sobota 16. února 2013

Co horšího se "beauty bloggerce" může stát..?

Tak drahé dámy, jsem zoufalá :D V posledních dnech se mi začíná objevovat vyrážka/ekzém přímo pod očima a na horní hraně tváří.. tudíž mám STOPku všem líčidlům, opravdu velmi nerada bych si to zhoršila. Pekelně to svědí a vypadá to jako červená mapička.. jen se modlím, aby se mi z toho nevyklubal atopický ekzém, na který jsem trpěla jako mládě na prvním stupni ZŠ.. Tudíž i veškeré testování kosmetiky nepřichází v úvahu, ještě pleť namáhat něčím novým, neznámým a hlavně neosvědčeným, to si vážně netroufnu. 

Toto vyhlášení stop stavu platí do odvolání! 

A držte mi, prosím, palce, ať to samo rychle zmizí..!! :))

Krásný víkend všem, pa M.! :))

24 komentářů:

  1. ježiši:O snad to není nic vážného!

    OdpovědětVymazat
  2. tak snad se ti to zlepší brzo :)
    tohle se mi taky stalo, a zrovna první týden v září, kdy jsem nastupovala do prváku na novou školu a chtěla být kočka :D Vypadala jsem příšerně a nemohla jsem si dát ani řasenku, to mi na kožním zakázali....no bylo to pro neksutečný trauma! :D
    zkus Jarishovu vodu z lékárny, ta mi hodně pomohla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za tip na tu Jarishovu vodu, asi si jí hned dneska koupím :)

      Vymazat
  3. Tak to je hrozné. :( Doufám, že se brzo pleť srovná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to znám.. :( Hodně štěsí.. Jinak taky doporučuji Jarishe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky moc díky za podporu! :) Hlavně to svědění je hrozný, pořád bych si to mnula a o to víc to mám pak červený :D

    OdpovědětVymazat
  6. Chudinko, snad se to brzy zlepší, zkus tu Jarischovu vodu :)

    OdpovědětVymazat
  7. jé, tak to je opravdu nepříjemné! držím palce, ať to brzy zmizí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Honem ke kožní , hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Snad ti to zmizí..já trpím celý život atopickým ekzémem...jako malá to bylo hodně, teď se mi sem tam objeví flíček...když to bude nejhorší,tak k doktorovi!!

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji brzké uzdravení. Mě na jakékoli kožní potíže (ekzémy, suchá místa,...) pomohla A-derma. Je to nějaká francouzská obilná mast. Je to doopravdy zázrak.

    OdpovědětVymazat
  11. taky mám problémy s pletí občas, byla jsem u dermatologa a ten mi rekl ze mam zanet kuze a ze je to dlouhodobá lecba..:( nekdy mam plet moc hezkou..ale nekdy vypadam hrozne,...a ted je to horsi obdobi..:(

    OdpovědětVymazat
  12. To není noční můra jen beauty blogerky, ale určitě všech holek, kdekoli jinde je to dá vydržet, ale na obličeji je to už horší! Já bych možná po nějaké době radši letěla ke kožnímu... Ale třeba to za chvíli zmizí, tak držím palce!

    OdpovědětVymazat
  13. to je škoda :( keby som ti aspoň vedela poradiť...

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ať to rychle zmizí a hlavně ať to přestane svědět.

    OdpovědětVymazat
  15. Ať je to brzo zas dobré, Markvitko :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé to ti nezávidím:(Taky jsem se s tím párkrát natrápila:(
    Tak hlavně ať ti to brzy zmizí a aby jsi zjistila z čeho to máš...

    OdpovědětVymazat
  17. Asi bych nečekala, až to zmizí, ale běžela na kožní. Může to být cokoli, podráždění, alergická reakce, vyrážka i atopický exzém. Minimálně by mě na tvém místě zajímalo, co to je a jak se toho zbavit, než jestli se budeš smět malovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. prý pomáhá modrá bioderma a hlavně mazat a mazat, hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu moc vám všem děkuju, pravděpodobně si umíte představit sebe v mé situace, tak chápete, že to není nic moc, a to jak některá z vás trefně poznamenala pro každou normální ženu/slečnu :)
    Já znám kožní dvě a ani jedna nebere ihned a čekací doba od objednání je někdy hodně dlouho přes měíc (až měsíce tři), ale samozřejmě je zkusím obvolat..
    Teď jsem byla dva dny bez čehokoliv na obličeji a je to hned mnohem lepší, tak třeba to byla jen nějaká alergická reakce :)
    Ještě jednou díky, ste moje zlatíčka :-*

    OdpovědětVymazat
  20. Jednou za čas mě něco podobného taky postihne, tak vždy změním všechny krémy a odličovače a za chvilku je to v pořádku...

    OdpovědětVymazat
  21. Bleee na zs jsem trpela na ekzem hoooodne, uf. No pod okem jednim se mi taky obcas udela takova mapka a to je pak pro nas posedle licenim fakt trest, souhlasim:))

    OdpovědětVymazat