pondělí 21. ledna 2013

Otázka dne: nechat nebo poslat dál?

Ahoj holky, vzhledem k tomu, jaký zájem ve vás vzbudilo minulé téma s otázkou dne o mé práci, tak se na vás obracím znovu. Třeba z toho udělám tradici a zhruba jednou týdně bude vyvěšena nějaká otázka :)

Dneska jen velmi povrchně. :)) Před pár dny mi dorazily botky z Asosu. Jsou nádherné, ale moje pravá noha se do nich vejde jen velmi obtížně :D Takže v nich vydržím maximálně tak čtvrt hodiny sedět :D





A já se jednoduše ptám, zda-li byste si boty nechali, a to v případě, že se vám sice hrozně líbí, ale pravděpodobně si je nikdy neobujete ven nebo byste se jich chladnokrevně zbavily? :)) 

Díky a pa M.! :))

31 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. jsou pěkný, ale boty ve kterých se nedá chodit jsou na nic, jen na to kochání...:D

      Vymazat
  2. Zbavit, kochání mě nebaví, mám ráda, když se s nima kochat můžu na moji noze, jak v nich kráčím :).

    OdpovědětVymazat
  3. Když mě pořád nepřešel ten chtíč, prostě že je chci já :D
    Potřebovala bych někoho, kdo by mi je trošku rozchodil :D

    OdpovědětVymazat
  4. jednoznačně chladnokrevně zbavit bez pocitu viny a výčitek :D jsou pěkné, ale k čemu to, když v nich nevydržíš ani sedět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každopádně děkuju za rozesmání, celý den se topím v účtu a tohle přišlo vhod :D

      Vymazat
  5. asi by som ich poslala dalej, zbytočne by mi ležali doma, keby ich nemožem nosit. Pokial ich predáš, tak za utržene peniažky si možeš kupit nove, no a pokial ich niekomu daruješ tak aspon urobiš dobrý skutok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem takhle boty a dala jsem je nakonec pryč. Pár korunek se vrátilo, tak aspoň malá radost

    OdpovědětVymazat
  7. Nechej si je u obuvníka vytáhnout :) z velkých bot malé neudělá, ale z malých velké ano :) i když nevím jestli i u nekožených, ale za zeptání nic nedáš ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě zbavit..na co mít boty na sezení :))

    OdpovědětVymazat
  9. Zbav sa ich a kúp si podobné, čo ti budú sedieť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem si koupila klínky, už v obchodě mi padaly z nohou, ale vzala jsem je :D (chorý mozek). No nedalo se, do týdne jsem je prodala :)

    OdpovědětVymazat
  11. :D Tak já bych si je nechala a trpěla v nich sem asi na tohle nemocná,ale sou nádherné takže chápu pochybnosti.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou krásné. Jak tu někdo psal, zkusila bych zajít k obuvníkovi a zeptat se, jestli by nešly nějak roztáhnout. Pokud ne, tak bych je prodala a za utržené peníze si koupila stejné/podobné, ale už padnoucí :-)

    OdpovědětVymazat
  13. proč mít doma boty, které mi jsou malé? :D zbavit se jich! ikdyž jsou fakt krásné

    OdpovědětVymazat
  14. pošli ich ďalej ;))

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  15. dej si tlustou ponožku a polij alpou a zkus botu roztáhnout, pokud nepůjde dej je pryč. s velkýma botama se to dá vyřešit vložkou, ale s malýma asi nic

    OdpovědětVymazat
  16. Kúpiť nové,možno krajšie ale hlavne pohodlnejšie :) http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Podle toho, co je to za materiál. Jsou kožený? S kůží se trošku pracovat dá. Šly by zachránit. Jak už tu někdo psal, kůže se dá prostě navlhčit (líh), vycpat (oblíct tlustou ponožku a obout se) a ponovu trošku vytáhnout. Radši bych boty i tak svěřila odborníkovi, aby je natáhl na roztahovák, abys je nezdeformovala. Pokud ti nesedí jen přes pravou, asi máš odpovídající číslo a stačilo by jen trošku. O velikost se boty samozřejmě vytáhnout nedají. Ale pokud jsou z umělýho materiálu, takže ti jsou prostě malé, tak je vyhoď/někomu daruj/prodej a za utržené peníze si kup boty, které budeš moci nosit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak tu někdo psal, tak já mám teda osobně za to, že právě roztáhnout jdou jenom kožené botky. Nekožené ne. Což ostatně i naprosto správně velká kožená bota ráda jako nová tlačí, než se rozchodí. Takže řešit tlačící botky se do jisté míry dá. Jestli jsou ti ovšen malé nebo jsou prostě tak ušité, že ti nesedí, tak jednoznačně se jich zbav. :-)

      Vymazat
  18. Vystavila bych si je do šatny a chodila se na ně koukat :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ikdyž jsou krásné a na noze vypadají určitě moc pěkně zbav se jich :) co s nimi, když tě v nich nohy bolí. To bys je stejně nevytáhla nikam :)

    OdpovědětVymazat
  20. Zkus si je nechat roztáhnout a pak uvidíš. Já pomalu všechny moje lodičky dávám roztáhnout, protože mám velikost 35, ale zároveň mám širokou nohu, takže mě zpravidl vžy tlačí.
    V opravně obuvi i je dají vždy na tři dny roztáhnout a pak je to mnohem lepší :))

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych je asi poslala dále, jsou krásné a někomu by určitě posloužily :) Je škoda, aby ti ležely doma a žádná paráda by z nich nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  22. já jsem asi velký blázen, holky nade mnou píšou zbav se jich, ale já jsem pro nechat! :D Jsou opravdu úžasné!!! Je mi jasné, že nejsou moc pohodlné, ale za tu půlhodinku boží chůze to stojí! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkný blog!:) Nechceš se vzájemně sledovat? Budu moc ráda!

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  24. ja by som si ich nechala su velmi pekné


    PODTE NA NASU GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  25. Zkus v nich doma chvíli být v namočených ponožkách, takhle jsem si vytahala boty o číslo menší :D

    OdpovědětVymazat
  26. PRODAT! Sama tohle "trápení" znám z vlastní zkušenosti a né jednou se mi to stalo ... krásné sice jsou koukala jsem na ně také, ale jak člověk v botách nemůžu vydržet a trpí při každém kroku tak je to opravdu na nic :X
    Já si v těch slevách objednala dvoje botky a už z předešlých objednávek jsem vypozorovala, že mi na asos jsou 39 malé (a to si je celkem většinou normálně kupuji) tak jsem si vzala oboje botky teď 40 no a paráda :) Mám z nich velkou radost hlavně z těch wedges za 10 liber a jsou boží ... jen čekám až opadne sníh a pak vyrážím do ulic :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Opravdu všem moc děkuji za komentáře! Udělám takový kompromis - prodat je můžu vždycky. Jde o to, že tu nohu do nich v poho dám, ale prostě mě tlačí, takže by to fakt chtělo to půl číslo :) Nejdřív zkusím doma s ponožkou vytáhnout, když nepomůže, tak se zkusím ještě zeptat obuvníka a když neuspěji, tak prostě poputujou dál :)
    Díííky, jdu pro ponožku a pak roztahovat!

    OdpovědětVymazat