úterý 15. ledna 2013

Otázka dne - zůstat či odejít?

Ahoj holky, tak se na vás obracím s otázkou, dost podstatnou.. vzhledem k tomu, že jste nezávislé pozorovatelky, tak mi snad dobře poradíte a vůbec ráda si poslechnu vaše názory. :)

Věc se má tak, že se situace v práci ze dne na den změnila a přišla velká reorganizace. A mně byla nabídnuta dočasně jiná pozice, než se vše vyřeší a já budu moci nastoupit zpět. Bohužel předem vím, že by mě pracovní náplň nového místa moc nebavila a nejsem si jistá, jak dlouho bych ji vydržela dělat. Na druhou stranu mi vyhovuje kolektiv a celkově se mi tam líbí. Zároveň bych měla kratší pracovní dobu a bylo mi přislíbeno zvýšení platu asi o dva litry..

A teď babo (baby) raďte :) Šly byste do toho s vidinou, že se zas můžete vrátit na svoji pozici, nebo byste se na to vykašlali a radši si hledali něco jiného?

Rozhodnutí mám říct hned zítra..

Za všechny reakce děkuju!!! Pa M.!

40 komentářů:

  1. Já bych do toho šla, vím co znamená v práci dobrý/špatný kolektiv. Navíc dostaneš víc peněz a jestli máš slíbeno, že se pak budeš moct vrátit na svoji pozici...

    OdpovědětVymazat
  2. já bych do toho taky šla :) málokdy najdeš zaměstnání, kde ti budou vyhovovat lidi! a hlavně dostaneš přidáno za kratší dobu :) což je super

    OdpovědětVymazat
  3. já bych do toho taky šla, nějakou dobu budeš dělat co tě nebaví, ale pak se snad budeš moct vrátit. V dnešní době bych hledat práci nechtěla, je to akorát stres navíc, zvlášť když tam máš dobrej kolektiv

    OdpovědětVymazat
  4. Taky moc nechápu, co řešíš... jasně, že zůstaň, pokud ti to celkově vyhovuje, věř, že ža ta pracovní náplň je kolikrát to nejmenší. Navíc dostaneš víc penez a víc času pro sebe... to, jestli se pak budeš moci vrátit na původní pozici, je jen třešnka na dortu :) Jsou firmy, kde ti pracovní náplň mění potichu a pomalu, až najednou děláš něco úplně jiného, než jsi původně měla, za míň peněz, zato tam trávíš víc času :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Šla bych do toho, třeba bys potom litovala žes do toho nešla a navíc peníze jsou neskutečný lákadlo:D

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, když ono jde o to, ze ja jsem takhle jak ted jsem, víc než spokojena a hrozne mě mrzí, ze to najednou dělat nebudu :( a je sice hezky, ze se vrátím, až to bude v poho, ale to taky muže přijít třeba po pul roce i dyl, to mi nikdo ted nezaruci, kdy to bude :/
    Ale asi mate pravdu, aspoň to muzu zkusit, za to nic nedám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych to brala... Co si budem povidat dva litry je dost :) a kdo dneska dela 100% toho co ho bavi?

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych URČITĚ zůstala,odejít můžeš vždycky..Dobrý kolektiv,kratší pracovní doba a plat o dva litry víc,byla bys blááááázen,kdybys chtěla odejít!!!!!!!!!!!!!Nechápu,holka zlatá..vzpamatuj se a zůstaň!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. ja by som to určite zobrala, už len ten vyšší plat a menej času penazi v práci je motivacia. A naviac máš tam dobrý kolektiv, tak sa to nejako vykompenzuje a tu pracu nejak vydržiš a zvykneš si. Ved zase to nemože byt niečo hrozne...
    určite to skus...

    OdpovědětVymazat
  10. Určite skús, lebo keď neskúsiš, budeš ľutovať. Odísť môžeš hocikedy, keď ťa nová práca nebude baviť.

