pátek 21. prosince 2012

Zhodnocení prosincového Ladyboxu

Asi už jste každá milionkrát viděla, co v prosincovém Ladyboxu bylo, ale já bych se ráda podívala detailněji na každý výrobek zvlášť. Je fajn vidět, jak je boxík zabalený, co obsahuje, ale jestli je ten obsah kvalitní, to už je jiná věc!


Tohle byl můj první box, který jsem vyzkoušela a předem říkám, že nelituji.  Má to svoje kouzlo, obzvlášť pro ty, kteří mají rády překvapení (a to já ráda :))
 

A teď už konkrétně k obsahu. Samozřejmě tu největší radost jsem měla z plného balení NevO Dead Sea Spa Tělové máslo Milk and Honey. Mažu se poctivě po každé koupeli, takže se mi zrovna tělové máslo v plném balení hodilo. Navíc s touto značkou mám jen dobré zkušenosti, měla jsem tělový peeling a krém na ruce a oboje bylo dokonalé, akorát dosti drahé; plné balení tohoto másla stojí 700,-- :(. Trochu mi ze začátku vadilo, že se trochu hůře roztírá nežli tělová mléka, ale jde jen o maličké zdržení a ráno se probudíte s úžasně hladkou a hydratovanou pokožkou. A musím hlídat mamku, aby mi ho moc neplácala!! :D


Další radost mám ze stínu Inglot, který mi přišel v odstínu č. 65. Je to krásná šedo-černá barva s třpytkama. Přiznávám, že jsem ho zatím nepoužila, protože si musím dojít koupit paletku, do které ho uložím, ale vzhledem k mým zkušenostem s Inglotem předem vím, že bude super a odstín se mi líbí, na kouřové líčení víc než ideální :)


Teď pár slov k Lavera Basic Sensitiv Krém na ruce. Krémy na ruce tahám všude, mám jeden v práci na stole, doma na poličce u dveří, v kabelkách dalších. Takže další, v takovém "cestovním balení" se u mě neztratí a hned jsem ho ráda vyzkoušela. Má neutrální vůni, takže by ho klidně mohl používat i muž a i když jsem k Bio kosmetice vždy ze začátku skeptická, tak mi krém vyhovuje. Je moc příjemný, žádný mastný film na rukách nezanechá a přitom jsou hebké a vydrží tak dlouho. Btw. už jsem ten vzorečk skoro vyplácala :)))
Fleur de Sante Clarity Luminous skin Day&Night Cream je pro mě velké rozčarování. Za prvé nevím přesně, jestli se jedná o krém ( i když to píšou) nebo je to podle obrázku právě maska a odličovač 2 v 1. Každopádně krém ma docela silnou parfemaci, sice ne nijak nepříjemnou, ale trochu chemickou. A hlavně mi ucpává póry. Já si nemůžu pomoct, ale úplně cítím, když si krém nanesu, že moje pleť pod ním nemůže dýchat. A když jsem vyzkoušela použití jako masku, tak mi to neudělalo prostě nic. Takže buď nevím co to je a jak to mám používat, nebo to prostě není nic moc. Obě varianty jsou možné.
Dermalogica daily microfoliant je naopak můj malý objev. Vzhledem k doporučení použití max 1x týdně, jsem peeling použila zatím dvakrát. Ale prostě se mi líbí. Že je to zas něco jiného, s čím nemám doposud zkušenosti a co je účinné. Přesně takhle si představuji výrobky, které by měl Ladybox obsahovat. Půl kávové lžičky pudru smíchejte s vodou, aby se vytvořila pasta, kterou pak krouživými pohyby aplikujete na obličej. Já mám po tomhle pleť krásně vyhlazenou a svými účinky mi dost připomíná mnou chtěny set Mary Kay Micro-Dermabrasion. A vzhledem k tomu, že je tento výrobek za plnou cenu zhruba o půlku levnější, tak do něj asi půjdu! Při pravidelném používání 1x týdně mi stejně určitě vydrží velmi dlouho :)


