neděle 27. ledna 2013

Kufřík Estée Lauder 1. část

Některé z vás si asi pamatují, že jsem k Vánocům dostala kufřík Estée Lauder. Dnes Vám ho představím trochu blíž, ale protože je toho v něm docela dost, tak to rozdělím do několika částí, a to pravděpodobně do tří. Dnes uvidíte z blízka paletku stínů, tvářenek a tužky na oči. Dálší článek bude o rtěnkách, řasence, lesku na rty a odličovači. No a  poslední část bude líčení s tím vším :))


Jak vidíte, tak balení je prostě nádherné, a to jak celé kufříku, tak i jednotlivých produktů. Paletky mají vždy i aplikátor a velké zrcátko. Jsem ráda, že už jsem si vše nafotila a tu plastovou výplň, ve které jsou poklady uloženy, můžu vyhodit a kufřík začít používat jako další krásné skladovací místečko :) Holt zlatá a vínová/černá je luxusní kombinace :)


Začnu tím nej, a tou je paletka tvářenek a bronzerů. Barva Pink Kiss, což je ta tmavší růžová, je naprosto úžasná, a to stejně jako ten tmavší bronzer Deep Spice. Ale kvalitou jsou na tom všechny 4 odstíny stejně, pigmentace tak akorát, s tvářenkou se nemusíte při prvním tahu bát, že ze sebe uděláte Marfušu a zároveň Vám dodá svěží barvu na líčka :)) K výdrži nemám připomínky, prostě mi  to vyhovuje celé a ten štětec v nouzi se dá taky použít :)




Paletka stínů je na cestování docela velká, ale těch stínů je v ní fakt hodně - 18. Barevně se tam dají najít některé moc hezké, jako třeba Amethyst Spark, což je ta tmavě modro-fialová, ale také barvy, které nejsou nic moc, Safari Green je prostě taková maskáčová a tu moc nevyužiji.. Pigmentace mě trochu zklamala u světlých stínů, čekala jsem je více máslovější nebo jak to jen říct, jsou hodně takové prachové a některé moc dobře pigmentované nejsou, jak je i vidět z fotky. Za to tmavší odstíny jsou naprosto super! Na oku drží ale všechny skvěle, takže aspoň, že tak :))


 Ukázka pár stínů pro představu :)
 
A mým největším (a jediným) zklamáním jsou tužky na oči. Tyhle tři barvy - černá, šedá a hnědá  - jsou zvoleny vborně, myslím, že by je využila každá z nás. Ale ono se s nimi nedá moc malovat. Jsou totiž hrozně tvrdé :( Sice drží jak přibité a připadají mi skoro voděodolné, ale to byste si nejdříve museli trochu odřít víčko při aplikaci. Velká škoda, nevím, jestli se postupně nějak rozmalují nebo v létě to bude lepší než teď, ale zatím jsem z nich vážně zklamaná :(



Co vy a Estée Lauder? Tohle je zatím moje první zkušenost a na těhle dražších značkách oceňuji, že to balení je na první pohled mnohem hezčí než třeba u Maybelline nebo Dermacolu apod. :))) Já dávám dost na první dojem! :D

Mějte se krásně, pa M.! :))

23 komentářů:

  1. ty paletky vypadají úžasně!!!! :-) s tužkama já mám problém obecně...

    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ozaj krása! skúšala si už ceruzky ohriať nad zapaľovačom? ale možno sa rozhýbu časom, aj také sa mi už stalo

    OdpovědětVymazat
  3. paletka s tieňmi je úplne dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie paletky majú krásne odtiene! :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Mám paletku očních stínu EL a počáteční nadšení brzy opadlo. Stíny vydrží pěkné asi 2 hodiny, poté se začnou slévat a k večeru už na víčku nic není (s bází i bez, je to jedno). Pigmentace taky tragická, takže to mě odradilo natolik, že EL už šanci nedám. Ovšem ty tvářenky vypadají luxusně:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá ale krásně :) Já mám EL ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kufřík mám taky, ale jen kufřík bez "náplně" jinak stíny jsou nádherné..! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to nádherně, líbí se mi ta paletka tvářenek/bronzerů, taky plánuju si nějakou od Esteé koupit, dělají vážně jemné a přirozené odstíny:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to pěkně, ale já si vystačím s drogerkovými značkami. Dají se mezi nimi najít poklady za pár korun a ve výsledku nikdo nepozná, jestli mám na obličeji kosmetiku za stovky nebo tisíce.
    Ten kufřík je krásný! :-)