    OdpovědětVymazat
  11. skvělý kolektiv a dva tisíce navíc? že váháš, a když to bude neunosné tak se brzy vratíš na své místo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych to místo vzala :) V dnešní době se práce špatně hledá a práce, kde máš dobrý kolektiv a příjemné pracovní podmínky už je všechna zabraná. Ale hodně štěstí s rozhodováním! :)

    OdpovědětVymazat
  13. hmm :) Tak teď si připadám trochu jako blbec, že jsem z toho špatná a uvažuji nad odchodem, když to vidíte tak jasně :) Takže emoce stranou a zítra jim řeknu, že to beru. Asi bych byla blázen, vzdávat se v dnešní době dobrovlně místa ve firmě, kde se mi líbí, když si pracovních podmínek naopak trochu polepším..

    Moc vám všem děkuju, potřebovala jsem otevřít oči! Jen jsem prostě konzerva a nemám ráda změny, když mi vše vyhovuje tak jak je, to se snad dá pochopit :)

    OdpovědětVymazat
  14. A prozradíš nám o jaké místo jde? :) Aspoň jen tak obecně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě to vem...vetší peníze, lepší pracovní doba...co já bych za to dala..a na každé pozici je nějaké ale...o tom je práce,nikoho moc nebaví :).

    OdpovědětVymazat
  16. Jdi do toho, nakonec bys toho ještě mohla litovat! Jestli je tam možnost, že se budeš moci na to místo vrátit, tak ber tohle jako zkušenost jak se naučit něco nového. Já jsem taky před pár lety dostala ze dne na den ke své náplni práce ještě další, která se mi vůbec nezamlouvala, byla jsem strašně naštvaná i když jsem si finančně polepšila a teď po 3 letech Ti můžu říct, že mě to nakonec baví víc, než ta původní náplň. Ber to jako výzvu a určitě do toho jdi!

    OdpovědětVymazat
  17. Ja bych to brala, kolektiv je zaklad. Navic prace se ted hleda tezko. A prachy navic se taky hodi..

    OdpovědětVymazat
  18. ráno moudřejší večera, zítra to uvidíš jinak. já bych do toho šla, odejít můžeš kdykoli. to "slíbeno 2000" bych raději písemně :D když už budeš trpět na jiné pozici, ale ber to, lepší jak čučet na pracáku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to "slíbeno" si musím s vedením ještě zítra ujasnit, zda to nebyly jen plané řeči no :D Ale doufejme, že svého slova dostojí :)

      Vymazat
  19. Běž do toho, zatni zuby a vydrž to - v dnešní době je hledání práce těžké, tak buď ráda že už nějakou máš a nemusíš hledat:) odejít můžeš potom kdykoliv, až se ti naskytne něco lepšího, ale takhle by se mohlo stát že bys odešla a byla nějakou dobu bez práce, než by sis něco našla...

    OdpovědětVymazat
  20. zkus to, utéct můžeš vždycky ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já být tebou tak bych to taky zkusila. Odejít budeš moci vždy :)

    OdpovědětVymazat
  22. určitě zůstaň! každá práce má něco. navíc bude více peněz, více volného času a budeš mezi skvělými lidmi :) to ti ta doba uteče jako voda a pak se zase vrátíš na své místo :) já bych určitě neodcházela, nějak to vydržela a snažila se myslet na ty výhody :)

    OdpovědětVymazat
  23. V dnešní době bych byla ráda, že vůbec nějakou práci mám. Odejdeš a kde je psáno, že něco seženeš. A když, tak třeba za půl roku, rok. Bez práce můžeš být i dost dlouho. Ještě dostaneš přidáno, tak co chtít víc? Dočasně se i nicmoc práce vydržet dá. Navíc, jak tu někdo psal, dost možná to ani nebude tak strašný, jen se ti prostě nechce, protože se bojíš změny. Ale taky se to dá chápat jako výzva, která tě něco naučí a až se zajedeš, dost možná tě to bavit bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když v mojí situaci, kdy práci nutně nepotřebuju (bydlím s rodiči), tak právě nevím, zda-li to mám "zapotřebí". Mohla bych si hledat práci a přitom dělat hostesky jako ještě před pár měsíci. I tak se dá slušně vydělat a ještě to je pro mě spíš zábava.. na druhou stranu do životopisu se mi určitě bude hodit normální praxe, že :) Holt jsem trochu pohodlná, to jsem si teď jasně dokázala a než se na vše vykašlat je určitě lepší se tomu postavit čelem :)
      Moc díky za komentář!

