Marky:)
    adventního kalendáře se nevzdám, letos jsem měla svůj dvacátý, a myslím,. že ještě pár let tu čokoládku z okýnek zobat budu:DD

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Vánoce! Kalendář? Ten musí být! Každý rok mám dva :D a hlídám si poctivě okýnka, abych omylem nevyloupla v jiný den :D Je to taková hezká tradice, i když už nejsem malá :)))

    OdpovědětVymazat
  5. hah, to bude možná ono - proč se na vánoce stále netěším - letos jsem neměla adventní kalendář!
    přeji krásné svátky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc, holky!!
    Jo a já si ten kalendář koupila sama, protože bych ho jinak taky nedostala, ale stejně z něj mám radost :D To jsem ráda, že nejsem takhle infantilní sama :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Já bez adventního kalendáře taky nemůžu být, čokoládové jsem ale už zrušila, protože mi ho vždycky na začátku prosince rozcupoval pes a čokoládky vyžral, takže už jedu jenom na čajovém, ten mi vydrží až do štědrého dne :)
    Hezké Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tobě taky Šťastné a Veselé Vánoce!:)

    OdpovědětVymazat
  9. jojo, adventní kalendář mám taky vždycky doma. vzít čokoládku si nikdy nezapomenu :D doufám, že sis Štědrý den užila a užiješ si i zbytek volna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Adventní kalendář je pro mimina.

    OdpovědětVymazat