pondělí 7. ledna 2013

Sleek potřetí: Paletka stínů a sada na úpravu obočí!

 Tak podle minulého hlasování, kdy jsem se vás ptala, co byste raději, vyhrál Sleek :) A já se vám ani nedivím, čím víc věcí od téhle značky mám, tím víc si ji zamilovávám a už teď zas přemýšlím, co dalšího si objednám, a to zde  :) A já vám hned řeknu proč!



Paletky stínů Sleek jsou všeobecně dost oblíbené, alespoň co já jsem tak četla. A tak jsem si samozřejmě jednu musela pořídit i já; vybrala jsem I Divine Storm. Momentálně vím, že to pro mě nebyla nejlepší volba, ale tím si nenechám zkazit názor na paletku celkově.. Nejprve vás obal ujistí, že se nejedná o tenoučký plast, který vám při prvním pádu na zem spadne. To fakt oceňuju, protože mě tyhle křehké věci padají na zem furt. Obal je bytelný, takže opravdu něco vydrží, tohle platí i o sadě na obočí, o které bude řeč za chvíli. Oboje balení navíc obsahuje i zrcátko, další plus, oproti třeba paletkám MUA. A teď už k obsahu.. Paletka se skládá z 12ti stínů, obsahuje jak světlé odstíny, tak tmavé až po černou. Důvod, proč jsem nevybrala nejlépe je, že z těch dvanácti stínů jsou pouze tři matné a já poslední dobou raději právě používám je, namísto těch metalických. Nicméně to je detail a pouze moje nerozvážnost ;) Stíny sami o sobě jsou pigmentované dobře, tmavé velmi dobře, světlé o něco méně, ale s bází jejich barva vynikne o ještě o něco víc. Bohužel se mi zdá, že bez báze na oku ty metalické stíny nedrží tak dobře na víčku, přeci jen mají tendenci se mi na oku trochu slévat.. ale pár hodin vydrží netknuté i tak. S paletkou se mi pracuje výborně, i když přiložený aplikátor je tak trochu mimo.. používá tyhle pěnové ještě někdo? :) Mně se paletka prostě líbí a ráda si koupím další, jen budu pečlivěji vybírat! Cena 290,-- Kč.

První foto s bleskem, druhé bez blesku

 Na prvním fotu horní řada stínů, na druhém spodní:)


Sada na úpravu obočí, neboli Brow kit, jsem si pořídila z jednoho prostého důvodu - do té doby jsem žádnou takovou sadu neměla a nepoužívala. Což tedy znamená, že nemám s čím srovnávat a zároveň jsem v úpravě obočí tak trochu začátečník. Dřívě jsem si ho jen občas trochu zvýraznila stínem nebo učesala kartáčkem. S příchodem Brow kit jsem se ale do úpravy dala pořádně! :) O obalu platí to samé co o paletce stínů. Kromě dvou aplikátorů - jeden na vosk a druhý na pudr - obsahuje ještě mini pinzetku. No..celé obočí bych s ní vytrhávat nechtěla, ale když pojedete někam na dovču, tak na drobné úpravy a občasné vytrhnutí nějakého chloupku bohatě postačí. Já mám sadu v provedením tmavém a barevně mi vyhovuje naprosto ideálně.
Postup je jednoduchý: nejprve zkoseným štetcem člověk "domaluje" tvar a potom plochým štětcem zafixuje a vyplní, kde je třeba :) Tento krok trvá chviličku a dle mých nynějších zkušeností se opravdu vyplatí každé ráno minutku obětovat, hned člověk vypadá ještě o level upraveněji! Co se kvality výrobku týká, tak nemám nic, co bych vytkla. Vše prostě pracuje jak má, barvy drží, nijak se nerozpíjí, vše jde lehce a snadno. Za 237,-- Kč skvělý pomocník!



A nakonec vše v akci: tvářenka, obočí i stíny - Sleek, makeup - Inglot, řasenka - GS Diamante, lesk na rty - Sephora

Když vím, že líčení budu fotit, mám tendenci vše trochu přehnat, aby to bylo na fotce dobře vidět, tak to prosím berte v potaz :)

Taky si brousíte zuby na nějakou Sleek paletku? Máte tip na takovou, která obsahuje více matných stínů? :)

Mějte se krásně, pa M.! :))

27 komentářů:

