pátek 4. ledna 2013

Lak na nehty - Mrs. Robinson mini ColorClub a třpytky k tomu :)

Tuhle kombinaci jsem měla nalakovanou i na Silvestra a moc se mi to líbilo, takže jsem si výjimečně udělala nehty stejné dvakrát po sobě :) Doufám, že se i vám moje kombinace bude zamlouvat! :))


Použila jsem mini lak od ColorClub v odstínu Mrs. Robinson, který seženete v eshopu mojesminky.cz, což ale určitě většina z vás stejně už ví :) Lak má krásnou barvu, která je taková růžovo fialová, sama o sobě je dost výrazná. Jediné, co mě mrzí je, že lak nezasychá vůbec do lesku, je spíš matný, takový zamlžený.. Ale stačí přetření topcoatem a je zase krásný :) Co se samotného lakování týká, tak nemám výhrady, krásně kryje, dvě vrstvy bohatě stačí.

Na konce jsem konečně použila Essence nail art special effect! topper v odstínu 02 circus confetti. Hlavně, že jsem ho musela mít, teď ho vůbec nepoužívám.. ale v téhle kombinaci jsem pro něj konečně našla uplatnění :) Vlastně ani nevím, jestli se ještě prodává, dlouho jsem v drogérce nebyla..


 Co vy a třpytky? Je to na vás příliš nebo je máte pro zpestření rády? :)

Mějte se, pa M.! :))

39 komentářů:

  1. Líbí, moc, sice ještě nemám, ale chci v brzké době pořídit a vyzkoušet :) Jé já jsem tak ráda, že zase přispíváš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, M., mám neschopenku, tak mám fůru času ;D
      Jinak jsem moc ráda, že se ti laky líbí :))

      Vymazat
  2. Je to moc hezké, mám ráda pestré barvy! :)
    Ten třpytkový je opravdu skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ráda pestré barvy! :) Teda na nehtech, jinde je naopak moc nesnesu :D

      Vymazat
  3. Krásné :) Taky jsem si dneska lákla takovou výraznou růžovku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni úplně bezva :-) Určitě to zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, i jiné barevně kombinace budou určitě hezke :)

      Vymazat
  5. Je to velmi pekne, take vesele!

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký, ale nehty by měly být stejně dlouhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vím, můj vecny problém, pokusím to konečně srovnat :))

      Vymazat
  7. Hodně povedené :), časem udělám to samé, oba laky mám. A s circus confetti to mám stejně jako ty, nutně jsem ho musela mít a od tý doby jsem ho lakovala jen dvakrát :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspon v tom nejsem sama, děkuju :D

      Vymazat
  8. Tahle kombinace se mi hodně líbí. Já si občas taky lak přetřu nějakým třpytivým, ale z toho odlakovávání mi pak hrabe :D

    OdpovědětVymazat
  9. Barva laku je takova šťavnatá, pěkná. Na třpytky moc nejsem, ale někdy jim taky neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherná kombinace!!! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé super. Confetti mám doma a nějak je nepoužívám :D, hlavně, že jsem je sháněla.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné,kdyby třpytky byly jen stříbrné bylo by to perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi to líbí :) Kamarádka si nalakovala nehty bílým lakem a pak přes to dala asi 2 ( možná jenom jedu, nevím jestli je to ,,bohaté" na třpytky :D ) vrstvy tohohle laku a vypadalo to fakt dobře. Barevnější věc jsem na nehtech neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  14. Třpitky mám moc ráda a tímto ti děkuji za inspiraci! Skvělé!

    OdpovědětVymazat
  15. To je teda nadherne, strašne sa mi to pači !!

    OdpovědětVymazat
  16. moc se mi tvé nehty líbí! :) i já mám třpytky ráda

    OdpovědětVymazat
  17. mmmmm ten glitrovaný lak je tak nádherny.ooooo /sliny/ oooo :D

    OdpovědětVymazat
  18. já mám třpytky ráda, a ty nehtíky vypadají super !!!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je pěkný :) U Rossmanna ten Essence stále mají, už se na něj chystám delší dobu..:)

    OdpovědětVymazat
  20. Kam zmizel článek o pokládání otázek? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozmyslela jsem si to, protože nevím, jestli budu mít prostor točit video :D Ale pokud nějaký dotaz máš, tak se klidně ptej :))

      Vymazat
    2. Proč točit video? Odpověz na otázky písemně, šetří to i čas...

      Otázka... Tak třeba jak se ti líbí v nové práci :-)

      Vymazat
    3. Hm, prej klidně se ptej... No, ptát se můžu, ale odpověď nikde.

      Vymazat
    4. Ale jo, promiň :)
      V práci se mi líbí dost, přesně něco takového jsem si představovala, takže jsem maximálně spokojená. Navíc to mám celkem blízko z domova, takže i ušetřený čas na cestě je bezva, než kdybych jezdila přes celou Prahu. Neříkám, že bych to chtěla dělat do konce života, ale pro začátek se mi to zdá ideální a práce mě baví :)

      Vymazat
  21. Moc děkuju za komentáře, vůbec jsem nečekala, že se vám to bude tak líbit! :))

    OdpovědětVymazat
  22. já mám třpytky jako laky snad nejraději :) nějaké jemné nosím klidně normálně a jsou mi pohodlnější jak ten běžný lak, protože se tak lehce neodloupnou :) ten Essence mám taky.

    OdpovědětVymazat
  23. Jeeej to je krásné! Já třpytky miluji ale nesnáším pak to odlakovávání :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  24. presne, s odlakovaním je to vždy horor :D ale nechtíky sú krásne..tá ružová je veľmi pekná,taká nezvyčajná:)


    Veronika

    OdpovědětVymazat