středa 9. ledna 2013

Make-up na běžný všední den :)

Vím, že postů s líčením se tu moc neobjevuje, ale třeba se to do budoucna změní :) Dnes jsem šla na kontrolu k doktorce, tak jsem aspoň měla důvod se upravit.. jinak když jsem doma nemocná, tak se nemaluji buď vůbec nebo naopak zkouším něco nového a ne vždy se to úplně povede :D


Na dnešek jak vidíte jsem zvolila středně výrazné oči i rty (foťák barvy trochu sežral, oči jsou ve skutečnosti tmavší :)). Zastávám pravidlo, že když výrazné oči, tak rty už jen nenápadné a naopak :) Tohle je takový kompromis obojího. Středně hnědé stíny s černou linkou, dostatečné množství řasenky a malinová rtěnka k tomu. Myslím, že tohle líčení je nositelné každý den a v podstatě se dá velmi lehce poupravit - buď ztmavit oči a zesvětlit rty nebo naopak. :) Není nad univerzálnost!



Vše co jsem použila: Make-up, tvářenka, linky a pudr Inglot, obočí Sleek, stíny NYX, korektor Sephora, rozjasňující tvářenka MUA, řasenka Maybelline Falsies a rtěnka Kiko :)


Líčíte se i na všední den nějak výrazněji?? :)

Mějte se, pa M.! :))

26 komentářů:

  1. To se mi líbí moc :)
    Ale ty si stejně můžeš na obličej namalovat cokoliv a bude ti to slušet :)
    Já se většinou moc výrazně nelíčím, buď oči nebo rty vyzvednu, nikdy ne obojí. Zmalovaná jsem byla akorát na Silvestra :) A pak jsem párkrát šla i se spodními linkami. Nalíčím se tak zase na páteční party, ale ve všední den moc ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ty jseš prostě zlatíčko :-*
      :D A máš někde fotku ze Silvestra? Ráda bych tě viděla zmalovanou :)) To mně na Silvouše bylo dost špatně, takže jsem si dala skleničku na přípitek a tim to haslo, namalovaná jsem skoro snad ani nebyla.. Jo a na páteční party se toho snese vždycky víc :D
      Akorát mi teď štve, jak jsem po tý nemoci bílá, taková úplně bez barvy :(

      Vymazat
    2. Souhlasím, ty máš tak hezký obličej, že si na sebe můžeš napatlat v podstatě cokoli a budeš pořád krásná :) To samé platí i pro ShoesManiac :)

      Vymazat
  2. Také líčení je nejkrásnější! A tobě to strašně moc sluší! Rtěnka se mi moc líbí, dodává rtům tu správnou šťávu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné líčení, ta barva rtěnky si skvěle sedne:)

    OdpovědětVymazat
  4. ty barvy ti krásně sednou! Na den se líčím podobně, a je to superuniverzální. Stačí si přetřít oko ještě tmavším stínem, nahodit tmavší rtěnku a líčení na večer je hotovo :)

    OdpovědětVymazat
  5. jednoduchý a veľmi pekný ;)

    OdpovědětVymazat
  6. velmi pekne ličenie, ani ja ked som chora sa nemalujem dokonca ani k doktorke :D

    OdpovědětVymazat
  7. jednoduche a pekne, v podstate podobne, ako pouzivam na bezny den ja.

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnka je moc krásná, hlavně se mi líbí v kombinaci s celým líčením :) Je to velmi pěkné líčení, jednoduché:) LL*

    Luxy Lady...blog

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký a líbí se mi ta mozaiková tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja chodim nejradeji uplne odlicena!!

    OdpovědětVymazat
  11. Já se nelíčím vůbec výrazně. Pouze make-up nebo BB krém, řasenku, tužku, pudr a lesk :)
    To co jsi zvolila ty je moc hezké! :)
    Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ups, tak jsem ti okomentivala v prispevku o sleek toto liceni, jsem na mobilu a nejak se mi to popletlo, chvalim ti tam liceni, ktere je tady, at si nemyslis, ze jsem blazen:) ja se licim vyrazne vetsinu dni v tydnu, potrebuji to. Ta rtenka je dooost dobra musim mrknout zda maji eshop:)))

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pekny, zvlast ta rtneka te uplne rozzarila.

    OdpovědětVymazat
  14. Ta rtěnka ti vážně sluší. Já si myslím, že je ten make-up dostačující, hezká holka nepotřebuje tuny barev:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta rtěnka je úžasná :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné líčení! Takové decentní a svěží. :)

    OdpovědětVymazat
  17. JDI PROSÍM K VOLBÁM!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké líčení, kdybych to tak hezky taky zvládla..:))

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné líčení! Povedlo se ti:) Jsi moc hezká:)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásné líčení. x) Používám podobné líčení, jelikož sem si oblíbila oční linky.

    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. krásné líčení, moc ti sluší :)) ..bohužel neumím nakreslit (celou) tenkou linku, tak si občas nakreslím k řasám linku ,ale jen tak do půlky oka :D

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat