středa 30. ledna 2013

Už je doma!

Tak z posledního wishlistu můžu vyškrtnout rtěnku Hot Chocolate od MACu, protože  už jsem ji nikde nesehnala (Chodov, Můstek), stejně tak jsem už skoro vzdala shánění kozaček, protože když se mi nějaké líbí, tak už nemají moji velikost, takže to se přesouvá na další sezonu..

Ale co jsem dnes sehnala a s čím se vám musím pochlubit je kabelka :)) Sice to není ta vínová, protože tu už taky neměli (zná někdo většího smolaře??) Ale aspoň mám černou lakovanou :) Je dost velká, což mi vyhovuje, na první pohled je podle mě elegantní a k mému zimnímu kabátu se zlatými knoflíky se prostě ta černo-zlatá hodí :)) A Navíc byla s 50% slevou, takže vyšla na krásných 2.800,-- to jsem ji tam prostě nechat nemohla :D



Čím nekosmetickým jste si naposledy udělaly radost vy, dámy? :))

Mějte se, pa M.! :))

26 komentářů:

  1. JE NÁDHERNÁ! Koupi rozhodně schvaluji a přeji hodně štěstí s kozačkami do příští sezóny, taky mám vždycky takovou smůlu (a to na cokoliv, co bych chtěla). :)
    A nekosmetickým? Hm, tak to je rozhodně spodní prádlo! :D Co jiného se dá ted sehnat v těch "po-slevově" vybraných obchodech... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nějaké nové spodní prádlo bych také potřebovala, hlavně podprsenky, protože mi teď nikde nesedí, už nevím kam zajít :(
      Děkuji a jsem ráda, že s tou smůlou v tom nejsem sama :D

      Vymazat
    2. Tezenis jsi na podprsenky nezkoušela? I když tam už mi teď taky moc nesedí, dřív jsem z jejich podprsenek byla nadšená, ale asi před dvěma lety úplně vyměnili střihy a teď mi už moc nesedí :-(. Teď kdybych potřebovala podprsenku, tak asi zajdu do Marks and Spencera.

      Vymazat
  2. skvělý nákup, kabelka vypadá super. nekosmetickým? a to je co? :D

    OdpovědětVymazat
  3. No ta je nádherná!:) Já jsem si v poslední době nic nekupovala, ale brzy vyrazím, jarní kolekce oblečků už jsou v obchodech, tak snad se mi podaří něco pěkného ulovit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, zahlédla jsem ve výlohách krásné saka všemožných barev, nějaké meruňkové se mi asi bude hodit :D Tak držím palce, ať dobře pořídíš! :))

      Vymazat
  4. peknááá. ja som si tiež urobila momentálne radost novou kabelkou, ktorá mi dorazí zajtra. Už sa na nu tešíííím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se pak taky pochlubíš na blogu! :)

      Vymazat
  5. Teda ta je nááádherná :) a super sleva to už se fakt vyplatí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Je skvělá! :)
    Ani nevím, čím jsem si naposledy udělala radost! Happy jsem pořád :D

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes pouzdrovou sukní se vzorem kohoutí stopy :P
    Kabelka je krásná.

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka je krásná. Já si udělala radost novými boty na ples, které vynosím i do práce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi libi :-) Taky jsem si udelala radost novou kabelkou. Ta nejlepsi odmena, ze? ;D

    OdpovědětVymazat
  10. Velice pekná!
    Ja som si dnes objednala šaty z asosu :D

    OdpovědětVymazat
  11. tá je nádherná!!a ďakujem :D díky tebe som si uvedomila, že som si tento týždeň neurobila s ničím žiadnu radosť :D zajtra to musím napraviť :D:D

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kabelka je nádherná! Já si shodou okolností taky koupila dneska jednu relativně vysněnou, tedy ne tuhle, to byla náhoda v Carpise zlevněná o polovinu. Ale přesně odpovídala mé představě velké šedivé kabely jak do ruky, tak přes rameno!

    OdpovědětVymazat
  13. Kabelka je pěkná, tak ať ti slouží :)
    Já kdyˇz takhle přemýšlím, tak naposled jsem si udělala radost svetříkem s výstřihem do V jen za 150,- :))

    OdpovědětVymazat
  14. ked je nieco v zlave,no nekup to :D pekna kupa

    OdpovědětVymazat
  15. Kabelka mi taky vždycky udělá radost :))) je moc hezká, pěkný nákup :)

    OdpovědětVymazat
  16. No ta je krásná! :) Taky sháním nějakou větší černou kabelku do školy. :) Já sem si bohužel dopřávala jen kosmetické radosti sem hrozná na ní už. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná, dokonalá, originální, praktické, je faaakt parádní!!:o) Nekosmetický jsem koupila před pár hodinami nákup v Albertu:-D

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná kabelka:)
    Já si udělala radost hned dvěma novými kabelkami:D:)

    OdpovědětVymazat