  1. Markét, paletka je moc pěkná, ale zatím v plánu od sleek nic nemám, třeba do budoucna:) Na fotce ti to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka vypadá skvěle, ale asi bych ji dostatečně nevyužila, tak nebudu syslit. Co se týče zvýrazňování obočí - mám celkem tmavé a hustší obočí a kdykoliv jsem použila nějaký takový dokreslovač, ačkoliv třeba jen trochu, vypadala jsem jak Marfuša :D. Takže nic takového nepoužívám, třeba časem, až mi obočí prořídne :). A moc ti to sluší, máš zuby jako perličky!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné. Ta sada na obočí se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné odstíny a líbí se mi i to elegantní balení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja o ďalšej paletku Sleek tiež uvažujem, ale zatiaľ neviem, akú si vyberiem :) A na fotke ti to veľmi svedčí!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám I divine acid, je tam většina matných:)
    Určitě si také ještě někdy nějakou paletku objednám, protože ty paletky jsou fakt kvalitní, jsem s tou svou moc spokojená:)
    V další objednávce bude asi I divine original:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle paletku si určitě pořídím, hned co dodělám tu současnou Oriflameovskou... :))

    OdpovědětVymazat
  8. Mám podobnou sadu od Alverde a taky je skvělá :-) Paletka taky vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja už dlho si chcem kupiť nejaku paletku od Sleek, ale stale neviem že aku,ked sú všetky krásne, a ten set na obočie tiež nevyzera zle :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dostala jsem ji na Vánoce :) Barvy jsou vcelku krásné jen se i děsně obtískávají a moc nevydrží bez báze :/ černý stín jsem na Silvestra použila jako tenkou linku a skvěle se mi ta linka obtiskla, přítel se mi smál xD :-/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší! Fandím výraznějšímu obočí a tobě skvěle jde :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta paletka by se mi hodila, používám právě takové odstíny, a ty třpytivé mám nejradši:) já jsem pořád sto let za opicema, ty pěnový aplikátory používám:DD

    OdpovědětVymazat
  13. sleek má najlepšie tiene na svete! ;) ony tým že su pre černošky tak pre nás sú ako zlato! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za milé komentáře! :) Paletka je bezva, kdo o ní přemýšlí, tak vřele doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Už jednu doma od Vánoc mám, dokopala mě ke změnám v líčení, akorát postupně zjišťuju, že odstíny, kvůli kterým jsem si ji koupila, mi nakonec nesluší a nakopak. Ten samý aplikátor jsem dostala i k ne moc kvalitním očním stínům v prosincovém časopisu Moje psychologie (cena časopisu a stínů byla 69,-).

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) přidala jsem se mezi tvoje čtenářky :) tvůj blog me zaujal, máš ho moc hezký a na fotce ti to sluší.. máš krásné oči :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog :) když se ti bude líbit, budu moc ráda když také budeš mojí čtenářkou :) měj se krásně :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se ta paletka hrozně moc líbí! Pěnové aplikátory ve stínech používám jen na cestách, když se jedu třeba na víkend a nechce se mi tahat štětcová výbava :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  18. stíny jsou krásné, já je ale bohužel nepoužívám :) ta sada na úpravu obočí se mi ale líbí moc. pořád nad ní uvažuji.. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ta paletka vypadá fakt skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  20. Ten set na obočí je boží, ta minipinzetka je k sežrání :) Já mám teď ten od Elfu a je skvělý. Možná pak zainvestuju do Sleeku :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky, tyto dvě paletky by měly být úplně matné, ale nemám s nimi osobní zkušenost ;-)

    http://bestmakeup.cz/sleek-makeup-paleta-ocnich-stinu-i-divine-ultra-matte-v1-p95

    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Tak to jedině tu neutrálnější, ty divoké barvy bych určitě nevyužila :D No ještě to promyslím, zas se mi zdá, že je tam hodně tmavých stínů.. asi je holt lepší si tu paletku poskládat sama jako třeba u Inglotu :))

      Vymazat
  22. Tak si mě nahlodala, že si určitě nějakou paletku taky pořídím. Hlavně je super, že se dají koupit přes českej eshop :))

    OdpovědětVymazat
  23. Tak 2/3 matnýchstínů je v au naturel:) Ta sada na obočí mě taky láká. A fotky vypadají moc pěkně, vůbec ne přehnaně, takže je jasné, že svůj foťák znáš dobře:)

    OdpovědětVymazat
  24. Super super super☆ Slusi ti to, take mam Sleek rada cim dal vice, uz kvuli tomu obalu:)) jen me mrzi, ze nemaji nejak mic sirokou nabidku nebo i odstiny u tvarenek.. jak tu zminily holky, take mam au naturel, vzala jsem ji prave proto ze pouzivam z 95% matne stiny+jsem chtela vyzkouset jejich opevovany cerny stin:)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělý článek ! Já přemýšlím nad sadou na obočí, ale pořád netuším jestli jít do tmavého nebo extra tmavého provedení..vlasy mám hodně tmavě hnědé, na slunci až do černa :D zda takto vypadá tmavá, myslím, že by to bohatě postačilo, z fotek na eshopech se hrozně špatně odhaduje :)

    OdpovědětVymazat