      Vymazat
    2. A bydlení s rodiči je na překážku vlastnímu stálému příjmu? By sis vydělala a rodičům taky přispěla na domácnost. To mi připadá normální. V mém okolí to tak funguje, vyděláváš (máš práci, stálou, na plný úvazek, nestuduješ)=přispíváš na domácnost. Já mám kolem sebe dost lidí, kteří sice studují, sice bydlí doma a rodiče jsou ochotni jim navíc platit školu, ale chodí na brigády a částečně si některé výdaje platí sami (a co zbyde, to mají navíc teprv pro sebe, rozhodně po rodičích nechtějí ještě kapesné, když už je živí). Pokud se chystáš navíc za rok vrátit do školy, tak zaprvé až tu školu doděláš, budeš mít praxi (hosteska ti bude v životopisu úplně na dvě věci, práci třeba nenajdeš a budeš se chtít už vrátit zpět do školy, takže to ani nestihneš) a to se počítá a navíc, vaši po tobě nemusejí možná chtít, abys dávala peníze na domácnost, ale mohla by sis za ten rok celkem slušně našetřit a pak si z části přispět na školu (ty výdaje nejsou malý) a ještě by ti nějaký peníze zbyly, takže bys nemusela lítat v průběhu akademického roku po brigádách, sotva by sis chtěla koupit něco navíc. Navíc, kde je psáno, že když už školu doděláš, seženeš práci hned a navíc v oboru? Hodí se ti naprosto jakákoli praxe. Ty nejsi pohodlná, akorát se mi zdá, že si všechno představuješ hrozně jednoduše. :-) Což ti nevytýkám, prostě jsi tak vychovaná.

      Vymazat
    3. V CV mi sice bude Hosteska k ničemu ale kolikrát jsem si za ne vydělala víc než tady na hpp, takže přispívat na domácnost muzu tak jako tak, stejně jako si platím open card atd.. Ale jak už jsem řekla, do práce jsem šla kvůli praxi a tu na téhle pozici taky nezískám, už jsem to dřív dělala a nebavilo me to, nikdy bych se na to dobrovolne neprihlasila.. Ale to už je jedno, už jsem jim to odkyvla, tak uvidíme. Mas pravdu, představuju, protože vždycky u me vse jednoduché bylo, vždy se vse tak nějak vyřešilo samo :)

      Vymazat
    4. Nejde mi o to, jestli potřebuješ teď hned peníze nebo nepotřebuješ a jestli tě hosteska teď víc baví nebo víc uživí. :-) Mně jde o princip, že teď jsi výdělečně činná a to má v tomhle věku docela něco do sebe. :-) Stálou práci bych prostě nepouštěla a držela se jí jak klíště. Být tebou, myslím na to, co je do budoucna stálejší, co se mi bude víc hodit. Hostesku můžeš dělat pravděpodobně úplně kdykoli i při škole, prakticky je to nanic, akorát z toho plyne ten výdělek, který je příjemný teď momentálně. To se ti bude hodit, když se na VŠ vrátíš a budeš si chtít něco přivydělat a bude ti fuk kolik, protože doma budeš mít ještě zázemí. Jestli si člověk vydělá jako modelka třeba sumy, o kterých se jeho vrstevníkům nesní nebo jestli sedí v Tescu za pár korun, to je jedno a opravdu se nemíním vrtat v tom, jestli pak je morální rodičům něco přispět nebo kolik. Jde o to, že nerozumím tomu, proč by se někdo měl chtít vzdát toho, že se začíná stavět na své vlastní nohy se slušnou prací a proč by se dobrovolně vracel do paběrkování po neužitečných profesích, který mohl dělat jako nekvalifikovaná studentská síla. :-) Ale jo, rozumím tomu, vrátit se domů za tátou a za mámou je vždycky tak nějak jednodušší. Užívej si stálou práci, patrně tě studentské přivýdělky nic moc kvalifikace a nic moc ohodnocení stejně ještě čekají. Málokdo je takový borec, aby při prezenčním studiu měl ještě stálou práci, ne jen brigádu. (Většina lidí nechá té školy.) Vyletět z hnízda se ti asi nechce, ale pokud máš doma takhle krásně nekomplikovaný zázemí, vyleť a gratuluj si ke svým rodičům, že ti start do života usnadili, spousta lidí takový štěstí nemá. :-)

