neděle 13. ledna 2013

Nakupovací výlet do Parndorfu a Vídně :)

Právě jsem se vrátila z výletu s přítelem,  který jsme pojali jako shopping weekend :)
O Parndorfu (Designer Outlet) toho bylo již napsáno mnoho. Ale jen tak pro info - vyplatí se tam jet. Pokud toho potřebujete najednou koupit víc, nebo si chcete jen udělat radost, tak to prostě stojí za to. Nicméně určitě je tam více možností pro muže (Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss...) nebo ženy, které rády nakupují v dražších obchodech jako je Armani, Gucci, Prada, moje milované Burberry nebo třeba Escada, Stefanel a podobně. Jediné, co vám nedoporučuji tam shánět jsou boty. Kozačky za 300€ je v jejich Salamandru úplně normální cena.  Kdyby vás zajímaly ceny ostatních věcí, tak kdyžtak napište do komentářů co konkrétně byste si tam rády koupily :)

Kabát Zara, kozačky Lasocki, kabelka a šátek Burberry.




My měli zajištěný krásný 4* hotel Panonia Tower, který je přímo u outletu. Po "shoppingu" je vážně příjemné zajít do hotelového Tower Lounge, který je ve 14. patře s výhledem na celé nákupní městečko :) A btw. jestli něco fakt miluju, tak to jsou hotelové snídaně! :))


Vidíte dobře, to byl můj třetí talířek, pěkně od všeho trochu a jedno lepší než druhé :D
Koktejl za 9€ v Rakousku nemůže nikoho překvapit :)

Nebylo by správného výletu do Vídně bez návštěvy kavárny v hotelu Sacher a jejich úžasného dortu. Navštívili jsme i MariahilferStrasse, ale byla jsem dost zklamaná. Jestli si myslíte, že je u nás v obchodech hodně lidí, tak to vynásobte stem a zhruba tolik lidí je jich ve Vídni.. no možná ještě víc. Procházka po památkách je určitě lepší v létě, v zimě (krom vánočních trhů) to nemá nějak tu správnou atmošku :)


Byli jste někdy v Parndorfu nebo uvažujete taky nad nějakým shopping weekendem? :)

Mějte se krásně, pa M.! :))

26 komentářů:

  1. v Parndorfu jsem nikdy nebyla, a přitom to máme z Brna za rohem...to musím někdy napravit:) ale do Vídně jezdím každý rok o Vánocích a někdy i v létě, mám to tam ráda:)
    co hezkého je v těch taškách? jsem zvědavá!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě stačí jeden shoping day a je na kreditce vítr:) Jinak moc krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to jste měli královsky, úplně závidím! Doufám, že bude následovat post s new in :)

    A k otázce: v P. jsem nebyla a kdybych někdy plánovala nějaký shopping weekend, tak jedině bez přítele, neboť on nákupy ze srdce nemá rád a už když se mnou obchodí Fashion Arenu, tak se cítí jako největší hrdina :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, jako princezna jsi se měla kočko:) Já jsem tam nikdy nebyla, nějak mě tam jet kvůlli nakupování neláká, ale kdybych to měla jako ty s hotýlkem a kavárničkami, to by se mi líbilo:)

    Zdraví Micpulka

    OdpovědětVymazat
  5. nikdy jsem tam nebyla, ale když tak na to koukám, sebrala bych se a jela tam hned! :D vypadá to tam krásně a i ten hotel je úžasný :)
    ty snídaně znám, jak je toho někde plné stoly a můžu si vzít kolik chci, tak to vždycky dopadne špatně a já už bych celý den nemusela nic jíst :D :D

    jinak jsem taky zvědavá, co je v těch krásných taštičkách :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. doufám,že ukážeš ,co jsi si pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné :) Úplně jsi mi připomněla návštěvu tam :) I na tom sachru ve Vídni jsme byli :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, tobě to sluší! :)
    Vypadá to ta moc krásně.. Jo a taky miluju hotelové snídaně!:D

    OdpovědětVymazat
  9. Chceme vidiet co si si kupila!!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už se tam chystám dlouho, ale stále mi do toho přichází jiné výdaje jako např. dovolené :-). No a vzhledem k tomu, že bych si konečně ráda koupila kabelku od Prady, tak tam potřebuji jet více finančně zajištěná ;-). Snad to vyjde po Thajsku nějak na jaře. Jinak mě zajímá jakou sis koupila tu kabelku ;-).

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Kokos, niekto sa má! :D A chceme poznať obsah všetkých tých taštičiek! :P :D

    OdpovědětVymazat
  12. Závist! Ale v dobrém smyslu ;) za kolik tak mají trička, košile atd.?

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, to je tašek :D Těším se až ukážeš jejich obash :) Já se tam určitě chci někdy taky podívat....

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, tak to sis určitě užila... nádherné fotky ... a moc ti to na nich sluší ... nejvíc ti ale závidím (a to v dobrém) ten kabát...

    OdpovědětVymazat
  15. do parndorfu sa chystám už dlhooooo, no nejak stále nebol čas, alebo som to nevedela zladiť s ostatnými. Tento tvoj výlet sa mi páči... super..krásne fotky

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky! Jde vidět jak jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě jsem tam nebyla, ale jednou bych se tam chtěla podívat :) Toužím po klasickém Burberry šátku, tak netuším, jestli by se zrovna tam vyplatilo pro něj vypravit :) Klidně pak udělej článek i o tom, co jste si s přítelem koupili, ráda se podívám a budu závidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho, co mám za info od holek, co tam jezdí pravidelně, tak určitě jo...;)

      Markvitko, bude haul? Byla si v Pradě? Jakej tam mají výběr, ceny...?

      Vymazat
    2. My tam byli před Vánoci, první adventní víkend. Jako v Pradě bych si určitě vybrala, ceny kolem 510 euro za černou koženou kabelku. Ale asi taky záleží na tom, jaké mají zrovna zboží.

      V Burberry mě nic moc nezaujalo, s manželem jsme si říkali, že tam ty kabelky vypadají jak z tržnice... Po šátcích jsem moc nekoukala, ale kdyby měli nějaký pěkný, tak by mě to určitě zaujalo.

      Vymazat
  18. Teda to musel být super víkend :) Já jsme ještě nebyla jak v Pandorfu, tak ani ve Vídni :( Snad to letos napravím :) Ukažeš co sis koupila ?
    Code of fashion

    OdpovědětVymazat
  19. waaau. to musel byt uzasny vikend :D ja o takom len snivam :D :D :D
    ps:som tu nova a ak si najdes cas pozri si moj blog http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší, ten kabát je krásný! :) Jsem zvědavá co je v těch taštičkách a že jich jee! :))

    OdpovědětVymazat
  21. To jsou fotky z mých snů :D závidím!

    OdpovědětVymazat