pátek 25. ledna 2013

Včerejšek a hostesky :)

Taky je pro vás práce zábava? Já to tak měla včera, kdy jsem šla ještě po práci na hostesky :) Jednalo se o akci v Rudolfinu, je to tam opravdu krásné, což je snad trochu vidět na pokoji, který jsme měli k dispozici - 6 metrů vysoký strop, vzorované tapaty, klavír a obrázky na stěnách dělá své, prostě pravé vintage. Dýchá tam z toho taková noblesní prastará atmosféra. Navíc vše s úžasnýma holčinama, které bohužel vidím vždy jen na hosteskových akcích.. Ale o to víc jsem si to užila a přejedla se (není nad to mít zázemí hned vedle provizorní kuchyně k rautu :))
Dnešní vstávání do práce po čtyřech hodinách spánku sice nic moc, ale jednou  za čas se to dá v pohodě zvládnout.. ;)


Co vy a hostesky? Taky je děláte a tu práci si spíše užíváte? :))

A nebojte se, teď už zas budou následovat kosmetické posty! :))

Pa M.! :))

26 komentářů:

  1. Vyzerá to tam krásne! Ja som niekedy tak týmto typom brigády rozmýšľala, ale nejak som nikdy nenabrala odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  2. jůů! No, ne, že by mě to překvapovalo, jsi kočka, o tom žádná :)

    OdpovědětVymazat
  3. som hanblivá :D ale raz som cez takú agentúru dostala prácičku, rozdávali sme s kamoškou letáky na jednej akcii :D no, nedá sa to porovnať s tým, keď ťa pekne oblečú a privedú do krásneho prostredia :)

    OdpovědětVymazat
  4. dělat občas hostesku by mě bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tak práci hostesky jsem dělala 4 roky ke střední...a bavilo mě na tom ta možnost být mezi lidmi a komunikovat s nimi, ale jinak to byla dřina, vydržet třeba 14 hodin na nohou a ještě se k tomu pořád usmívat a být v pohodě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Práce hostesky pro mě teda moc zábavná není, ale občas se najde (jednou za sto let!:D) i nějaká akce, která mě celkem baví:) ale to možná proto, že v tak hezkém prostředí jsem ještě nebyla..:)

    OdpovědětVymazat
  7. jeeeej to je nadhera !!! na strednej som si privyrabala ako hosteska, boli aj zabavne akcie ale aj nie . zazila som ludi ktori sa prisli na mna vyvrieskat (drbnuty su po niektori :D ) a ja som nemohla nic robit iba sa usmievat a popriat im pekny den :D
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Kdysi jsem jako hosteska pracovala, na různých akcích. A nee... už nee :)

    OdpovědětVymazat
  9. to ne, to nedělám, na to nejsem typ :D ty tapety mi připomněly film Zítra to roztočíme drahoušku, ani nevím proč, asi tam podobné měli

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší!! :)
    Hostesing jsem kdysi na sš dělala a brigáda to nebyla špatná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, vy píšete, ze jste to dělaly dřív s ted už ne a přitom ja tam byla ve svých dvaadvaceti ze všech hostesek nejmladší :D je fakt, ze letáky bych už rozdávat nesla, ale tyhle večerní vecirkove akce jsou moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám s tím zkušenosti, ale kamarádka občas taky dělá hostesku a je moc spkojená. :) Jinak Ti to sluší, tento styl mám taky moc ráda. Občas je fajn strávit nějaký čas v takovém prostředí. :)

    Ameliska

    OdpovědětVymazat
  13. Ten pokoj vypadá hodně hezky! :) A ty si musela být taky taková kočka jé škoda,že nemáš více fotek! :) Takovou práci bych možná chtěla zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě to tam muselo být krásné!:) Já práci hostesky nikdy nedělala, ani mě to moc neláká..tak ať to dneska v práci přežiješ:)

    OdpovědětVymazat
  15. Také bych, Markét ráda dělala hostesku, ale bojím se, že naletím nějaké neseriozní firmě ... Nedala bys mi třeba nějaké doporučení na nějakou firmu, prosím? Třeba i do mailu :)

    Máš nádherné šaty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpověď viz můj poslední komentář :) Mrkni po těch agenturách, většinou jde vyplnit nějakej jejich dotazník na stránkách pro registraci :)

      Vymazat
  16. Taky občas pracuji jako hosteska a mám to hrozně ráda, vždycky narazím na skvělé lidi, zúčastním se hezkých akcí a penízky z toho taky nejsou špatný :) Hrozně moc ti to sluší:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :))
      Jj, máš pravdu, skvělé lidi, hezké akce (na které bych se normálně ani nedostala :D ) a navíc peníze bezva :))

      Vymazat
  17. Zajímavá brigáda, já dělala ve Tvém věku v bance. Na hostesku bych asi nebyla dost hezká a štíhlá. :-)

    Zvu všechny na svou první GIVEAWAY http://allthatgems.blogspot.cz/2013/01/giveaway-1.html.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já taky normálně pracuju, ale tohle mám spíš jak zábavu než práci. :)

      Vymazat
  18. Vypadá to tam vážně dobře :). Já taky dělám občas hostesku a většinou je to super práce :).
    S.

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych to chtěla zkusit,ale přesně,jako píše holčina nade mnou, vůbec nevim,kde sehnat nějakou seriozní společnost... Mohla byste mi dát některá tip? děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už dělám jenom pro TESS Promotion :)) Ale nemusíš se ničeho bát ani u Elesté, Xtreme hostess, Ehosteska, Allice, Mabest nebo AV production .. S těmi mám zkušenosti z dřívějška a vždy v poho :) Ale TESS je jeden :D

      Vymazat