      Vymazat
    5. Já do tebe nechci jakkoli rýt, uznávám, že to prostě máte doma nějak nastavené, takže to podle toho bereš. :-) Nemusím s tím souhlasit, ale respektuju to a líbí se mi, že sneseš upřímnost. :-)

      Vymazat
    6. Na tohle nemůžu říct ani ň, to si uvědomuju sama, že hosteska mi v budoucnu bude na dvě věci a při studiu se k ní můžu pak zas kdyžtak vrátit, ale teď bych měla dělat něco pořádného, když vlastně nemám co dělat jiného užitečného :) Já při prezenčním pracovala rok na reklamacích v jedné firmě na půl úvazku (kolikrát mnohem víc než 20 hodin týdně), do práce na osmou do pěti a po paté ještě na večerní hodiny do školy.. no prostě to pak už nešlo, byla jsem s nervama v háji a odneslo by to jak moje zdraví, tak škola, takže jsem toho po tom roce fakt musela nechat. Klobouk dolů přede všemi, kdo to zvládají dlouhodobě. Snad mě trochu omlouvá, že je tohle moje první práce na HPP, stejně jak jsem k ní lehce přišla, tak jsem taky stejně rychle mohla skončit. Ale nevzdala jsem to, a to taky díky tobě :) Za upřímnost jsem naopak ráda. Jak říkám, přesně tohle jsem potřebovala :)

      Vymazat
  24. No jo no,někdo si holt neváží práce.Ty potřebuješ,milá zlatá trochu v tomto směru za vyučenou od života...pak si budeš práce(a zvlášť takové,co se ti nabízí)vážit.A víš co ti poradím,vykašli se na tuhle práci,co děláš a jdi dělat hostesku zase.Až seženěš práci,která tě bude bavit,bude tam fajn kolektiv a super peníze,dej nám vědět.Přeji hodně štěstí.A úplně nejlepší by bylo začít bydlet sama..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super peníze tam určitě nejsou, ani po pridani dvou tisíců se ani neblížím průměrnému platu.. Sama bych klidně bydlet zacala, ale ze mzdy bych si akorát tak zaplatila nájem a poplatky a za co bych kupovali jídlo už fakt nevím. Navíc za pul roku se zas pravděpodobně vrátím do skoly, takže práci stejně budu muset nechat a nyní jsem si ji hledala hlavně kvůli získání praxe v mem oboru. Což na téhle nové pozici je úplne mimo. Snad je k pochopeni, ze poziční sestup nepotěší nikoho..

      Vymazat
  25. Záleží na tom jak moc hrozná by ta práce pro tebe byla a na jak dlouho. Ale jestli říkáš, že je tam fajn kolektiv, netrávila bys tam tolik času a pak by ses mohla vrátit k tomu co tě baví... zní to dobře. Pokud ale cítíš, že to není to pravé a váháš jestli nezkusit něco úplně nového, hledej mezitím, třeba dostaneš úžasnou nabídku. Nicméně, je fajn mít tuhle jistotu... Každopádně budeš muset dát na svůj pocit kam tě to táhne. Veronika

    OdpovědětVymazat
  26. Pokud je to jen na určitou dobu, tak bych do toho určitě šla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitou, ale nikdo neví jak dlouhou, takže jak se to vezme :D

      Vymazat
  27. Jen info: dnes jsem nabídku přijala a zůstávám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ti šla zrovna napsat, že bych zůstala :) Kdyby tě to přeji jen nebavilo, můžeš hledat něco lepšího a přitom vědět, že nebudeš bez práce a příjmu kdyby se nic nenaskytlo.
      Just be yourself by Petra

      Vymazat