A poslední část; bioKarité růžový balzám od Saloos od této chvíle, co jsem ho v Ladyboxu objevila, nosím neustále s sebou. Mám poslední dobou pořád rýmu a balzámkem si natírám nosní okolí (říká se to tak? :D ) a skvěle funguje. Podrážděnou kůži od smrkání dokáže zklidnit a ještě tak uklidňujícně voní, i když růže v tom necítím. Určitě by šel balzámek používat i jinak, ale pro mě je tohle nej způsob, jak mi může být opravdu užitečný.
NevO ořezávač nehtové kůžičky jsem věnovala mamce, a to po mém prvním a posledním pokusu. Opravdu se nevyplácí být do všeho hrrrr. Já byla a odnesla to pořezané lůžko na 3 z pěti prstů. Tento ořezávač je velmi, velmi ostrý. Naštěstí se mi kůžička již zahojila, ale znovu už to zkoušet nebudu :))
Tři vzorečky s Lavera 24 hodinovým intezivním hydratačním krémem Bio diováká růže & bio makadamiový ořech, mě akorát pesvědčily, že značka Lavera asi stojí za bližší prozkoumání. Něco tak  heboučkého jako je tento krémík jsem dlouho na pleti neměla :) Nejvíce je cítit asi makadamiový ořech, který mně zrovna dvakrát nevoní, ale co se samotného krému týká, tak nemám výtky. Jeden pytlíček mi vystačil na 2 aplikace a použila jsem ho pod make-up, i když radí spíše navečer, v tomhle zimním počasí vůbec není na škodu používat výživné věci i přes den. A za cenu 325,-- za 30 ml se mi zdá opravdu více než dobrý.


 Možná jsem měla jen štěstí, že prosincový Ladybox byl skoro jak ušitý mně na míru, ale o to víc se teď těším na ten lednový :)  A snad konečně chápu smysl, objevit značky a produkty, ke kterým bych se jinak nedostala nebo neměla chuť z předpojatosti je vůbec zkusit :)

Mějte se krásně, pa M.! :))

9 komentářů:

  1. Mě se ten obsah taky moc líbil, nejvíc mě potěšila Dermaologica, tu si v budoucnu koupím i plné balení:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, Dermalogica budu také kupovat plné balení, stojí to zato.

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem z tohohle balení Ladyboxu taky nadšená! tělové máslo mi krásně voní, stín jsem dostala v hnědé a i když je nenosím, stejně z něj mám radost a ráda ho vyzkouším, peeling v pudru mě taky nadchnul, peelingy mám celkově moc ráda, takže zase vyzkouším něco nového, krém na ruce se mi vždycky hodí, vzorečky vypadají taky zajímavě a místo balzámu mám nějaký čistící olej na obličej. s tím zkušenosti nemám žádný, ale proč to nezkusit :)

    jo a ten denní a noční krém je opravdu běžný krém. sama jsem zvědavá, jaký bude až ho vyzkouším. ale jestli ucpává póry :-/ radši bych ale v balíčku našla tu masku.

    OdpovědětVymazat
  4. takže máslo je dobré jo? já ho ještě nenačala, první jsem si říkala, že ho někomu dám, ale moc mi voní, tak budu škrt:) lednový jsem neobjednávala, snad nebudu litovat

    OdpovědětVymazat
  5. souhlas.. Lavera me taky presvedcila a uz mam celkem 3 kremy v plnem baleni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To se máš, tohle balení určitě stálo za to :) Já bych moc ráda vyzkoušela značku Dermatologica, s NevO zkušenosti mám, ale ne moc dobré, tak je dobře, že tobě máslo vyhovuje :-))

    OdpovědětVymazat
  7. taky se moc těším na lednový :) tenhle měsíc se vytáhli jak nejvíc mohli :)
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pro mě byl zatím nepřekonatelný ten listopadový, i když prosincový mě taky moc potěšil, protože jestli jsem něco nečekala, tak Inglotí stíny.
    Lednový nejspíš vynechám, ale jsem zvědavá, co v něm bude :)

    OdpovědětVymazat