    U mě GIVEAWAY: allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm já jsem ještě ideální tužku na oči nenašla. Všechny se mi vždycky na oku rozpijou a to i ty voděodolné. Nevím jak to dělám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kufřík vypadá nádherně, nejvíc by mi asi nadchla ta paletka tvářenek :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to úžasně! :)
    Já si myslím, že investice do těchto dražších kosmetik se určitě vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem po tomhle kufříku pokukovala :)., škoda těch tužek ty už asi takové zůstanou, leda by sis je chtěla dát do mikrovlnky :D. Já mám Estée Lauder moc ráda, hlavně lesky a linky :).
    S.

    OdpovědětVymazat
  14. také se mi u dražších značek líbí hlavně ty obaly, ty jsou fakt většinou povedené a krásné :) škoda těch tužek, já jsem naštěstí ale už našla jednu úplně skvělou :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera! V poslední době jsem docela fanynka takových paletek...

    OdpovědětVymazat
  16. ty tvářenky jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Pááni, to se někdo má! :)
    Tvářenky vypadají fakt krásně, ty stíny mě teda moc neoslovily a co se tužek týče - pevně věřím, že se časem rozmalují! Já si od téhle značky kupovala paletku stínů, ale bohužel ve světle "drogerkové" žárovky vybrala dost blbý odstíny a nakonec mě i zklamalo, že hrozně práší... Podruhé už ne...
    Pak jsem tam taky ukořistila odličovač - ten byl nejlepší, který jsem kdy měla, dál tužku na oči, která byla taky super a řasenku, která se lehce drolila... Z těch drahých značek bych prostě dala příště přednost třeba Chanelu :(

    Těším se na další pokračování otevírání kufříku!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ta maskáčová vypadá fajn, já ji mám k zeleným očím moc ráda. Jinak celý kufřík vypadá super

    OdpovědětVymazat
  19. Já musím přiznat, že jsem nákupu kufříku od EL propadla myslím tak 2 roky zpátky. A byla jsem velmi zklamaná. Tužky nemalovaly, rtěnky byly takové tuhé, zdá se mi že dost vysušovaly rty. Tvářenku jsem darovala mamce, štětce do bazaru a odličovač kamarádce. Jediné co mi doposud zůstalo jsou stíny - také tam byla tenkrát nádherná paletka. Jak píše Návštěvnice, také z nich ale moc nadšená nejsem - výdrž mizerná, trochu pomůže báze. Ale nechala jsem si ji kvůli velkému množství přirozených odstínů.
    Jinak až budete někdo uvažovat nad nákupem kufříku s pokladama, jděte do Lancome. Já jej koupila tedy bohužel trochu opožděně na Ebay kolem 2000Kč, ale třeba na garden.co.uk jej dávali od listopadu zdarma k nákupu jakýchkoli 2 produktů od Lancome (byl brzo vyprodaný).
    Recenzi jsem našla pro zajímavost zde: http://pleasureflush.blogspot.cz/2012/11/fantastic-lancome-deals-at-debenhams.html
    Z výrobků jsem nadšená, potěšilo mě úplně všechno. Lancome vydal několik verzí, ale já mám konkrétně tuto (je to ten krásný zlatý kufřík). Potěšil mě úplně každý výrobek, který v tom kufříku byl.

    OdpovědětVymazat
  20. Takovej kufřík bych taky brala :) A nejvíc mě asi zaujala paletka tvářenek, ta je vážně boží :)

    OdpovědětVymazat