sobota 19. ledna 2013

Co bych si teď ráda koupila.. mini wishlist

wishlist
 
 
Musím říct, že přírůstků v mém šatníku nebo kosmetické taštičce v poslední době bylo více než dost. Stejně mám ale na seznamu pár věcí, které bych si ráda v blízké době pořídila..

Na tuto vínovou kabelku Tosca Blu koukám skoro několikrát týdně cestou z/do práce :) Cena je docela příznivá a prostě mám tenhle typ kabelek hodně ráda. Sice jednu vínovou lakovanou už mám, ale tak co.. :D

Zajímavý top v krémové barvě sháním delší dobu. Vždycky mě zatím odradil příšerný materiál, odfláknuté zpracování nebo naopak velmi vysoká cena. Pokud najdu kompromis, hned ho beru.

Kozačky na podpatku potřebuju nutně, musím doplnit botník. Ne, že bych žádné neměla, ale jedny prostě ještě POTŘEBUJU, chápete, ne? :))

Hodinky. Stálice mého wishlistu. Tohle je spíše přání. A ne neuskutečnitelné. Ale chvíli chci stříbrné, pak zlaté, pak černé, pak černé se zlatým, pak černé se stříbrným.. no musím se konečně definitivně rozhodnout.

MAC Apres Chic - Hot Chocolate lipstick. Tohle je jasňačka. Jestli ji zítra na Chodově ještě budou mít, je moje!!!
 
Není toho moc, že jo? Nj, jsem skormnost sama ;)))
 
Mějte se, pa M.!! :))
 

18 komentářů:

  1. jsi-li ty skromnost sama, co jsem pak já? :P
    moc se mi líbí ty hodinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně to bylo myšleno trochu s ironii :D

      Vymazat
  2. Nejvíc mě zaujal ten top - je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uu ta rtěnka, tyhle barvy zbožňuju ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš perfektní vkus :). A já už nemusím tvořit svůj vlastní wishlist :D, všechno chci taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je mily :)) tak jsem rada, ze jsem té tím třeba trochu inspirovala :)

      Vymazat
  5. Taky si pohrávám s myšlenkou, že bych si pořídila další kabelku, lodičky do práce :), nějakej ten kousek oblečení.
    Popravdě jsem si na vínovou labelku ještě netroufla, ale tahle nevypadá vůbec špatně ;)
    TheBlonde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja stejně chodím převážně v černé a nebo k barevnější mu oblečeni mám černé kabelky, takže tu vinovou docela unosim :) a tahle vypada ve skutecnosti ještě lepe než na obrazku ;))

      Vymazat
  6. áno áno, dokonalý top! jednoduché (rozumej jednofarebné), zaujímavé veci mám rada

    OdpovědětVymazat
  7. Super wishlist, takový dosažitelný. Já se obávám, že věci z mého wishlistu asi nikdy v realitu neproměním. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten wishlist je super! :) Já musím říct,že teď šetřím na netbook a nový mobil to se mi zas prodraží... Jo nějaké botky bych taky potřebovala! :D A ta kabelka je hooodně pěkná! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sakriš, máme podobný vkus. Tento wishlist bych brala hnedka :) A je pravda že hodinky sháním dlouho. Chci zlato bílé, ale nikde to není vždy ono a nebo to není ta cena, co bych za ně dala. A kabelka by se také hodila :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. mě se hrozně líbí ta rtěnka! uplně dokonalá barva :)

    OdpovědětVymazat
  11. zlaté hodinky bych si také nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hodinky už mám na svém wishlistu dlouho, akorát to taky pořád měním, i když teď jsem nějak delší dobu zakotvila u jedněch z Gantu, tak to vypadá slibně... :D

    OdpovědětVymazat