čtvrtek 3. ledna 2013

TopTrojka! číslo 2

Dobrý den, milé dámy, všechny vás vítám v novém roce! :) Já ho začala s nemocí na krku - nebo spíš v krku - ale aspoň mám čas na blog :))

Dnes přicházím s článkem TopTrojka podruhé, snad se bude líbit!


Biodermu Atoderm Nutritive jsem si koupila na základě doporučení (článku) od Péti Lovelyhair. Měla jsem dojem, že je to přesně něco pro mě, protože jsem měla pleť opravdu suchou a krásných 250,--Kč za 40ml se mi zdálo super. Momentálně mám tento krém už skoro dovypoužívaný, a to o něčem svědčí :) Tenhle krém ale doporučuju jen na velmi suchou pleť, je dost výživný a teď, když už mi dost pomohl, je i na mě až moc hutný a používám spíš jen obden a pouze na noc. Z toho ale vyplývá, že opravdu plní svoji funkci a já ho nemůžu než doporučit, do mrazů bude super! Jediné, co mi na něm vadí je, že se krém špatně dostává z tuby ven. Když je plný, tak je to v poho, ale teď, když už ho tam moc nemám ty poslední zbytky skoro nejdou vydolovat.. ale roztírání i vstřebávání je na jedničku :))



V první TopTrojce byla tvářenka L´oreal, dneska vám ukážu tvářenku Gosh v  odstínu 39 Electric Pink, kterou jsem si dovezla z Vídně. Barvu bych popsala jako tmavší starorůžovou, neobsahuje žádný shimmer, což mi poslední dobou vyhovuje čím dál tím víc. Balení je sice dost obyč, neobsahuje ani zrcátko ani aplikátor, výdrž je jak to u drogérkových tvářenek bývá průměrná, ale kvůli té barvičce jsem si ji prostě zamilovala :) Cena 10€/5g.



A jako třetí oblíbenec je nyní řasenka Prima Visione značky diego dalla palma, kterou exkluzivně seženete v internetovém shopu parfums.cz od kterého jsem ji dostala na vyzkoušení. Musím říct, že na pohled mi hodně připomíná Diamante od GS, a to jak na první, tak na pohled druhý. Řasenka má elegantní stříbrný obal a plastový kartáček, který nemá rovnoměrné štětinky.Nanáší se bez problémů a jestli něco vážně umí, tak je to hezky řasy pročesat. Opět se mi potvrdilo, že tyhle kartáčky nejsou nic pro toho, kdo má rád silnější vrstvu řasenky, na to prostě určené nejsou. Ale kdo naopak stojí jen o více méně přirozené prodloužení i zahuštění, tak je pro něj tohle to pravé. Mně to určitě stačí, takže jsem s řasenkou moc spokojená a v čem GS o trošičku překonává je, že nedělá žádné šmouhy pod očima, a to ani ve vlhkém počasí! :) Ovšem za cenu 600,-- Kč bych čekala trochu víc..



 Na fotce je jak řasenka diego dalla palma v jedné vrstvě, tak tvářenka Gosh, kde je snad dobře vidět, že je to jen opravdu jemná barvička :)


A malá anketa na závěr; příště si dáme Sleek nebo MUA? :))
Mějte se krásně, pa M.! :))

19 komentářů:

  1. Sleek! :) Tá lícenka od GOSH ma zaujala, farbu má skutočne krásnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná tvářenka! :)
    Jinak hlasuji pro Sleek! ;)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si tubičku od krému rozstříhni a špachtličkou přendej do nejakeho kalíšku :). Ja to tak délam s jakýmkoliv prokduktem v rozstřihnutelné tubě a většinou tam zbývá ještě na měsíc používání třeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno aj ja to tak robím :)

      Vymazat
    2. Ooo děkuji ti, bože /Terezko Kadlecová/ :-*** jak to, že jsem o tom nikdy neslyšela?? Hned jsem se na to vrhla a je tam ještě tak půlka krému!! To je pro mě fakt objev roku, konec plýtvání! A já blbka ho už chtěla pomalu vyhazovat :))

      Vymazat
    3. tak to mám radost, že máš takovou radost :D, já to tak dělám snad už od 15-ti co používám kosmetiku :)

      Vymazat
  4. tieto krémy od Biodermy sa chystám už dlho vyskušať. Tento konkrétny to je na tvár alebo na ruky? či na všetko?

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je na obličej :) Teda samozřejmě jde použít i na ostatní části těla, akorát by ti asi moc dlouho nevydržel, vzhledem k velikosti balení :) I když já ho teď přendavala z tubičky a byla jsem trochu opatlaná, tka jsem si s tím natřela nožky a super :D

      Vymazat
  5. Sleek :) a ta licenka od Gosh vyzera užasne, chystam sa nejaku si kupiť :o) A ten krem od Biodermy, mi už tiež dochadza, ale je skvely, len z tej tuby to ide teraz už naozaj ťažko ..

    OdpovědětVymazat
  6. Také se přikláním ke Sleek:)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek. :)
    Ta tvářenka má opravdu hezkou barvu! :)
    A ta řasenka za 600kč mi příde docela obyčejná. Mám takových co udělají takové řasy hodně a nejsou dražší než 200kč :) Ale když je to zadarmo tak proč ne? :D

    OdpovědětVymazat
  8. si neskutocne krasne nalicena!

    OdpovědětVymazat
  9. ta řasenka vypadá dobře, já mám ráda diamantovou od GS, ta mi dělá řasy krásné :) 600 se mi ale za řasenku dávat nechce :-/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí ta tvářenka, tyto starorůžové barvičky mám moc ráda.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  11. bioderma by se mi hodila ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tvářenka má úžasnou barvu! :)
    Já bych byla pro recenzi na MUA. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem pro recenzi jak Sleeku, tak MUA ;) Já si dala předsevzetí, že až dovypatlám krémy, co mám doma, tak vyzkouším něco od Biodermy. Ten okamžik už se blíží, ale teď si zase nevím rady, který mám zvolit, z toho nepřebrného množství. Holt problémy třetího světa o:)

    OdpovědětVymazat